![]() |
|
206 Hararet Sorunu |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
benburhan ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 29 Mayıs 2021 Konum: bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı benburhan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2021 Saat 15:19 |
Düzenleyen benburhan - 22 Temmuz 2021 Saat 21:44 |
|
![]() |
|
Tevfik ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2021 Konum: Edirne Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Merhaba sorunuza yanıt veremiycem fakat bilgi almak istediğim bi konu var aracınızın trafikte ve rolantide hararet kaça geliyor stop ettikten sonra aracın harareti bi miktar yükseliyor mu sizinde
|
|
![]() |
|
talip206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Genellikle fan roleleri ve fan rezistansından dolayı bu arızayı yapar. Hatta %90 bundan yapar diyebilirim. Hepsi değişmiş geriye bir ihtimaliniz var. Iki tane yeşil fan rölesi vardır. Bu rölelere giren iki kalın kablo vardır. Tam röleye giren kısmında kablo oksit yapıyor ve kopuyor. Dışardan bakınca kablo sağlam görünüyor ama içi çürümüş oluyor. Onları iyice kontrol ettirin.
|
|
![]() |
|
Berkay Erdinç ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2019 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 267 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Berkay Erdinç
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Araç çalıştıktan 15 20 dakika sonra yada stop uyarısından sonra radyatör alt hortumunu kontrol edin.elinizle horumu tutun eğer üst hortum gibi sıcak değil ise termostatınız açmıyo olabilir.yada termostat sökülüp 90-100 derece suyun içine atılırsa açıp açmadığı belli olur.
İkinci olarak soğutma sisteminin havası tam alınmamış ise yine bu uyarıyı verir. Yine ısı sönsörlerinin (müşür) arızası sebepli bu hatayı veriyo olabilir.aracınızın temostat gövdesi üzerinde kaç müşür var bilmiyorum.eski modellerde 3 ayrı sensör (müşür) var iken daha yeni modellerinde 2 daha sonra tek sensöre düştü.bunu anlatmamdaki sebep eski modelleri örnek alırsak 3 sönsörün de görevi farklı fakat hepsine hararet müşürü diyorlar.bu müşürler mavi,yeşil,kahverengi renkteki müşürler.mavi araç içi hararet göstergesini kontrol eder.yeşil motor ısısını ecuya iletir.kahverengi fanları yönlendirir.sizinde aracınızdada birden fazla müşür varsa hararet müşürü diye hangisi değişti. Bunların sonunda sogutma sesitemindeki kablo soket rolerin tamamı kontrol edilmeli.
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |