Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Otomatik vites 307 Revizyon nerere yaptırabilirim

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=16708
Tarih: 16 Şubat 2025 Saat 20:28
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Otomatik vites 307 Revizyon nerere yaptırabilirim
Mesajı Yazan: naksi
Konu: Otomatik vites 307 Revizyon nerere yaptırabilirim
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 11:28
Merhaba arkadaşlar daha öncede bahsetmiştim ama
 
aracım 2004 307 xr otomatik vites
bundan yaklasık 4 ay once bi arkadasıma verdiğim aracımı aldıgımda arac 2. viteste onden foşş die bir ses veriyordu  çözüm için bi özel servise gittim şanzuman yağı ve selenoid valf ler degişti ama sorun tam çözülmedi o ses yine vardı.  o şekilde kullanırken
temmuz sıcagında bi 100 km yol gittim ve araç bu sureçte 5 defa otomatik gear fould arızası verdi şimdi aracım sabahları sogukken sorun yok ama hararet 90 a yaklasınca ki bu surec 4 veya5 km yol gidince oluyor  araba otomatik gear fould hatası veriyor işten eve bile hatasız gidemiyorum.
 
yetkili servise goturdum gazlı bakamyız vs dedi bi yetkili servis baktı bunun elektirik tesisatında sorun var dedi  ve selenoid valf leri takan yere gittim oda revizyon lazım bunun balataları bitmiş dedi.
 
bende komple revizyona girmeyince sorun duzelmeyecegi kanısı ile sağlam bir peugeot al4 sanzumandan anlayan otomatik vitesci arıyorum.
 
önerilerinizi bu kardeşinize çok görmeyin.. keza çok yoruldum arabamdan



Cevaplar:
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 11:36
balata denilen şey rahat 180.000 km gidiyor özel servis senin sırtından para kazanmaya başlamış hemen revizyon diyor kanı bozuklar. İyi dinle bak en iyi ustaya dedikleri türkiyenin her yerinden gelen forumlarda öve öve bitiremedikleri usta bile bana revizyon dedi ben selenoid değişimi ve fren müşürü değişimi ile kurtardım.
 
öncelikle istanbulun neresindesin profilnde belirt. Şanzıman gibi hassas ve maliyetli konularda mutlaka yetkili servise gitmelisin. yanlış yapmış olasar bile GARANTİ li yaptıkları için birdaha masraf etmezsin.
 
Yanılmıyorsam sana peugeot berkeyi tavsiye etmiştim.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: naksi
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 12:39
berkeye gittim kardeş sabah elektirik tesisatında sorun var diyen onlar. ben bağcılardayım ama istanbul avrupa yakasında hemen heryere giderim anadolu yakasıda sorun olmaz.


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 14:29
valla dediğim gibi kimsenin çözemediği sıkıntımı onlar çözdüler, hizmetleri ve bilgileri konusunda güveniyorum onlara. Karar yinede senin. Özel servise gitmeni tavsiye etmem eğer yanlış teşhis olursa verdiğin para ile kalırsın ama yetkili servis garanti veriyor bu gibi yüksek meblalı durumlarda garanti önemli.

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: naksi
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 16:01
anlıyorum ama revizyon işi çok pahalı bilmiyorum  berkeyi begendim karsılamaları ilgili çok iyi


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 17:39
iş revizyona girdimmi işlem görmeyen yeri kalmıyor ki. 2000 tlden aşağı hiç sanmıyorum.
 
adamalrdaki mantık yağlı müşteri bulmuşken sömüreyim mantığı. hiç usta yok çakal var piyasada.
 
ben arabayı satıcaktım ne huzur kaldı ne bişey elde de para yok, şimdi düşünüyorum boşuna üzülmüşüm ve iyiki o çakalları dinlememişim.
 
özel serviste selenoid deiştim diyorsun da selenoid değişimi yapılınca yeni yağ konur ve şanzımana yeniden yazılım yüklenir, buradaki en önemli konu aracı çalıştırmadan önce yeni selenoidleri yeni yazılım atılan şanzımana tanıtmakdır yoksa yine düzensiz çalışır. servis yazılım işini yapıyor ama özel servis yapamıyor.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: tolga35
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 17:48

   Selamlar...

