Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Haberler
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Audi S4 satışa sunuldu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Audi S4 satışa sunuldu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Audi S4 satışa sunuldu
    Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2009 Saat 09:03
Audi S4 satışa sunuldu

Audi’nin üst orta segmentteki sportif modelleri S4 ve S4 Avant Audi Yetkili Satıcılarında. Direkt enjeksiyonlu ve süperşarjlı, üç litrelik V6 motora sahip yeni S4 ve S4 Avant’lar, 99 bin 300 Euro’dan başlayan fiyatlarla satılacak.

Audi’nin üst orta segmentteki yeni sportif modelleri S4 ve S4 Avant satışa sunuldu. Manuel ve yedi ileri S tronic şanzıman seçeneğinin bulunduğu 3.0lt TFSI motorlu modeller, 99 bin 300 Euro’dan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. Direkt enjeksiyonlu ve süperşarjlı, üç litrelik V6 motora sahip olan araç, 0’dan 100 km/s’te yalnızca 5.1 saniyede ulaşırken, ortalama olarak 100 km’de sadece 9.7 lt yakıt tüketiyor. Rakiplerine karşı üstünlüğünü pekiştirmek amacıyla yenilikçi teknolojilerle donatılan yeni S4 ve S4 Avant’ta yer alan yedi ileri S tronic şanzıman, viteslerin son derece hızlı değiştirilmesine olanak tanırken, spor diferansiyel de torku, ihtiyaca göre arka tekerlekler arasında dağıtıyor.

Güçlü ve ekonomik yeni 3.0 TFSI motor
Yeni S4 ve S4 Avant’da Audi V motor ailesinin en yeni üyesi 3.0 TFSI motorlar bulunuyor. 2,995 cc’lik hacme sahip olan ve bir süperşarjla donatılan bu V6 motor, 333 HP güç üretiyor. Sedan, 0 – 100 km/s hızlanmasını sadece 5.1 saniyede tamamlarken, Avant ise bu hızlanmayı 5.2 saniyede gerçekleştiriyor: Her iki modelin de azami hızları, sınırlandırılmış 250 km/s’e ulaşıyor.

TFSI ibaresinde yer alan “T” harfinin artık sadece “turbo”yu değil, aynı zamanda genel anlamıyla süperşarj kavramını da temsil ettiği 3.0’lt. V6 motor üzerinde yapılan kapsamlı denemelerin sonuçları, süper şarjın üstünlüğünü kanıtlıyor. Direkt enjeksiyonla bağlantılı olarak bu sistem iki turboşarjdan hem ebatları hem de başlama performansı ve hassasiyeti açısından daha iyi sonuç veriyor.

Süperşarja güç veren motor tahrikli kayışın, rölanti hızından başlamak üzere tam itme gücü temin ettiği 3.0 TFSI motor, azami 440 Nm’lik torkunu 2,500 d/dk’da elde ediyor ve bu değeri 4,850 d/dk’ya kadar değişmeden koruyor.

Yeni 3.0 TFSI, örnek yakıt verimliliği sergiliyor; Sedan, ortalama olarak 100 km’de 9.7 lt. yakıt harcarken, Avant ise 100 km’de 9.9 lt. tüketim yapıyor. Önceki modele göre 3.4 litrelik bir (yüzde 26) gelişim anlamına gelen bu verimlilik, Audi’nin benzinli doğrudan püskürtme teknolojisiyle elde ediliyor.

Tasarımdaki yeniliklerle ortaya çıkan sportif görünüm ve iç mekan
Audi S4 ve S4 Avant’ın dış mekan tasarımındaki yenilikler, her iki modele de atletik ve kaslı bir görünüm kazandırıyor; özel eteklikler, alüminyum görünümlü dış aynalar, 18 inç S tasarımlı hafif alaşım jantlar, yan kavisli paneller, arkada kontrollü spoyler ile dörtlü egzoz sistemi. Gündüz sürüş ışıklarına sahip Xenon plus farlar ile stoplar diğer ayrıştırıcı unsurlar arasında yer alıyor.

Her iki modelin iç mekân tasarımında da önemli yenilikler mevcut. Spor koltuklarda elektrikli bel destekleri ve baldır destekleri, S4 amblemlerinin bulunduğu, beyaz ibrelere sahip gri kadranlı ön gösterge paneli, çok fonksiyonlu spor direksiyon simidi ve anahtar öne çıkıyor. Alüminyum dekor unsurlarıyla bezenmiş iç mekan, siyah renkte, karbon ve huş ağacı kaplamaların yanında paslanmaz çelikten delikli desenli kaplamalarla destekleniyor.

Dinamizm ve performans standart
Yeni S4 ve S4 Avant’ın V6 gücü, standart olarak sunulan, seri ve kusursuz şekilde vites değiştiren altı ileri vitesli manuel şanzımandan kaynaklanıyor. Ayrıca her iki model için opsiyonel olarak sunulan, son derece dinamik ve yüksek düzeyde verimli yedi ileri S tronic şanzıman, sürücünün direksiyon simidi üzerindeki değiştirme butonlarını kullanarak veya doğrudan vites kolu aracılığıyla vites değişimi yapmasına olanak tanıyor.

Audi sürüş seçimi sistemini içeren spor diferansiyel
quattro çekiş sistemini ideal biçimde tamamlayan yeni, aktif spor diferansiyel, direksiyon çevrildiğinde veya otomobil bir virajda hızlandığında, gücün, kontrollü bir şekilde dış arka tekerleğe yönlendirilerek aracın üzerine virajda tam anlamıyla baskı yapılmasını sağlıyor. Her türlü dışa doğru çekme durumunda veya daha keskin virajlarda müdahale eden sistem, sürücünün direksiyon başında ve yüksek yanal ivmelenmelerde daha az efor sarfetmesini sağlıyor.

Audi Drive Select sistemi
Audi Drive Select sistemi, yeni S4 ve S4 Avant’ta sunulan bir başka yüksek teknoloji ürünü özellik. Hıza duyarlı servotronic direksiyonu destekleyen bu özellik, bir düğmeye dokunulmasıyla, sürücünün “konfor”, “otomatik” ve “dinamik” modlardan birisini tercih etmesini sağlıyor. Araç MMI işletim sistemi ile donatıldığı takdirde, sürücünün kendi kişisel zevklerine ve tercihlerine göre programlayabildiği dördüncü bir mod da sağlanabiliyor.

Güvenlik ve konfor için her şey düşünülmüş
Opsiyonel destek sistemleri sürücüye yolda daha büyük bir konfor sunuyor; uyarlanabilir hız sabitleyici sistem (ACC) öndeki araçla aradaki mesafeyi ayarlıyor ve fren koruma da olası arkadan çarpmalarla ilgili uyarılarda bulunuyor. Audi Side Assist sistemi, şerit değiştirmeyi daha güvenli hale getirirken, Audi geliştirilmiş park sistemi ise park yerine geri geri parkı kolaylaştırıyor.

Cazip bir teknoloji paketinin sunulduğu araçta, iletişim ve eğlence teknolojileri portföyü, tüm rakiplere üstünlük sergileyen MMI işletim sistemi, Bang & Olufsen’in yüksek teknoloji ürünü çözümüne kadar varan çeşitli radyo ve ses sistemleri, iki navigasyon sistemi, iPod arayüzü ve oldukça kullanışlı Bluetooth araç telefonu yer alıyor. Üç bölgeli delüks otomatik klima ve uyarlanabilir far olarak bilinen dinamik viraj aydınlatma sistemi gibi lüks özellikler de opsiyonel donanımlar arasında yer alıyor. 

Yukarı Dön
HakanGokdemir Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Temmuz 2008
Konum: Pendik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2476
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı HakanGokdemir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2009 Saat 09:16
Çakma BMW olmuş benceBig smile
Hakan GÖKDEMİR
0 533 215 8019

Pendik / İSTANBUL
26.08.1980

A RH +

Kardeş zorunlu dosttur, Dost seçilmiş kardeştir...
Yukarı Dön
asi_cocuk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Eylül 2008
Konum: honda kinetic
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 299
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı asi_cocuk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2009 Saat 10:22
paylaşım için tşkr ama baba gibi araba
honda kinetic 34 FD 074
hundaı h 100 34 ZK 8622
Yukarı Dön
mAsKot Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 94
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mAsKot Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2009 Saat 10:32
Smile
Yukarı Dön
SelmanBeber Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Mart 2009
Konum: kıbrıs- lefkoşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 261
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SelmanBeber Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2009 Saat 15:02
Ouch
3 in 1     

     FS 156
F-E-N-E-R-B-A-H-Ç-E
Yukarı Dön
MicroChip Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Ağustos 2008
Konum: Kozyatağı
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 68
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı MicroChip Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2009 Saat 16:57
mavi güzel duruyo
Esaret bağlarında gül olmaktansa,Özgürlüğün tozlu yollarında çalı olmayı tercih ederim!
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 255 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 308 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107380 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1493 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3072 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 9350 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 8655 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 869 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 877 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1576 1 Eren yıldız
konu icon Otomatik şanzıman da vuruntu son mesaja git 55410 87 Eren yıldız
konu icon Isı Kalkanı son mesaja git 301 0 kaya52
konu icon E-3008 Otomatik D Vitese Alma Sorunu son mesaja git 1201 0 CBerkG
konu icon pejo 106 son mesaja git 2108 0 badking530
konu icon Start stop son mesaja git 267 0 İlyas41
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 2478 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 568 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 2005 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 15976 23 M.Emin
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JULY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eren yıldız 2
alibozoglu1 1
İlyas41 1
badking530 1
CBerkG 1
kaya52 1
karauurböcei 1
ankaralı_emre 1
Pyrs 1
Barisge 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English