|
Hararet Problemi? |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
valez
1. Vites Yaşı : 25 Aracı : Peugeot 207 Kayıt Tarihi: 31 Aralık 2020 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 31 Aralık 2020 Saat 18:19 |
|
talip206
4. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2002 206 colorline otomatik Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3063 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sıkıntı yok normal bir durum. Motorun en verimli çalışma sıcaklığı 90 derecedir.
|
bursae16
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 1.4HDİ Kayıt Tarihi: 27 Kasım 2020 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhabalar hemşehrim. motor su deposunun arkasında bir buharlaşma valfi var. Valf hortumunun takılı olduğundan emin olunuz. hava emiş hortumunun motor arkasından çıkıp çıkmadığını kontrol ediniz. Eğer valf kablosu çıkmış ise seyir halinde hararetve su eksiltme, eğer hava emiş plastiği arkadan çıkmış ise trafikte hararetin yükselmesi çok normaldir. İyi forumlar..
|
|
206 1.4HDİ 2008 104HP DUMANLI
SONY 13 VE 16CM 3 YOLLU KOAKS FORWELL 1200.1 MONO ANFİ SOUNDMAX 30CM 1500W 400RMS EKZOZ LİP SPOİLER CART CURT.. |
Diver28
1. Vites Yaşı : 47 Aracı : c3 Kayıt Tarihi: 03 Mart 2019 Konum: Giresun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aracınızın termostatınıda kontrol ettirin.Eğer motor ideal çalışma sıcaklığına erişemiyorsa termostat açık kalmış olabilir.Benzer bir durum başıma gelmisti opel vectra da.
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |