|
|
1.4 206 xr me gti 15 gti jant |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | ||
dukenukem82
2. Vites
04 - Aralık - 1982 Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 887 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dukenukem82
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: 1.4 206 xr me gti 15 gti jantGönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 13:15 |
|
|
Arkadaşlar yaza arabaya gti jant düşünüyorum aslında ourogan jantta alabilirim de işte 15 janta çekiş düşmesi olurmu malum 75 beygir araba lastik ebadıda ayrı bi sorun . Güçlü olsa motor dert etmemde bi sorayım dedim .
|
||
![]() |
||
GökhaN
YÖNETİCİ
KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11687 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 13:34 |
|
illaki çekişte düşme olucak. 75 beygir araba sonuçta ama bu kadar takma bu jant olaylarını bu akdar büyütmeyin. tak gti jantını yoluna devam. |
||
![]() |
||
dukenukem82
2. Vites
04 - Aralık - 1982 Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 887 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dukenukem82
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 13:52 |
|
|
lastik ebadıyla oynarsam çekiş düşmezmiş çap değişmediğinden atıyorum 65 olan lastik yanağını 50 yapsam cekiş normal kalıyormuş . neyse cevap için teşekkür ederim
|
||
![]() |
||
Onur
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 16:17 |
|
|
||
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
||
![]() |
||
GökhaN
YÖNETİCİ
KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11687 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 16:24 |
|
piyasa yaptırdınız 206 look jantına ![]() |
||
![]() |
||
dukenukem82
2. Vites
04 - Aralık - 1982 Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 887 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dukenukem82
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 16:33 |
|
|
o jantın tipi hoşuma gitmiyor her ne kadar avatarımdakinden olsada :) . ben motor yese ouragan alacam ama kaldırmaz o kesin , gti jant ideal şuan yanağı geniş tutarız napalım :)
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 16:51 |
|
|
185-55-15 lastıkle ıdeal kullanabılırsın...
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 16:53 |
|
|
tahmınımce orjınal lastıgın 175-65-14 olsa gerek. bu lastıgınde tam dengı 185-55-15 tır.
Düzenleyen cecoli - 21 Ekim 2010 Saat 16:54 |
||
![]() |
||
dukenukem82
2. Vites
04 - Aralık - 1982 Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 887 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dukenukem82
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 18:30 |
|
|
evet bende 50 veya 55 yanak düşünüyorum gti jant gerçekten 206 için biçilmiş kaftan , 55 olması tabi daha iyi olur malum yollar yüzünden
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2010 Saat 23:44 |
|
|
soyledıgım olcuden farklı kullanmamalısın. 50 dusunuyorum dıye bırsey olmaz... esasında olur olmasına ama arac daha da sert olur, jant lastık arızaların daha cok olur ve on takımında daha cabuk bozulur ayrıca aracın surat gostergesıyle beraber km sayacında fazla gostermeye baslar...
|
||
![]() |
||
dukenukem82
2. Vites
04 - Aralık - 1982 Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 887 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dukenukem82
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 08:38 |
|
|
Bilgilendirme için teşekkür ederim bu şahincilerin tekerlek çapını ufaltıp 200 km yapıyoruz demesi gibi bişi olacak 50 yaparsam
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 09:15 |
|
|
lastık capını kucultursen surat azalır ama serılık artar... sahın ın duz yolda 200 u yapma ıhtımalı yok :)) hemıde kucuk lastıkle hıc mı hıc yokkkk :)))
arkadasın dogan slx ıle rampa asagı 190 km gorduk. ama ben kullanmıyordum yanı... ve o anda bır daha kus serısıne bınmeyeye karar verdım. cunku kendımızı kus gıbı hafıf hıssedıyordum... Düzenleyen cecoli - 22 Ekim 2010 Saat 09:18 |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 09:53 |
|
|
arkadaşlar buna şahin demiyeyim de slx leri çok küçümsüyorsunuz 195*15*55 lastik ve jant ile istanbul otobanında 215km çok rahatlıkla gördüm yanımda da 407 ile babam geliyordu süratimi de onaylamıştı aracın motoru ile alakalı bir durum bahsettiğim araç 1993 model doğan slx 26 rs 587 de plakası sadece kapak taşlama ve süpaplarla oynama var motorunda onun haricinde bir işlemi de yoktu.
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 09:57 |
|
dostum ayrıca basit sistemli motorları olduğu için USTA gibi USTA olan bir motorucunun elinden geçmiş bir kuş serisi otomobilin helezonlar kesilip yere indirildiğinde kuş gibi hissettirmez senin bindiğin aracın helezonlar yüksektir ve vadesini doldurmuştur ya da çok oynanmış bir araçtır
|
||
![]() |
||
dukenukem82
2. Vites
04 - Aralık - 1982 Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 887 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dukenukem82
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 10:31 |
|
|
ya bende 195 yaptım kısa mesafede şahinle ama işte insan güvenemiyo arabamda pısıktı 13 cms filan işte klasik şahinci arabası kardeşimin işleri
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 14:36 |
|
|
||
![]() |
||
yaramasyaramas
1. Vites
Kayıt Tarihi: 22 Ekim 2010 Konum: Isparta Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı yaramasyaramas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ekim 2010 Saat 16:48 |
|
|
206 Roland Garros'um var . üzerinde 206 look jantları var. bende rc jantları istiyorum. yaza doğru istiyosan mart-nisan gibi görüşebiliriz. O zaman değiştirebilirm bende sanırım.
|
||
![]() |
||
tigerland
4. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Ekim 2010 Saat 11:09 |
|
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Ekim 2010 Saat 11:16 |
|
|
||
![]() |
||
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||