Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 xr otomatik şanzuman kar ve spor modu sorunu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 xr otomatik şanzuman kar ve spor modu sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 4>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
efemax Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Temmuz 2023
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı efemax Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 xr otomatik şanzuman kar ve spor modu sorunu
    Gönderim Zamanı: 21 Mayıs 2024 Saat 18:51
Merhabalar, sizin yorumunuzu okuduktan sonra gerçekten çok şaşırdım. Peugeot 206 ne kadar bela bir arabaymış. Resmen her şeyi sıfırlamışsınız hiç bir şey kalmamış ve hala çözülmemiş. Ne yaptınız peki sorun çözüldü mü?
Yukarı Dön
clkmuco Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2021
Konum: zonguldak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı clkmuco Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Şubat 2021 Saat 19:11
Bende 2003 model otomatik var.Ne yapsak düzeltemedik.Şanzımanı komple sıfır orjinal aldık taktık sorunu yine arada bir yapıyor.Çok önemli bir problem değil ama neden olsun.İşin aslı bu arızanın selenoidlerle filan ilgisi yok.Ben sırasıyla yaptırdıklarımı yazıyorum,Siz yaptırmadan önce bunları göze alarak hareket ediniz benceSleepy

1 - şanzıman yağı ve selenoidleri değiştirdim. DÜZELMEDİ
2 - komple şanzıman revize ettik. DÜZELMEDİ
3 - komple şanzımanı sıfırı ile değiştirdik . DÜZELMEDİ
4 - dedik oldu olacak bari şanzıman beyninide değişelim, onuda sıfırı ile değiştik.DÜZELMEDİ
5 - daha sonra elektriksel sorunları var aracın dediler tesisatı komple elden geçirttik,benzin pompası vs arızalı dediler değiştik ne varsa DÜZELMEDİ.
6 - Bu arada arabayıda bi yandan kullanıyorum tabi dediğim gibi kullanıma engel bir durumda yok ortada.Aracı alalı 1.5sene oldu yaklaşık 30 bin liraya almıştım, ogünden beri yaklaşık 25-30 arası bir para harcadım ama neyaptıysak düzelmedi aracı baştan topladık resmen:) Bi nebze aklınızdaki sorulara cevap olabildiysem ne mutlu...:)
Yukarı Dön
uNSCaRReD Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Tokat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uNSCaRReD Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Aralık 2019 Saat 22:36
Orjinalini yazan: blue107 blue107 Yazdı:

Merhabalar,

Selenoid valf değişiminden sonra şanzıman beynine bağlanılıp şanzıman km sayacı güncellendimi ??
Şanzıman sayacı 30 bin km'ye güncellenmeli.Her 30 bin km bir şanzıman yağı değiştirilmelidir.

Kendi aracımın selenoidlerini değiştirdikten sonra aracı bilgisayara bağladık şanzıman km sayacı ile oyanadık örneğin 40 bin yaptık spor ve kar modu hatalarını tekrardan aldık.Sonra 30 bin km güncelledik ve hata almadık.

Vuruntular içinde selenoidler harici vites valfleri var selenoidlerin olduğu kutuda.Bu valflerin düzgün çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için aracı  bilgisayara bağlayıp her vitesi tek tek bilgisayardan deneyip valflerin düzgün çalışıp çalışmadığı kontrol edilebiliyor.Şayet 2. vitesten 3. vitese geçişte hata alınıyorsa o valfin arızalı olup olmadığı ortaya çıkar.Burada dikkat edilmesi en önemli şey şanzıman yağının miktarı çok önemli.Az koyulduysa veya çok koyulduysa bilgisayardan hata alınabilir.Vuruntularada yağın fazla veya eksik olması çok etki eder.Yağı koyan ustanın o hassas ayarını yapmayı bilmesi gerekiyor.İnternette birçok bilgi var şanzıman yağ ayarı ile ilgili.
Son olarak aracı bilgisayara bağlattığınızda sizde başında olun ve resimlerini çekinki forumdaki arkadaşlarda hata kodlarına bakarak size yardımcı olabilirler.

Umarım sorununuz bir an önce çözülür.


yarın aracı nasipse alacağım şayet 2 3  gün sonra yine vuruntu yaşarsam önce kavga edeceğim :) sonra dediklerinizi başka bir yerde uygulatacağım. teşekkür ederim 
Yukarı Dön
uNSCaRReD Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Tokat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uNSCaRReD Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2019 Saat 10:01
Orjinalini yazan: omerb omerb Yazdı:

Merter bey. Sorununuzu bulmuş olabilirim. Sayenizde deli gibi al4 gearbox makaleleri okuyorum :)
Senin sorunun aynısını yazmışlar gibi çevirdim. 
Aşağıda linki veriyorum. Transmission output speed sensor den bahsediyor. 
Kusuruma bakmayın işlerimin yoğunluğundan giremedim. Link için tşk ederim hemen bakıyorum. Bu arada araba hala sanayide ama nasipse 16 Aralıkta teslim edecekler. 
Yukarı Dön
blue107 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2018
Konum: BURSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 40
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı blue107 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2019 Saat 16:00
Merhabalar,

Selenoid valf değişiminden sonra şanzıman beynine bağlanılıp şanzıman km sayacı güncellendimi ??
Şanzıman sayacı 30 bin km'ye güncellenmeli.Her 30 bin km bir şanzıman yağı değiştirilmelidir.

Kendi aracımın selenoidlerini değiştirdikten sonra aracı bilgisayara bağladık şanzıman km sayacı ile oyanadık örneğin 40 bin yaptık spor ve kar modu hatalarını tekrardan aldık.Sonra 30 bin km güncelledik ve hata almadık.

Vuruntular içinde selenoidler harici vites valfleri var selenoidlerin olduğu kutuda.Bu valflerin düzgün çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için aracı  bilgisayara bağlayıp her vitesi tek tek bilgisayardan deneyip valflerin düzgün çalışıp çalışmadığı kontrol edilebiliyor.Şayet 2. vitesten 3. vitese geçişte hata alınıyorsa o valfin arızalı olup olmadığı ortaya çıkar.Burada dikkat edilmesi en önemli şey şanzıman yağının miktarı çok önemli.Az koyulduysa veya çok koyulduysa bilgisayardan hata alınabilir.Vuruntularada yağın fazla veya eksik olması çok etki eder.Yağı koyan ustanın o hassas ayarını yapmayı bilmesi gerekiyor.İnternette birçok bilgi var şanzıman yağ ayarı ile ilgili.
Son olarak aracı bilgisayara bağlattığınızda sizde başında olun ve resimlerini çekinki forumdaki arkadaşlarda hata kodlarına bakarak size yardımcı olabilirler.

Umarım sorununuz bir an önce çözülür.

Yukarı Dön
muzzy35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Kasım 2019
Konum: Kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 287
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muzzy35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2019 Saat 10:00
unscarred dostum özelden görüşme imkanımız var mı acaba iletişim numaranı patlaşabilirsen sevinirim 🤗

Düzenleyen muzzy35 - 27 Kasım 2019 Saat 10:00
Yukarı Dön
omerb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 579
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omerb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Kasım 2019 Saat 00:45
Merter bey. Sorununuzu bulmuş olabilirim. Sayenizde deli gibi al4 gearbox makaleleri okuyorum :)
Senin sorunun aynısını yazmışlar gibi çevirdim. 
Aşağıda linki veriyorum. Transmission output speed sensor den bahsediyor. 
Yukarı Dön
uNSCaRReD Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Tokat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uNSCaRReD Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Kasım 2019 Saat 15:36
kısa bilgilendirme yapayım. Arabayı az önce usta ile denedik hiçbir sıkıntı çıkmadı. ustayı dükkana bıraktım dönüşte yine vuruntu yaptı. geri döndüm arabayı bıraktım ben artık yeni taktırdığım selenoidlerden şüphelenmeye başladım. yakacam arabayı az kaldı. Elektronikçisi baktı sorun yok dedi nedir bu arkadaş ya 
Yukarı Dön
uNSCaRReD Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Tokat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uNSCaRReD Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Kasım 2019 Saat 09:48
ilk çıkışta hiç bir arıza vermiyor. ama araba 70 80 i geçtiğinde vuruntu yapıp kar ve spor ışıkları yanıyor. Bunu her zamanda yapmıyor. usta denedi 130 140 da sıkıntı yok kavşaktan döndük devam ederken 80 de küt diye bir ses ışıklar yandı belli zaman sonra stop etti araba. Mekanik beyine bakacaklar. Yok ben bu arabayı yakacam az kaldı 
Yukarı Dön
omerb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 579
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omerb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Kasım 2019 Saat 21:39
kar ve spor modu ışıkların yanıp sönüyordu. O geçti mi.?
Yukarı Dön
uNSCaRReD Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Tokat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uNSCaRReD Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Kasım 2019 Saat 09:52
tekrar merhabalar. 40 gün oldu aracım hala sanayide ve sıkıntıyı bulamıyorlar. şanzıman revizyonu yapıldı. selenoidler değişti.. yani aklınıza gelecek herşey yapıldı. ancak araba hala 80 e geldiğinde vuruntu yapıyor. Usta mekanik beyin getirtcem deneyeceğim dedi. hatta bana vermeyi ve bu şekilde 80 i geçmeden kullanmamı söyledi almadım. arabamı yap tertemiz teslim et dedim. Bu vuruntu sebebi sizce ne olabilir tecrübelerinize dayanarak yardımcı olurmusunuz? ha unutmadan bazen 130-140 la gidince sıkıntı yok. ama araç hız kestiğinde yeniden hızlanmaya geçerken vuruntu yapıyor Bilgisayara bağlandığında sürekli arıza. basınç ayar arızası(fark/tavsiye) diye bir şey çıkıyor. 
Yukarı Dön
omerb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 579
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omerb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2019 Saat 23:21
bahsettiğim swich, otomatik vites kontaktörüymüş. Bu, vitesin konumunu şanzımana ve bilgi ekranına D P vs yazan ekrana ileten parçaymış. Yeri hava filtresini sökünce şanzımana monteli siyah parçaymış. Bu kontaktöre vites kolundan gelen bir halat bağlıymış. Bu halatın gerginliği vs konum bozukluğu yaratabilirmiş. Senin o D ye alıp ışığın yanıp sönmesi, sonra hafif oynayınca düzelmesinin sorunu bu gibi. Bence buna baktır. 

Yukarı Dön
uNSCaRReD Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Tokat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uNSCaRReD Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2019 Saat 10:58
Sabah ustaya gittim elektronik aksamda sıkıntı çıkmadı, selenoidlerde düzgün çıktı. şanzımanı yapan ustaya götürdüm. Hatayı gösterdim mekanik beyinde sıkıntı değişmesi lazım dedi arkadaş kafayı yedirecekler bana 
Yukarı Dön
uNSCaRReD Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Tokat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uNSCaRReD Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2019 Saat 08:22
Arabayı aldım beyinde yazılımsal bir arıza dedi usta onunda parçasını getirtmiş hangi parça bilmiyorum. Ancak araç 2 den 3 e atarken vuruntu yapıyor. Kar ve spor modu yanmaya başlıyor. Selenoidler değiştiği halde bu sıkıntı var ustayı bugün yeniden arayacağım. bakalım ne diyecek. 
Yukarı Dön
omerb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 579
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı omerb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ekim 2019 Saat 08:08
sorunun çözüldüğünde ne yapıldığını yazmayı unutma. Başkalarına yardımcı oluruz
Ama sensör tam ne işe yarıyormuş bilgi al. Sorun o olabilir. Ecu arızası haricinde herşeyi yapmışsın zaten 
Yukarı Dön
uNSCaRReD Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Tokat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uNSCaRReD Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2019 Saat 22:03
çok teşekkürler zaten bu şartlarda satmam aracı kimseye kendime küfrettirmem ah almakta istemem. yapıldığında satacağım inşallah 
ilgin için teşekkür ederim
Yukarı Dön
omerb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 579
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı omerb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2019 Saat 21:03
bir kullanıcıda aşağıdaki malzemeyi değiştirmiş. Ne olduğunu pek bilmiyorum. 
Ama adından da anlaşılacığı üzere , otomatik şanzıman emniyet şalteri 
Ucuz bir parçaya benziyor. Denenebilir. 

automatic transmission neutral safety switch

Yukarı Dön
omerb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 579
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı omerb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2019 Saat 19:24
öncelikle aracı bu durumda satmak için alıcıya söylemen gerektiğini düşünüyorum. Sorununa gelince, yurtdışı bir web sitesinde okuduğuma ve yanlış hatırlamadığıma göre sorunun iletişim kaynaklı olabilir. 
Aküden ecu ya giden kablolara baktırabilirsin. Oksit veya temazsızlık olabilir. Ayrıca araç akü kutup başını 5 dk gibi bir süre sökük bırakırsan ecu hataları siliniyormuş. En azından kendin bunu deneyebilirsin. Eski mantık çalışmıyorsa önce fişini çek :)
Yukarı Dön
uNSCaRReD Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Tokat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uNSCaRReD Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2019 Saat 18:32
Beyin kontrolu yapıldı sağlam çıktı bugüne yetiştiremedi elektronikçi usta bakalım ama inanın arabadan soğudum satacağım :) bilgiler için çok teşekkür ederim.
Yukarı Dön
lthec Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Mayıs 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 79
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı lthec Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2019 Saat 09:24
Sanıyorum beyin veya bağlantıları ile ilgili sorun yaşıyorsunuz. Bende revizyon sonrası aynı sorun ile karşılaşmıştım, revizyonu yapan firma işlemi memnuniyet garantili yaptığı için beyni ücretsiz değiştirmişti. Bence Talip kardeşimizin dediği gibi bağlantıları bir kontrol ettirin. İnşallah sorununuzu çözersiniz. Revizyon sonrası da olsa bir miktar vuruntu bu şanzımanda olabiliyor. Olursa da fazla takılmayın.
L T H E C
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 4>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Peugeot 207 Eng Man system Faulty son mesaja git 2979 2 Oğuzhan207
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 21927 17 Oğuzhan207
konu icon 206 GTI ATEŞLEME PROBLEMİ son mesaja git 419 0 Emirhno6
konu icon Marş bastığım anda fan açıyor son mesaja git 5339 3 Yunus58
konu icon Pegouet 306 1.8 XR 16 v 1998 son mesaja git 275 0 Yunus58
konu icon 1.8 XR Usta son mesaja git 6868 1 Yunus58
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 15737 2 SerkanPinar
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 10959 5 407aziz
konu icon Klima yönlendirme son mesaja git 2207 2 Ayhan1126
konu icon 306 rolanti problemi son mesaja git 2894 10 yasarseri
konu icon 206 ya kaput amortisörü nasıl yapılır son mesaja git 25027 6 anaykh
konu icon 301 ekranını 2008e takmak son mesaja git 477 0 tarhansmt
konu icon 2008 motor arıza ışığı uyarısı son mesaja git 2536 1 GökhaN
konu icon peugeot 308 t9 hayalet ekran son mesaja git 1570 1 GökhaN
konu icon Parkları yakınca hararet yükseliyor son mesaja git 601 1 GökhaN
konu icon 307 sinyal kolu arızası son mesaja git 232 1 GökhaN
konu icon 206 cc tavan piston sorunu son mesaja git 2665 13 bariscam
konu icon Hararet gostergesinin aniden dusmesi ve dalgalanma son mesaja git 8551 59 Onlinewolf
konu icon Tanısma son mesaja git 9 1 GökhaN
konu icon Peugeot 208(2015) motor yapılcak diyorlar son mesaja git 3143 1 GökhaN
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 EKIM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Saramago 29
Onlinewolf 28
GökhaN 10
durgun293 3
Yunus58 3
Ayhan1126 2
engintunbel 2
Oğuzhan207 2
Sojourn 1
emirock 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English