Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

1.6 HDI 407 ye chip uygulaması yapıldı +30 HP

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 407
Forum Tanımlaması: Peugeot 407, 2005'ten 2011'e kadar üretilen 406 serisinin yenilenmiş hali geniş bir aile otomobilidir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=15432
Tarih: 28 Aralık 2024 Saat 11:03
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 1.6 HDI 407 ye chip uygulaması yapıldı +30 HP
Mesajı Yazan: MaximuS
Konu: 1.6 HDI 407 ye chip uygulaması yapıldı +30 HP
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 18:35
arkadaşlar dış modifiye uygulamalarını neredeyse bitiridiğim aracımın motoruna chip uygulaması yaptırdım. tamamen her işine güvendiğim harun ustanın tavsiyesiyle 10 numara işçilik ve performans orataya çıktı...
SONUÇ : tüm emsallerine (D sınıfı 1.6 araçlar) nal toplatan, yerinde durmayan, yüksek devirde yığılıp kalmayan bi 407 ...



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 18:46
Gözün Aydın Abicim 30 Beygir Daha Sığdırdın Yani Kaputun AltınaSırıtma


Mesajı Yazan: voodoo
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 18:50
hayirli olsun..fakat 30 hp artisi nasil kazandin bizede aciklayabilirmisin...ne gibi degisikliklar yapildi aracinda??

-------------
2001 206
2.0 GTI
Antwerpen


Mesajı Yazan: Engin Tepe
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 18:59
Direk ciple 30 bg zararlı olabılır.Başkane işlem ler yapıldı.

-------------
PEUGEOT PARTNER ADVENTURE 2.0 HDI 90bg 2008 SİYAH 100 km/6.5 Lt 0 5419 649 7 58
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 19:38
Orjinalini yazan: MaximuS MaximuS Yazdı:

arkadaşlar dış modifiye uygulamalarını neredeyse bitiridiğim aracımın motoruna chip uygulaması yaptırdım. tamamen her işine güvendiğim harun ustanın tavsiyesiyle 10 numara işçilik ve performans orataya çıktı...
SONUÇ : tüm emsallerine (D sınıfı 1.6 araçlar) nal toplatan, yerinde durmayan, yüksek devirde yığılıp kalmayan bi 407 ...
 
30 bg neye göre hesapladın? dyno da test yaptın mı acaba?
 
ayrıca harun ustaya 2 adet Z rotunu 100 tl ye değiştirdiği güne kadar bende güveniyordum.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: mdincer34
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 20:33
keşke bizim araçta o kdar beygiri taşıyabilse :) gitmiyor mübarek :)

-------------
2005 407 2.0 comfort hdi otomatik / 136 hp


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 22:49
Hayırlı olsun gule gule kullanmanı dılıyorum. Bu yazılım yukleme ısının malıyetı nedır???


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 23:23
hayırlı olsun keyıflı surusler


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 23:55
arkadaşlar sorulara dönüyorum:
sadece chip uygulaması yapıldı. başka pek de bişey yok HDI için benim bildiğim.
dyno testine girmedim, sadece cihazın verilerine göre rakam veriyorum.
standart stok haline % 25 güç ekliyor. bu da 110HP a göre 27.5 HP yani yaklaşık +30HP a tekamül ediyo.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 00:00
esasında bu yazılım ısınde dızellerde %35 e kadar guc artırımı mumkun. Ama sınırlar zorlanıyorda olabılır...


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 00:07
iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum. maliyeti 400 tl civarında arkadaşlar.
yaklaşık 6 ay önce ben bunu harun ustaya danışmıştım. o vakit piyasada tam güvenilecek bir ürün olmadığını, acele etmememi söylemişti. geçen yanına uğradım geçerken, gittiğimde 1.4 D4D corollaya takıyordu. hayırdır kanka dedim, pek tavsiye etmiyodun? garantili ürün dedi, ayrıca ben de kefilim ve garanti veriyorum. bi sıkıntı yaşarsan masrafnı çekecem dedi.
 
bu arada harun ustaya güvenmeyen arkadaşım, bilmiyorum aranızda ne yaşandı ama benim hukukum başkadır harun ustayla. bi yanlış anlaşılma olabilir. ben istanbulda böyle esnaf bulabileceğimi hiç sanmazdım. bir çok iş olmuştur, memnun kalmazsan sökeriz, bişey almayız dediği... o yüzden güvenirim arkadaşlar... 


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 07:48
Hayirli olsun. 30 HP guzel arti. 


Mesajı Yazan: MustyRC
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 07:53
hayırlı olsun. umarım bi sıkıntı yaratmaz ilerki zamanlarda sonucta 30 hp küçük bi rakam degil.


Mesajı Yazan: Haksen016
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 08:13
araç bir başka olmuştur eminim. hayırlı olsun.

-------------
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 08:41
Bır dakıka olayın esasını ben sımdı anladım. Sızın yaptırmıs oldugunuz uygulama "Chıp Tunıng" olmuyor.
Sız enjektor pompasının soketı arasına takılan "Power Box" taktırmıssınız.........
 
Kucuk plastık bır kutu ve 2 soketı var. Enjektor pompasının soketını sokup araya bunu baglıyorsunuz ve enjeksıyon pompasına farklı tetık verdırerek aracın cekısını artırıyor...
 
Takıyordu deyınce ben anladım cunku chıp tunıng aracın ecusuna yenı yazılım yukleme ısıdır takmayla olmaz. Yerıne gore bılgısayar OBD2 soketınden arac ecusuna baglanır veya ecu cıkarılıp ustundekı chıp sokulur ve yenı yazılım yuklendıkten sonra tekrar yerıne takılır vs...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 08:59
Arkadaşlar normalde araçlarımızın gücü fabrikanın bize verdiği verilerden daha güçlü ancak üretici firmalara avrupa kriterleri yüzünden araçlarımızın gücünü olması gerekenden bilgisayar yazılımı ile daha düşürüyorlar.Avrupa kriterleri araçların motor gücüne göre yakıt sarfiyatlarını egsoz gazı salınımlarını sınırlıyor çünkü.Chiptuning yada benzeri uygulamalar ile aracın motoru gerçek gücüne kavuşuyor ancak bu fazla yakıt harcamak şeklinde kendini gösteriyor.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 09:04
Orjinalini yazan: Bahadır32 Bahadır32 Yazdı:

Arkadaşlar normalde araçlarımızın gücü fabrikanın bize verdiği verilerden daha güçlü ancak üretici firmalara avrupa kriterleri yüzünden araçlarımızın gücünü olması gerekenden bilgisayar yazılımı ile daha düşürüyorlar.Avrupa kriterleri araçların motor gücüne göre yakıt sarfiyatlarını egsoz gazı salınımlarını sınırlıyor çünkü.Chiptuning yada benzeri uygulamalar ile aracın motoru gerçek gücüne kavuşuyor ancak bu fazla yakıt harcamak şeklinde kendini gösteriyor.
 
Bazıları yakıtın dustugune soyluyorlar buna ne dıyeceksın??? Sırıtma
 
Motor daha guclu olunca kasayı daha rahat hareket ettırdıgınden %5-10 gıbı yakıtın dusebıldıgını ıddıa edıyorlar
 
Ama bu noktada egzoz emısyonu CO2 salınımı artıyordur tahmınımce...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 09:15
Orjinalini yazan: MaximuS MaximuS Yazdı:

iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum. maliyeti 400 tl civarında arkadaşlar.
yaklaşık 6 ay önce ben bunu harun ustaya danışmıştım. o vakit piyasada tam güvenilecek bir ürün olmadığını, acele etmememi söylemişti. geçen yanına uğradım geçerken, gittiğimde 1.4 D4D corollaya takıyordu. hayırdır kanka dedim, pek tavsiye etmiyodun? garantili ürün dedi, ayrıca ben de kefilim ve garanti veriyorum. bi sıkıntı yaşarsan masrafnı çekecem dedi.
 
bu arada harun ustaya güvenmeyen arkadaşım, bilmiyorum aranızda ne yaşandı ama benim hukukum başkadır harun ustayla. bi yanlış anlaşılma olabilir. ben istanbulda böyle esnaf bulabileceğimi hiç sanmazdım. bir çok iş olmuştur, memnun kalmazsan sökeriz, bişey almayız dediği... o yüzden güvenirim arkadaşlar... 
 
bende kendisine güveniyordum hatta üşenmeden yaklaşık 30 km yol gidiyordum, geçen şanzıman için servise gittiğimde harun ustanın krank kasnağını orjinal diye yan sanayi takıp orjinal parası aldığını ve servisin orjinal Z rotlarını 70 tl ye değiştirirken harun ustanın yan sanayi z rotlarını 100 tl ye değiştirmesi beni üzdü. 30 tl ye Taktırdığım hız sabitleyiciyi arayıp sorduğumda 120 tl istemesini hiç saymıyorum bile.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 09:36
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: MaximuS MaximuS Yazdı:

iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum. maliyeti 400 tl civarında arkadaşlar.
yaklaşık 6 ay önce ben bunu harun ustaya danışmıştım. o vakit piyasada tam güvenilecek bir ürün olmadığını, acele etmememi söylemişti. geçen yanına uğradım geçerken, gittiğimde 1.4 D4D corollaya takıyordu. hayırdır kanka dedim, pek tavsiye etmiyodun? garantili ürün dedi, ayrıca ben de kefilim ve garanti veriyorum. bi sıkıntı yaşarsan masrafnı çekecem dedi.
 
bu arada harun ustaya güvenmeyen arkadaşım, bilmiyorum aranızda ne yaşandı ama benim hukukum başkadır harun ustayla. bi yanlış anlaşılma olabilir. ben istanbulda böyle esnaf bulabileceğimi hiç sanmazdım. bir çok iş olmuştur, memnun kalmazsan sökeriz, bişey almayız dediği... o yüzden güvenirim arkadaşlar... 
 
bende kendisine güveniyordum hatta üşenmeden yaklaşık 30 km yol gidiyordum, geçen şanzıman için servise gittiğimde harun ustanın krank kasnağını orjinal diye yan sanayi takıp orjinal parası aldığını ve servisin orjinal Z rotlarını 70 tl ye değiştirirken harun ustanın yan sanayi z rotlarını 100 tl ye değiştirmesi beni üzdü. 30 tl ye Taktırdığım hız sabitleyiciyi arayıp sorduğumda 120 tl istemesini hiç saymıyorum bile.
 
Anlasılan bu ustamız adamına gore muamele yapıyor... Dogru bır davranıs olmadıgı kanaatındeyım


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 10:08
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: Bahadır32 Bahadır32 Yazdı:

Arkadaşlar normalde araçlarımızın gücü fabrikanın bize verdiği verilerden daha güçlü ancak üretici firmalara avrupa kriterleri yüzünden araçlarımızın gücünü olması gerekenden bilgisayar yazılımı ile daha düşürüyorlar.Avrupa kriterleri araçların motor gücüne göre yakıt sarfiyatlarını egsoz gazı salınımlarını sınırlıyor çünkü.Chiptuning yada benzeri uygulamalar ile aracın motoru gerçek gücüne kavuşuyor ancak bu fazla yakıt harcamak şeklinde kendini gösteriyor.
 
Bazıları yakıtın dustugune soyluyorlar buna ne dıyeceksın??? Sırıtma
 
Motor daha guclu olunca kasayı daha rahat hareket ettırdıgınden %5-10 gıbı yakıtın dusebıldıgını ıddıa edıyorlar
 
Ama bu noktada egzoz emısyonu CO2 salınımı artıyordur tahmınımce...
Öyle olduğunu söylüyorlar ancak performans=artı yakıt değilmidir.Gülme Tam doğruluğunu bilemiyorum ancak uzun süre kullanımda gerçekten yakıt sarfiyatını düşürmeye yarıyorsa yaptımakta fayda var demektir.


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 10:56
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: MaximuS MaximuS Yazdı:

iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum. maliyeti 400 tl civarında arkadaşlar.
yaklaşık 6 ay önce ben bunu harun ustaya danışmıştım. o vakit piyasada tam güvenilecek bir ürün olmadığını, acele etmememi söylemişti. geçen yanına uğradım geçerken, gittiğimde 1.4 D4D corollaya takıyordu. hayırdır kanka dedim, pek tavsiye etmiyodun? garantili ürün dedi, ayrıca ben de kefilim ve garanti veriyorum. bi sıkıntı yaşarsan masrafnı çekecem dedi.
 
bu arada harun ustaya güvenmeyen arkadaşım, bilmiyorum aranızda ne yaşandı ama benim hukukum başkadır harun ustayla. bi yanlış anlaşılma olabilir. ben istanbulda böyle esnaf bulabileceğimi hiç sanmazdım. bir çok iş olmuştur, memnun kalmazsan sökeriz, bişey almayız dediği... o yüzden güvenirim arkadaşlar... 
 
bende kendisine güveniyordum hatta üşenmeden yaklaşık 30 km yol gidiyordum, geçen şanzıman için servise gittiğimde harun ustanın krank kasnağını orjinal diye yan sanayi takıp orjinal parası aldığını ve servisin orjinal Z rotlarını 70 tl ye değiştirirken harun ustanın yan sanayi z rotlarını 100 tl ye değiştirmesi beni üzdü. 30 tl ye Taktırdığım hız sabitleyiciyi arayıp sorduğumda 120 tl istemesini hiç saymıyorum bile.
 
Anlasılan bu ustamız adamına gore muamele yapıyor... Dogru bır davranıs olmadıgı kanaatındeyım
 
evet abi ben ustayı kötülemiyorum ama ilk başta gittiğim gibi davranışlar görmedim üzüldüm. MaximuS ile daha farklı bir hukuku vardır bilemem, usta peugeottan anlıyor Allah var ama beni soğuttu açıkcası saygılar.
 
 


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 11:00
bızım araclar hassas arac bıraz arıza ısıgını yakmadımı


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 12:29
Orjinalini yazan: Bahadır32 Bahadır32 Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: Bahadır32 Bahadır32 Yazdı:

Arkadaşlar normalde araçlarımızın gücü fabrikanın bize verdiği verilerden daha güçlü ancak üretici firmalara avrupa kriterleri yüzünden araçlarımızın gücünü olması gerekenden bilgisayar yazılımı ile daha düşürüyorlar.Avrupa kriterleri araçların motor gücüne göre yakıt sarfiyatlarını egsoz gazı salınımlarını sınırlıyor çünkü.Chiptuning yada benzeri uygulamalar ile aracın motoru gerçek gücüne kavuşuyor ancak bu fazla yakıt harcamak şeklinde kendini gösteriyor.
 
Bazıları yakıtın dustugune soyluyorlar buna ne dıyeceksın??? Sırıtma
 
Motor daha guclu olunca kasayı daha rahat hareket ettırdıgınden %5-10 gıbı yakıtın dusebıldıgını ıddıa edıyorlar
 
Ama bu noktada egzoz emısyonu CO2 salınımı artıyordur tahmınımce...
Öyle olduğunu söylüyorlar ancak performans=artı yakıt değilmidir.Gülme Tam doğruluğunu bilemiyorum ancak uzun süre kullanımda gerçekten yakıt sarfiyatını düşürmeye yarıyorsa yaptımakta fayda var demektir.
 
Sakın kullanımda yakıtın dustugunu soyluyorlar. basarsanız normalden de fazla yakması cok dogal yanı


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 18:47
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: Bahadır32 Bahadır32 Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: Bahadır32 Bahadır32 Yazdı:

Arkadaşlar normalde araçlarımızın gücü fabrikanın bize verdiği verilerden daha güçlü ancak üretici firmalara avrupa kriterleri yüzünden araçlarımızın gücünü olması gerekenden bilgisayar yazılımı ile daha düşürüyorlar.Avrupa kriterleri araçların motor gücüne göre yakıt sarfiyatlarını egsoz gazı salınımlarını sınırlıyor çünkü.Chiptuning yada benzeri uygulamalar ile aracın motoru gerçek gücüne kavuşuyor ancak bu fazla yakıt harcamak şeklinde kendini gösteriyor.
 
Bazıları yakıtın dustugune soyluyorlar buna ne dıyeceksın??? Sırıtma
 
Motor daha guclu olunca kasayı daha rahat hareket ettırdıgınden %5-10 gıbı yakıtın dusebıldıgını ıddıa edıyorlar
 
Ama bu noktada egzoz emısyonu CO2 salınımı artıyordur tahmınımce...
Öyle olduğunu söylüyorlar ancak performans=artı yakıt değilmidir.Gülme Tam doğruluğunu bilemiyorum ancak uzun süre kullanımda gerçekten yakıt sarfiyatını düşürmeye yarıyorsa yaptımakta fayda var demektir.
 
Sakın kullanımda yakıtın dustugunu soyluyorlar. basarsanız normalden de fazla yakması cok dogal yanı
kesinlikle düşüyor, ama iyi ölçmeniz lazım. daha önce 50tl lik mazotla 200 km rahat gidiyordum. bu uygulama yapıldığından beri iyice agresifleşen sürüşümü unutmadan, hala 50 tl ye 200 km gidiyorsam, yakıtta az da olsa düşme vardır. bu arada bunu da hesaba katın; önceki lastiklerimin tabanı 235 di, şuan 245...


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 18:47
Orjinalini yazan: ahmetsemiz ahmetsemiz Yazdı:

bızım araclar hassas arac bıraz arıza ısıgını yakmadımı
arıza işigi falan yakmadı arkadaşlar...


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 18:52
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: MaximuS MaximuS Yazdı:

iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum. maliyeti 400 tl civarında arkadaşlar.
yaklaşık 6 ay önce ben bunu harun ustaya danışmıştım. o vakit piyasada tam güvenilecek bir ürün olmadığını, acele etmememi söylemişti. geçen yanına uğradım geçerken, gittiğimde 1.4 D4D corollaya takıyordu. hayırdır kanka dedim, pek tavsiye etmiyodun? garantili ürün dedi, ayrıca ben de kefilim ve garanti veriyorum. bi sıkıntı yaşarsan masrafnı çekecem dedi.
 
bu arada harun ustaya güvenmeyen arkadaşım, bilmiyorum aranızda ne yaşandı ama benim hukukum başkadır harun ustayla. bi yanlış anlaşılma olabilir. ben istanbulda böyle esnaf bulabileceğimi hiç sanmazdım. bir çok iş olmuştur, memnun kalmazsan sökeriz, bişey almayız dediği... o yüzden güvenirim arkadaşlar... 
 
bende kendisine güveniyordum hatta üşenmeden yaklaşık 30 km yol gidiyordum, geçen şanzıman için servise gittiğimde harun ustanın krank kasnağını orjinal diye yan sanayi takıp orjinal parası aldığını ve servisin orjinal Z rotlarını 70 tl ye değiştirirken harun ustanın yan sanayi z rotlarını 100 tl ye değiştirmesi beni üzdü. 30 tl ye Taktırdığım hız sabitleyiciyi arayıp sorduğumda 120 tl istemesini hiç saymıyorum bile.
 
Anlasılan bu ustamız adamına gore muamele yapıyor... Dogru bır davranıs olmadıgı kanaatındeyım
 
evet abi ben ustayı kötülemiyorum ama ilk başta gittiğim gibi davranışlar görmedim üzüldüm. MaximuS ile daha farklı bir hukuku vardır bilemem, usta peugeottan anlıyor Allah var ama beni soğuttu açıkcası saygılar.
 
 
arkadaşlar sanki ben de harun ustayı inadına savunuyo gibi oluyorum ama, hakkaten üzüldüm metin isimli arkadaşımın yaşadıkları için... ben de asla böyle şeyler olmadı. 2004 ten bu yana kendi aracıma biniyorum ve emin olun, piyasa nedir, ne değildir? hangi işçilik ne kadardır, parça nerde uygun fiyatta satılır? az çok biliyorum. bilmesemde ufak bi araştırma yapıyorum. ve 1 senedir harun ustayla çalışıyorum, 1 kere bile böyle bişey yaşamadım... ben hala bi yanlış anlaşılma vardır diyorum...


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 18:57
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Bır dakıka olayın esasını ben sımdı anladım. Sızın yaptırmıs oldugunuz uygulama "Chıp Tunıng" olmuyor.
Sız enjektor pompasının soketı arasına takılan "Power Box" taktırmıssınız.........
 
Kucuk plastık bır kutu ve 2 soketı var. Enjektor pompasının soketını sokup araya bunu baglıyorsunuz ve enjeksıyon pompasına farklı tetık verdırerek aracın cekısını artırıyor...
 
Takıyordu deyınce ben anladım cunku chıp tunıng aracın ecusuna yenı yazılım yukleme ısıdır takmayla olmaz. Yerıne gore bılgısayar OBD2 soketınden arac ecusuna baglanır veya ecu cıkarılıp ustundekı chıp sokulur ve yenı yazılım yuklendıkten sonra tekrar yerıne takılır vs...
doğru söylüyosun arkadaşım, ben de sanırım doğru bildiğim şeyi yanlış yazdım. aslında "yazılım" ve "chip tuning" ifadelerini hiç kullanmadım ama bi chip dedik gitti...
yapılan uygulamanın adı tam olarak çift soketli "power box"...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 20:21
abi harun ustayı savunmana gerek yok ben onu kötülemiyorum sadece başıma gelenlerden ötürü üzüldüm birde yan sanayi ürün takması çok üzdü beni. ben sana çok kötü gitme yada diğer arkadaşlara berbat biri sakın yanından geçmeyin demiyorum sadece en son yaptıklarını serviste öğrendiğimde birdaha harun ustaya gitmeme kararı aldım okadar. siz memnun olabilrsiniz Allah bozmasın ama ben artık harun ustayı tercih etmiyorum.

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 20:21
bu arada chip konusunu kendi özel sorunlarıma çevirdiğim için özür dilerim konuyu kapatalım chip uygulaması hakkında görüşelim (:

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 21:56
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

bu arada chip konusunu kendi özel sorunlarıma çevirdiğim için özür dilerim konuyu kapatalım chip uygulaması hakkında görüşelim (:
hiç önemli değil, ki asıl uzatan benim... sorun yokThumbs Up


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 21:59
saygılar (:

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 23:55
şunu da belirteyim, özellikle dizel araçlarda daha verimli olduğunu, cihazın daha randumanlı çalıştığını öğrendim; ilgilenenlerin bilgisine...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Haziran 2011 Saat 00:38
Orjinalini yazan: MaximuS MaximuS Yazdı:

şunu da belirteyim, özellikle dizel araçlarda daha verimli olduğunu, cihazın daha randumanlı çalıştığını öğrendim; ilgilenenlerin bilgisine...
 
Abıcım zaten bu "power box" sadece dızel motorlar ıcındır... Benzınlı motorlarda boyle bır olay yok. Sadece chıp tunıng yapılabılır


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 10 Haziran 2011 Saat 00:54
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: MaximuS MaximuS Yazdı:

şunu da belirteyim, özellikle dizel araçlarda daha verimli olduğunu, cihazın daha randumanlı çalıştığını öğrendim; ilgilenenlerin bilgisine...
 
Abıcım zaten bu "power box" sadece dızel motorlar ıcındır... Benzınlı motorlarda boyle bır olay yok. Sadece chıp tunıng yapılabılır
bide dizele biniyorum... hala dizel kültürü yerleşmemiş...Disapprove


Mesajı Yazan: axi206
Mesaj Tarihi: 10 Haziran 2011 Saat 07:36
hayırlısı olsun ama %30 luk bır guc artısına turbo dayanamaz.tabı bı anda bıter dıye bır sey yok ama cok yıprancagı kesın



Mesajı Yazan: dinoco
Mesaj Tarihi: 10 Haziran 2011 Saat 16:27
seninle görüşücez Mehmet ayın otomobili yarışmasında :))
ayrıca dizellere özel degil benzinlilere de oluyor ama performansı okdar iyi değil

-------------
2002 xt bva otomatic 206
1.4 8v yalnızca benzinli :)


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Haziran 2011 Saat 16:32
Orjinalini yazan: axi206 axi206 Yazdı:

hayırlısı olsun ama %30 luk bır guc artısına turbo dayanamaz.tabı bı anda bıter dıye bır sey yok ama cok yıprancagı kesın

 
Bu power box ı kullananlar cok. Turbo ıle bır alakası yok. Enjeksıyon pompasının calısma sartlarını degıstırıyor. Uzun zamanda enjeksıyon pompasının omrunden bıraz tasarruf edıyor. Baska bır sıkıntı yok. Egzoz emısyonunda artıs oluyordur muhtemelen


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2011 Saat 23:22
Orjinalini yazan: dinoco dinoco Yazdı:

seninle görüşücez Mehmet ayın otomobili yarışmasında :))
ayrıca dizellere özel degil benzinlilere de oluyor ama performansı okdar iyi değil
şeref duyarım, görüşelim...
saygılar...StarStarStar


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 13 Haziran 2011 Saat 10:48
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: MaximuS MaximuS Yazdı:

iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum. maliyeti 400 tl civarında arkadaşlar.
yaklaşık 6 ay önce ben bunu harun ustaya danışmıştım. o vakit piyasada tam güvenilecek bir ürün olmadığını, acele etmememi söylemişti. geçen yanına uğradım geçerken, gittiğimde 1.4 D4D corollaya takıyordu. hayırdır kanka dedim, pek tavsiye etmiyodun? garantili ürün dedi, ayrıca ben de kefilim ve garanti veriyorum. bi sıkıntı yaşarsan masrafnı çekecem dedi.
 
bu arada harun ustaya güvenmeyen arkadaşım, bilmiyorum aranızda ne yaşandı ama benim hukukum başkadır harun ustayla. bi yanlış anlaşılma olabilir. ben istanbulda böyle esnaf bulabileceğimi hiç sanmazdım. bir çok iş olmuştur, memnun kalmazsan sökeriz, bişey almayız dediği... o yüzden güvenirim arkadaşlar... 
 
bende kendisine güveniyordum hatta üşenmeden yaklaşık 30 km yol gidiyordum, geçen şanzıman için servise gittiğimde harun ustanın krank kasnağını orjinal diye yan sanayi takıp orjinal parası aldığını ve servisin orjinal Z rotlarını 70 tl ye değiştirirken harun ustanın yan sanayi z rotlarını 100 tl ye değiştirmesi beni üzdü. 30 tl ye Taktırdığım hız sabitleyiciyi arayıp sorduğumda 120 tl istemesini hiç saymıyorum bile.
abicim adam tanesiini 50 ye çiftini 70 e mal edip senden 30 tl. işçilik almış. yani resmen sana maliyetine iş yapmış. bence bu şekilde şikayet etmek yerine karşılıklı görüşmenizde fayda var. en azından içinizde bi sıkıntı kalmaz. bu arada parça referans numarasını belki araştırıp fiyatını öğrenmek istersen diye yazıyorum.
Z ROT KOLU REFERANS NO: 5087-77
hız sabitleyici ise piyasa fiyatı 140 denildi. ayrıca yetkili servisler de kodlama olayı yasakmış. 30 tl ye hernerde yaptırdıysan iyi yaptırmıışsın...
ha şimdi bana diyebilirsin avukatı mısın bu adamın diye? değilim ama şu da bi gerçektir ki esnaf adamın tek ekmek yiyeceği iş müşteri memnuniyetidir. bu adamın müşterileri %99 u memnunken  bir kişi çıkıp işçiliği fazla aldı, çok para kesti, orjinal yerine yan sanayi parça kullandı diye konuşursa yanlış olur... benden söylemesi...
 


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 13 Haziran 2011 Saat 10:58
Mehmet abı konun farklı yere sapıyor farkındaysan Harun usta muhabbetını bırakalım yanı Göz Kırpma
 
Sen memnunmusun degılmısın ne yakıyorsun ondan devam edelım :))


Mesajı Yazan: Faruk
Mesaj Tarihi: 13 Haziran 2011 Saat 12:01
hayırlı olsun,yerinde durmaz şimdi 407 :)

-------------
2007 PEUGEOT 307 SW 1.6 110 BG HDİ PREMİUM GRİ
2012 PEUGEOT 308 1.6 E-HDİ 112 BG ACTİVE AUTO6R ALP BEYAZI
dizel gibisi varmı????


Mesajı Yazan: volkan_uysal
Mesaj Tarihi: 13 Haziran 2011 Saat 12:42
Evet yakıt bilgilerini yaplaşırmısınGöz Kırpma

-------------

307 XT 1,6 110 BG / 81 BF 307


Mesajı Yazan: MaximuS
Mesaj Tarihi: 13 Haziran 2011 Saat 14:55

arkadaşlar, hala beygir artışının tadını çıkardığım için net bir rakam vermem pek doğru değil. çünkü şu an çok agresif kullanıyorum. ama çok ilginçtir, daha nasılsa gitmiyo diye hiç basmıyodum, hiç kasmadan ağır ağır 50 tl.lik mazotla istanbul şehir içi 200 km gidiyordum. şimdi ise yine 190-200 gibi bi mesafe gidiyorum. ama çok zorluyorum ve motor zorlamama tepki verdikçe daha da zorluyorum...

burdan şunu çıkarmalıyız, normal kullanıma geçtiğim zaman 50 liralık mazotla gittiğim mesafe 25-30 km daha artacaktır.
şuan yaktığım:
50/200= 25 kuruş
 
normal insan gibi Kahkaha kullanmaya başladığımda gideceği muhtemel mesafe 230 km olacaktır:
50/230= 21-22 kuruşa gelecektir



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net