 Metin kardeşim fren müşürü arızası nasıl bi belirti veriyor?normalde fren lambaları ya hep yanar yada yanmaz ama otomatikte durum farklı sanırım.geçenlerde benim c control yolda devreye epey bi girmedi gidiği zamanda bir iki kez atma yaptı kendinden devre dışı kaldı yani fakat ben fren pedalına hızla bi basıp bırakınca düzeldi.bu bi tesadüfmü yoksa benim de fren müşürüm gidici mi???



-------------
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 17:56
Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

   Selamlar...

 Metin kardeşim fren müşürü arızası nasıl bi belirti veriyor?normalde fren lambaları ya hep yanar yada yanmaz ama otomatikte durum farklı sanırım.geçenlerde benim c control yolda devreye epey bi girmedi gidiği zamanda bir iki kez atma yaptı kendinden devre dışı kaldı yani fakat ben fren pedalına hızla bi basıp bırakınca düzeldi.bu bi tesadüfmü yoksa benim de fren müşürüm gidici mi???

 
tesadüf değil müşür gitti gidecek.
 
bende crusie control ile uğraşırken farkettim okadar ustaya gösterdik devreye girmiyordu. meğersem müşür beyine frene bastığım sinyalini yolladığı için cc devreye girmesiyle çıkıyormuş bizde hissedemediğimiz için çalışmadığını düşünüyorduk.
 
müşür hem fren lambası için hemde beyinle haberleşmesi için 4 kablolu oluyor. Arızalandığında mesela aracı çalıştırıyorsun park modundan çıkarmak için frene bastığında kilit açılmıyor bazen, an basiti bu şekilde anlayabilirsin.
 
CC için fren müşürünü değiştirince farkettim ki bu müşürün şanzımanlada bağlantısı varmış tesadüf eseri şanzımanımdaki anormallikde düzeldii. ne alaka dedim ama "koliva" sağolsun bununla ilgili teknik bilgileri paylaştı gerçektende doğruymuş.
 
müşür arızalı olduğunda otomatik şanzımanda anormal çalışmalar oluyor. vites geçişlerinin uzaması, ara viteslerin kaybolması gibi. Şükürler olsun ki otomatik peugeotu kötüleyenlere inat 2 aydır yaz sıcağına rağmen en ufak bir sıkıntısı bile olmadan biniyorum.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: tolga35
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 18:06
ya çok soruyosun diyeceksin ama şu ara vites olayını net bi anlatırmısın? bişeyler okudum formda ama tam algılayamadım arabada yeniyim çünkü bende 4 vites atıyo ama araları nasıl?sadece bi yarım debriyaj gibi bi olay hissediyorum özellikle yokuşlarda o kadar...bide müşürün güncek fiyatını biliyomusun alırken neye dikkat edeyim???

-------------
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 19:58
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

iş revizyona girdimmi işlem görmeyen yeri kalmıyor ki. 2000 tlden aşağı hiç sanmıyorum.
 
adamalrdaki mantık yağlı müşteri bulmuşken sömüreyim mantığı. hiç usta yok çakal var piyasada.
 
ben arabayı satıcaktım ne huzur kaldı ne bişey elde de para yok, şimdi düşünüyorum boşuna üzülmüşüm ve iyiki o çakalları dinlememişim.
 
özel serviste selenoid deiştim diyorsun da selenoid değişimi yapılınca yeni yağ konur ve şanzımana yeniden yazılım yüklenir, buradaki en önemli konu aracı çalıştırmadan önce yeni selenoidleri yeni yazılım atılan şanzımana tanıtmakdır yoksa yine düzensiz çalışır. servis yazılım işini yapıyor ama özel servis yapamıyor.

Sana tamamen katılıyorum böyle ustalar yüzünden millet peugeottan korkuyo reno gibi arabalara yöneliyor.Meganın piyasası 307den yüksek hatta şuan ama şöyle bir durumda var brodwaylarda kullanılan debriyaj sistemiyle meganedeki aynı  o yüzden ustalığı daha basit peugeot ustanın hataasını affetmez demişti bir zamanlar reno yetkili servisinde çalışan bi abimiz


Mesajı Yazan: tolga35
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 20:49
güzel demişGülme

-------------
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 23:12
Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

ya çok soruyosun diyeceksin ama şu ara vites olayını net bi anlatırmısın? bişeyler okudum formda ama tam algılayamadım arabada yeniyim çünkü bende 4 vites atıyo ama araları nasıl?sadece bi yarım debriyaj gibi bi olay hissediyorum özellikle yokuşlarda o kadar...bide müşürün güncek fiyatını biliyomusun alırken neye dikkat edeyim???
 
ne çok sorması olur mu öyle şey. amacımız yardımlaşmak burada. istediğin kadar çekinmeden sorabilirsin. gördüğüm anda cevaplarım, görmezsem de mesaj atarsın tekrar tekrar anlatırım hiç sorun değil.
 
ara vitesler şu şekilde oluyor. 1. den 2 ye geçiyor daha sonra 2. vitesten 3 e geçmeden hafif bir vites geçiş sarsıntısı hissediyorsun ama araba halen ikinci viteste oluyor daha sonra 3. vitese geçiyor. aynı şekilde de 3. vitesten 4 de geçiyor.
 
özetlemek gerekirse 1 - 2 - 2,5 - 3 - 3,5 - 4 olarak gidiyor.
 
fren müşürü orjinali şahin peugeot murat abide 20 tl olması lazım değiştirmesini kendin yapabilisin çok basit. gerekirse yardımcı olurum


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 28 Temmuz 2011 Saat 23:13
Orjinalini yazan: hcthct hcthct Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

iş revizyona girdimmi işlem görmeyen yeri kalmıyor ki. 2000 tlden aşağı hiç sanmıyorum.
 
adamalrdaki mantık yağlı müşteri bulmuşken sömüreyim mantığı. hiç usta yok çakal var piyasada.
 
ben arabayı satıcaktım ne huzur kaldı ne bişey elde de para yok, şimdi düşünüyorum boşuna üzülmüşüm ve iyiki o çakalları dinlememişim.
 
özel serviste selenoid deiştim diyorsun da selenoid değişimi yapılınca yeni yağ konur ve şanzımana yeniden yazılım yüklenir, buradaki en önemli konu aracı çalıştırmadan önce yeni selenoidleri yeni yazılım atılan şanzımana tanıtmakdır yoksa yine düzensiz çalışır. servis yazılım işini yapıyor ama özel servis yapamıyor.

Sana tamamen katılıyorum böyle ustalar yüzünden millet peugeottan korkuyo reno gibi arabalara yöneliyor.Meganın piyasası 307den yüksek hatta şuan ama şöyle bir durumda var brodwaylarda kullanılan debriyaj sistemiyle meganedeki aynı  o yüzden ustalığı daha basit peugeot ustanın hataasını affetmez demişti bir zamanlar reno yetkili servisinde çalışan bi abimiz
 
aynen +1


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: naksi
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 00:58
Ya kardeşler sorun bir anlamdada su herkez önce aracı bilgisayara baglıyor sorunu su olabilir bu olabilir gibi bilgiler veriyorlar elleyen yok arabaya ya nebileyim yagı tamammı yoksa eksilmişmi bozulmusmu yada yazılımı dogrumu ? yeni yazılım atılmısmı ? yeni selonoid ler tanıtılmısmı ?  bakıyorlarmı acaba

yada bu işlemler yapılmadı ise araç programda gostermiyormu bunlar yapılmamıs die anlamadım gitti

bana fiyat olarak 2700 lira civarı rakamlar verdiler en iyi veren dost işi 2500 olur dedi  servis 3000 lerin ustunden acıyor kapıyı ben işini bilen ve uygun bir yer arıyorum ne yapalım basa geldi çare arıyoz :)


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 09:08

bilader ilk olarak aracın 10-15 derecelik eğim olan bir yokuşda test etmelisin. eğer yokuşda durduğunda ve vitesi D konumuna aldığında freni bırakınca geri kaçırmıyorsa "kesinlikle revizyonluk bişey yokdur" diyorum.



-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: berk2309
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 10:44
kardeşim ben revizyon yaptırdım bende 2. viteste fışşş diye ses veriyo araba bayılıyodu son zamanlardada yokuşta araba son gaz yapmama rağmen kalkmıyodu orjınal pejo servısındekı tanıdıga gittim konvertörü çıkardı ters çevirdi içindeki bütün parçalar düştü konvertör dağıldığı için doldurma yapmıyomus şanzıman açılmışken balata takımınıda değiştirdim bi kaç işlem daha yaptılar konvertörü usta çıkma alalım sağlam bulurum ben dedi  pert bi araçtan aldık 300 tl ye sıfırı 1000 ila 1500 tl arasında  şanzıman cillop gibi oldu şimdi bende toplam indirimlerle beraber 1900 gibi bi rakam ödedim ama indirimli yoksa 2500 3000 buluyodu 

-------------
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!


Mesajı Yazan: naksi
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 12:17
ya benim de boyle bir ustaya ihtiyacım var benimde tork konvertoru dagılmıs sanırım çıkma nerden bulurum hazırda olsunda lazım olursa alırız


Mesajı Yazan: naksi
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 12:18
berk kardeş birde bu işlemlerde komple revizyonmu oldu seninki yoksa kısmı revizyonmu


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 12:30
emin değilim ama tork konvertor değişecekse revizyona girer, bana bir ustanın dediğine göre hiç bişey yapmasanda sırf şanzıman açıldığıu için bazı parçaların değişmesi gerekiyormuş, hazır açılmışken vites bantlarını balatalarını falan de değiştirirsin ki birdaha ufacık bişey için şanzıman inmesin öyle değilmi.
 
çıkma olarak sponsor peugeot efe ile görüş. sıfır orjinali için de şahin peugeot murat ile görüş.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: tolga35
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 16:16
çok naziksin metin kardeşim teşekkür ederim,çok kalite bir forumdayız harika paylaşımlar var...

-------------
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 16:22
Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

çok naziksin metin kardeşim teşekkür ederim,çok kalite bir forumdayız harika paylaşımlar var...
 
ben teşekkür ederim. o sizin nazikliğiniz. Gülme


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: tolga35
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 16:31
ha bide gaz pedalıyla ilgili başlığımı okursan sevinirim üstat ayrıca ben 3-4 ayda bir istanbula geliyorum başta sen olmak üzere istanbuldaki arkadaşlarla tanışmak isterim...

-------------
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 16:58

evet gördüm cevap yazdım.

Arayı açmadan sürekli buluşmalarımız oluyor geldiğin zaman birtanesine denk getirirsen çok güzel olur.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: tolga35
Mesaj Tarihi: 29 Temmuz 2011 Saat 17:00
inşallah sevinirim

-------------
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg


Mesajı Yazan: onlyyou42
Mesaj Tarihi: 08 Ağustos 2011 Saat 18:04
Orjinalini yazan: berk2309 berk2309 Yazdı:

kardeşim ben revizyon yaptırdım bende 2. viteste fışşş diye ses veriyo araba bayılıyodu son zamanlardada yokuşta araba son gaz yapmama rağmen kalkmıyodu orjınal pejo servısındekı tanıdıga gittim konvertörü çıkardı ters çevirdi içindeki bütün parçalar düştü konvertör dağıldığı için doldurma yapmıyomus şanzıman açılmışken balata takımınıda değiştirdim bi kaç işlem daha yaptılar konvertörü usta çıkma alalım sağlam bulurum ben dedi  pert bi araçtan aldık 300 tl ye sıfırı 1000 ila 1500 tl arasında  şanzıman cillop gibi oldu şimdi bende toplam indirimlerle beraber 1900 gibi bi rakam ödedim ama indirimli yoksa 2500 3000 buluyodu 


-------------
Yalnız Sen (((peogeot 307 xt premium 1.6 )))


Mesajı Yazan: onlyyou42
Mesaj Tarihi: 08 Ağustos 2011 Saat 18:06
Arkadaşım Ben KOnyadayım Ankarada mı yaptırdın? Adres verebilirmisin.Benim aracımda kalkışlarda küt  diye vuruyor.Bıktım Allah aşkına bir yardımmmmmmUnhappy 

-------------
Yalnız Sen (((peogeot 307 xt premium 1.6 )))


Mesajı Yazan: zeynep taylan
Mesaj Tarihi: 10 Ağustos 2011 Saat 18:51
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

(...)usta bile bana revizyon dedi ben selenoid değişimi ve fren müşürü değişimi ile kurtardım.

özel servislerde selenoid değişimi ne kadara mal oluyor? siz nerede yaptırdınız?


Mesajı Yazan: onlyyou42
Mesaj Tarihi: 10 Ağustos 2011 Saat 19:29
Bana söylediklerini size aktarıyorum.

selonoid= 400
yağ= 200
filtre=50
işçilik=200
toplam= 850
Fakat iyici bir araştırma yapıp bir kaç usta ayrıca özel ve yetkili servislere uğramanı danışmanı tavsiye ederim.Yukarıdaki maliyet 850 tl az bi para değil. Selenoidden değilse parçayı söküp sana paranı iade etmeyecekler.İkinci bir masraf yapmak zorunda kalacaksınız.TAbiki bu sadece benim düşüncem.Diğer arkadaşların deneyimli üyelerin ve ustaların fikirleri elbetteki benimkinden çok daha önemli .



-------------
Yalnız Sen (((peogeot 307 xt premium 1.6 )))


Mesajı Yazan: mitto
Mesaj Tarihi: 10 Ağustos 2011 Saat 21:57
Orjinalini yazan: onlyyou42 onlyyou42 Yazdı:

Bana söylediklerini size aktarıyorum.

selonoid= 400
yağ= 200
filtre=50
işçilik=200
toplam= 850
Fakat iyici bir araştırma yapıp bir kaç usta ayrıca özel ve yetkili servislere uğramanı danışmanı tavsiye ederim.Yukarıdaki maliyet 850 tl az bi para değil. Selenoidden değilse parçayı söküp sana paranı iade etmeyecekler.İkinci bir masraf yapmak zorunda kalacaksınız.TAbiki bu sadece benim düşüncem.Diğer arkadaşların deneyimli üyelerin ve ustaların fikirleri elbetteki benimkinden çok daha önemli .

 
Bu söyledikleriniz özel servis mi acaba? Eğer öyleyse arkanıza bile bakmadan kaçın ordan zira ben 2-3 ay önce yetkili serviste 600'lü bir rakam almıştım selenoid değişimi için...Ancak ben gidip dışarıda İzmitte iyi bir ustaya yaptırdım.
 
selonoid= 240 lira (sponsorumuzda mevcut)
yağ= 20 lira litresi 3 litre gidiyor 60 lira
filtre=0 (işte benim en çok takıldığım zira benim bildiğim bizim filtre elektro vana ya da yağ değişirken değişmiyor filtrenin değişmesi için şanzımanın açılması lazım)
işçilik=100
toplam= 400 lira verdim... 


-------------
2003 xt bva + (atiker lpg)


Mesajı Yazan: berk2309
Mesaj Tarihi: 10 Ağustos 2011 Saat 22:13
onlyyou42 kardeşim ben ankarada abc peugeot servisinde yaptırdım  tanıdıklar sayesinde  onuda zar zor yaptırdım 

-------------
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!


Mesajı Yazan: ismail özdemir
Mesaj Tarihi: 11 Ağustos 2011 Saat 08:33
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

ya çok soruyosun diyeceksin ama şu ara vites olayını net bi anlatırmısın? bişeyler okudum formda ama tam algılayamadım arabada yeniyim çünkü bende 4 vites atıyo ama araları nasıl?sadece bi yarım debriyaj gibi bi olay hissediyorum özellikle yokuşlarda o kadar...bide müşürün güncek fiyatını biliyomusun alırken neye dikkat edeyim???
 
ne çok sorması olur mu öyle şey. amacımız yardımlaşmak burada. istediğin kadar çekinmeden sorabilirsin. gördüğüm anda cevaplarım, görmezsem de mesaj atarsın tekrar tekrar anlatırım hiç sorun değil.
 
ara vitesler şu şekilde oluyor. 1. den 2 ye geçiyor daha sonra 2. vitesten 3 e geçmeden hafif bir vites geçiş sarsıntısı hissediyorsun ama araba halen ikinci viteste oluyor daha sonra 3. vitese geçiyor. aynı şekilde de 3. vitesten 4 de geçiyor.
 
özetlemek gerekirse 1 - 2 - 2,5 - 3 - 3,5 - 4 olarak gidiyor.
 
fren müşürü orjinali şahin peugeot murat abide 20 tl olması lazım değiştirmesini kendin yapabilisin çok basit. gerekirse yardımcı olurum
 
bu fren müşürü değişimi nasıl oluyor?


-------------
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 11 Ağustos 2011 Saat 09:11
http://www.peugeotturkey.com/nasil_yapilir.asp?MakaleID=28" rel="nofollow -
fren müşürü değişimi;
 
http://www.peugeotturkey.com/nasil_yapilir.asp?MakaleID=28


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net