![]() |
|
106XS, 5. vites, 4000 devir, 130 km/s |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 27 Aralık 2010 Saat 22:59 |
bence motorunu kucumsuyorsun. 3000d/d=135nm tork ve 6000d/d=90bg guc 900 kılo kasa ıcın gayet ıyı degerler... o motor o kasayı cok guzel hızlandırıyor...
|
|
![]() |
|
Carmania ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Haziran - 1982 Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 690 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hayır 106 xs var 8v.. zaten sözüm 16 valflere deil :) onlar ayrı katagorideler
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sızın gıbı genclerı pıstlerde gorelım. reklam kokan hareketler bunlar mıkee :DDD
saka bır yana bende senden ım merak etmee :))
sende 106 gtı vardı sanırım ? Düzenleyen cecoli - 27 Aralık 2010 Saat 22:38 |
|
![]() |
|
Carmania ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Haziran - 1982 Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 690 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anladım neyse sağlık olsun cecoli kardeşim sorun deil ,sadece ben kalp kırmayı ortamı germeyi sevmem o yuzden yanlış anlama bi an arabama laf geldi gibi oldu o yuzden tripcan oldum :) Ben arabamı kimsenınkıyle kıyaslamıyorum bi iddamda yok ama kıyaslayan olursada hiç farketmez uygun kuru bi zamanda kalkışada gecerız :) |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yahu bende esprısıne soyledım :))) arkasına gulumseme koydum gormedın mı??? bak yıne koyuyorum :)))
elbettekı hızlanma farkları olacakkk. kısacası ıvme farkı...
|
|
![]() |
|
Carmania ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Haziran - 1982 Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 690 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Estafurullah ben öle demek ıstemedım sen yanlış anladın
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dogru haklısın benımkının kagnı arabası oldugunu unutmusum :)))
|
|
![]() |
|
Carmania ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Haziran - 1982 Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 690 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Senınkıyle aynı olamaz Cecoli kardeşim illaki sanıye farkı olucaktır.. kilo farkı var sonucta, bırısı bılmem kac sanıyede ulasır o hıza kımısı bılmem kacda kağnı arabasımı benım arabam :) |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bu soyledıgın senın aracında dogrudur. ama her aracın denk olmayabılır yanı.
yalnız soyledıgın degerler benımkıyle aynı. bende 2. vıteste 6500 redlıne 100 oluyor
5. vıteste 2000 devırde 72, 3000 devırde 108, 6000 devırde 216 oluyor ıste...
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hayır yukselmez. oyle bırsey olmus olsa debrıyaj kacırıyor olur kı faıs bır kacırma olurdu.
acaba sen otomatık vıtes ıcın mı konusuyorsun ??? otomatıkte kavrama gaz pedalına basıs durumuna gore degıstıgınden devırde degıskendır.
|
|
![]() |
|
Carmania ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Haziran - 1982 Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 690 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bildiklerim 2. Vites 6.500 devir 100 km kesiciye giriyo gtı jantlarla, 5. vites 3000 devirde 110 km diye hatırlıyorum..
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
İyi de örneğin 2.viteste 50km ile düz yolda giderken rampaya geldiğimde aracı aynı hızda tutmak için devir yükselmez mi?
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadasım sanıyorum kı yanlıs bılgılerın var senıde bılgılendıreyım. dıger arkadasın yorumuna yazdıgıma benzer olarak sanada benzer seylerı yazalım.
aracın herhangı bır vıtes ve devırdekı suratı hıcbırseye gore degısmez. senın soyledıgın gıbı yolun egımıne yuk durumuna gore degısmez. bu dıslı hareketı bu degısıklık gosterırmı??? lastık capı demıssın o da sadece gercek suratını degıstırır. sen lastık capını degıstırsende gosterge yıne bıldıgını gosterır gercegı gostermez. cunku surat gostergesı sanzuman ıcındekı donus sayısını okur. lastık capının degıstıgını bılmez. sen %5 daha buyuk lastık takmıs olsan gostergede 100 yazarken 105 le gıdıyor olursun. veya tam tersıde olur...
bırde genel olarak sunu dıyelım. bu devır-surat oranları sanzumandan sanzumana degısır. sonucta cevıren motordur ama cevrılen dıslılerdır. mesela 1.4 motorla 1.6 motorun dıslı oranları aynı olmayabılır veya olabılırde. bu fabrıkanın ımalat durumuna gore degısır. ama bırebır aynı araclarda herseyın aynı olması gerekır. motor ıster asınmıs ıster asınmamıs olsun... Düzenleyen cecoli - 27 Aralık 2010 Saat 21:11 |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
ALX ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ağustos 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Artık alıştım aracıma, hatta ses gelmeden rahatsız oluyorum
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben QS kullanıyorum. 1,4 75HP. İlk aldığımda bana da dediğin gibi düşük hızda yüksek devirde gibi gelmişti, ama zamanla alıştım. Küçük araba sonuçta. 3000 devirden sonra ses artıyor, onun altında hiçbir sorun yok. Bu arada 5.vites 4000 devirde ben 160km'de falan oluyorum. 130km'de 3500 civarlarında devir. Tabi bu şekilde karşılaştırmak ne kadar doğru bilemem. Lastik ebadınızdan tutun da, yoldaki eğim oranına, araçtaki kişi sayısı dahil etkili oluyor.
|
|
![]() |
|
enderkeskin ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2010 Konum: 106 xs Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı enderkeskin
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
merhaba bende de xs var. geçen hafta aldım.mesajından sonra ben de denedim. 5. vites 4000 devirde 140 ı gördü. motorun durumuyla alakalı olabilir ama çok da dert edilecek bir durum değil gibi sanki. |
|
enderkeskin
|
|
![]() |
|
ALX ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ağustos 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Şanzumanla oynamayı düşünmüyorum aslında. Sadece merak ettim, ilk defa 106 ile uzun yol yaptım, diğer kullandığım araçlarda devirler daha düşüktü. Sanırım bu durum normaldir. Aslında devir yüksek olduğu için araba daha rahat gidiyor, herkes rampada avaşlarken ben geçip gidiyorum :). Ses izolasyonu hakkında haklısın, ustama danışrıım, gerçi motorun takozlarını yeni değiştirttim, ses bayağı azaldı, sol kapının fitili değişecek falan. Tavsiye için teşekkürler...
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zaten daha fazla soylenebılecek bırsey yok. gostergendekı surat ve devır oranlaması normal. yanlıs bır durum yok. aracının ses ızolasyonuda yetersız olmasından dolayı daha fazla motor ve yol gurultusu duyuyorsun dogal olarak. aracının genel yapısı bu sekılde oldugundan cok fazla yapabılecegın bırsey yok. ugrasmak ıstersen bıraz ses ızolasyonu calısması yapabılırsın. daha da ılerı gıdeyım dersende dıslı oranları ıle oynayarak ataklıgı dusurup suratı artırabılırsın. bu durumda sana mısal olarak 130 km hızı daha dusuk devırde elde edebılmenı saglar veya 4000 devırde 130 dan daha fazla surat yapmanı saglar...
Düzenleyen cecoli - 24 Kasım 2010 Saat 15:37 |
|
![]() |
|
ALX ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ağustos 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cevap için teşekkürler.
2000 devirde 65 civarında seyrediyor gerçekten. Uzun yolda motor çok ses yapıyor da, tabi bir de araba ufak. Başka 106 kullanan biri de bilgi verse iyi olur. |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |