|
|
8 Valf ile 16 Valf Arasındaki Farklar. Resimli |
Yanıt Yaz
|
Sayfa <123 |
| Yazar | ||||
tigerland
4. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 17:58 |
|||
|
durum ortada sadece güç değil motor aynı zamanda daha sessiz çalışır yapılan ölçümlerde Db olarak 16V daha az gürültülü çalışır az yakar çok kaçar :))
artık kimse 8V almaz heralde :D
|
||||
|
206 RG 2000
206 GTI 2001 206 XS 2004 206 RC 2004 206+ 2012 206 GTI 2002 206 RED RC 207 GT 206 RC Black |
||||
![]() |
||||
| Sponsor Bağlantı | ||||
![]() |
||||
murat deniz
1. Vites
24 - Temmuz - 1981 Kayıt Tarihi: 26 Nisan 2011 Konum: Eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 311 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı murat deniz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 20:26 |
|||
|
kaç zamandır merak ettiğim konuydu. paylaşım ve faydalı bilgiler için teşekkürler.
|
||||
|
2004 PEUGEOT 206 x-linE 1.4 75 bg benzin / Ariane 15" jant + 185 55 15 goodyear efficientgrip 0 RH +
kara böcükk :) |
||||
![]() |
||||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 09:06 |
|||
|
8 valf şehiriçinde daha az yakar çünkü daha kolay toparlar araç kendini 16 valf ise uzun yolda daha az yakar.8 valf gideceğim diye yırtınırken 16 valf uzar gider. |
||||
![]() |
||||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 09:14 |
|||
Var abıcım var :)) Ama senın arac otomatık ya tam cekısını hıssedemıyorsun
|
||||
![]() |
||||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 09:16 |
|||
Ben ses farkı olayına pek katılmıyorum. 8V olupta saat gıbı sessız calısan motorlarda var yanı...
Bu durum bıraz motorun yapısıylada alakalı
|
||||
![]() |
||||
monur
2. Vites
09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 09:35 |
|||
Malesef aracın otomatik oluşu performansı çok dizginliyor. Gerçe ara hızlanmaları tatminkar ama dediğim gibi alt devirlerde resmen yığılıyor.
|
||||
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
||||
![]() |
||||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 09:40 |
|||
|
Onur abıcım soyle dıyeyım. Bu 1.6 110bg 206nın yaklasık olarak benım makıne ıle denk kuvvetı var. Ara hızlanmalar olsun son surat olsun vs
Düzenleyen CeCoLi - 09 Haziran 2011 Saat 09:40 |
||||
![]() |
||||
monur
2. Vites
09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 10:37 |
|||
Son sürat olayında kuvvetle muhtemel senin yanına yaklaşamaz benim araç.Düz yolda max 190 bilemedin çok sıkıştırırsan 200 km/h üzerine çıkamıyor.Ancak eğim olması şartı ile 210 ları görüyor.Senin aracın bir videosunu görmüştüm düz yolda 210 la gidiyordun. Benim aracın ara hızlanması bu şekilde.Video Gelibolu-Keşan arasındaki eğimsiz tamamen düz yolda çekildi.Belki senin makine ile benimki arasında yada otomatik ve düz arasındaki farkı daha iyi anlatır. Unutmadan araç LPG de çalışıyordu.
Düzenleyen monur - 09 Haziran 2011 Saat 10:41 |
||||
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
||||
![]() |
||||
Yanıt Yaz
|
Sayfa <123 |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |