Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Haberler
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Yeni 911 GT3 Cenevre'yi bekliyor
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Yeni 911 GT3 Cenevre'yi bekliyor

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Yeni 911 GT3 Cenevre'yi bekliyor
    Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2009 Saat 15:27

Porsche’nin 911 model serisinin ikinci nesli bir performans ustasıyla genişliyor; Yeni Porsche 911 GT3 Cenevre'de sergilenecek.

Porsche, 911 model serisinin ikinci nesline eklediği, öncekine göre daha güçlü, hızlı ve daha gelişmiş Porsche 911 GT3’ü ilk olarak 3 Mart Cenevre Fuarı’nda sergileyecek.

Porsche’nin motor sporlarında edindiği geniş bir bilgi birikimden yararlanılarak geliştirilen, doğal emişli motora sahip, asfaltta giden en sportif ve dinamik 911 GT3, sadece yolda değil yarış pistlerinde de üstün bir performansa sahip.

911 GT3 performans ve sürüş dinamikleri konusunda daha da yüksek bir standart sunuyor. Kendini kanıtlamış altı silindirli ve doğal emişli motor önceki versiyona göre 20 hp artışla 435 hp’lik azami güç çıkışı üretiyor. Bu güç, motor hacminin 200cc artışla 3,8 litreye ulaşan motor kapasitesinden ve geliştirilmiş gaz çevriminden kaynaklanıyor. Ayrıca, sadece emme tarafındaki değil, egzoz tarafındaki eksantrik milleri de VarioCam tarafından ayarlanıyor.

911 GT3’de bir başka önemli nokta da, yükseltilen güç ve performans aracılığıyla boxer tipi motorun orta motor hızlarında ciddi bir tork artışı sunuyor olması. Günlük kullanımda özel önem taşıyan bir avantajı ifade eden bu özellik, aynı zamanda performansta da ilave bir ilerleme anlamına geliyor; Yeni GT3 100 km/s’e 4,1 saniyede hızlanıyor ve 160 km/s’e 8,2 saniyede erişebiliyor. GT3’ün azami hızı ise 312 km/s veya 194 m/s.

911 GT3’ün sürüş dinamiklerinin geliştirilmesi çalışmalarında da bir ilk yaşandı; PSM Porsche Denge Yönetiminin özellikle sportif bir versiyonuyla donatılan 911 GT3’de, hem Denge Kontrolünü (=Stability Control / SC) hem de Çekiş Kontrolünü (=Traction Control / TC) devre dışı bırakma seçeneği bulunuyor. Sürücünün, otomobilinin sürüş dinamikleri üzerinde kısıtlanmamış, bağımsız bir kontrol sergilemesi için bu işlevler en uç sürüş koşulları altında dahi otomatik olarak ve sadece bir düğmeye dokunarak yeniden devreye alınabiliyor.

Yeni GT3 yüksek hızlarda da daha iyi bir kavrama ve denge sunuyor. Otomobilin aerodinamik özellikleri üzerindeki özel modifikasyonlar hem önde hem de arkada bastırma kuvvetlerini son derece artırıyor; Otomobili bastıran genel basıncın büyüklüğü önceki modele göre iki kat daha fazla. Aynı zamanda yeni Aerodinamik Özellikler Paketi GT3’e, yeni çift xenon farlar, LED arka far grupları ve üzerinde değişiklik yapılan hava giriş ve çıkışlarıyla yepyeni bir görünüm katıyor.

Yayların ve aktif dengeleyicilerin biraz daha sertleştirildiği 911 GT3’ün aktif PASM süspansiyonu, PASM spor modunda daha keskin bir araç hâkimiyeti elde edilmesini sağlarken aynı zamanda normal PASM modunda gündelik kullanıma uygun dönme konforunun korunmasına da olanak tanıyor. Merkezi kilitleme sistemli ve artık lastik basıncı kontrolünü de içeren UHP (ultra yüksek performans) lastikleriyle donatılan yarış tasarımlı, yeni ve daha da hafif jantlar, GT3’ün işlevsel ve görsel açıdan zenginliğini tamamlıyor.

Sürüş dinamikleri ve performansın daha da yüksek bir seviyeye çıkmasının yanında, eski bir Porsche geleneğini takip eden fren sistemi de yeni 911 GT3’e uygun şekilde geliştirilmiş. Fren diskleri artık daha da büyük bir sürtünme alanıyla ve ağırlığı biraz daha düşürmek adına alüminyum korumalarla temin ediliyor. Fren soğutmasında yapılan ilave geliştirme, uzun süreler boyunca istikrarlı bir fren kuvvetinin daha da yüksek seviyede sergilenmesini garanti ediyor.

İsteğe bağlı aksesuar olarak GT3, eskiden olduğu gibi bu model için özel olarak üretilen PCCB seramik frenlerin benzersiz bir versiyonuyla birlikte sunuluyor. Yeni GT3, sonbahardan başlamak üzere yarış pistine daha uygun olmasını sağlayan bir başka seçenekle de alınabilecek: Yeni ve oldukça yenilikçi PADM (Porsche Active Drivetrain Mount) motor bağlantıları. Bu özel motor bağlantıları bilhassa sportif, yarış tipi bir sürüş temin ederek, normalde elastik olan motor süspansiyonunu sertleştiriyor ve özellikle dirençli olmasını sağlıyor. Böylelikle bir taraftan GT3’ün günlük trafikteki sürüş konforu muhafaza edilirken, yarış pistinde de, motordan kaynaklanan kütle kuvvetlerinden etkilenmeyerek hızlı dönüşlerde ve virajlı pistlerde muazzam kontrol sağlıyor.

Yeni modelde bulunan bir başka özellik aracın yüksekliğini ayarlama imkanı; kasisli yüzeylerde veya dik yokuşlarda sürüş için – örneğin yer altı garajına girerken – bir dokunuşla otomobilin yerden yüksekliği 30 milimetreye kadar artırabilen, opsiyonel ön aks kaldırma sistemi.


Yukarı Dön
sinan-s Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: Bostancı/S VRJ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2643
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sinan-s Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2009 Saat 16:56
Maşallah..
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 16 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 295 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 33889 2 elbir55
konu icon 206, 206+ ve 307....3 Satır Yol Bilgisayarı Ekranı son mesaja git 103133 591 ersin61
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 552 3 Serdar102
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 29904 15 Mehmetx
konu icon Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler son mesaja git 52972 165 Fatih4624
konu icon 4 lü ikaz lamba hatası son mesaja git 1062 0 Hasan7478
konu icon 3008 - 2017 Allure P2563 Hata kodu. son mesaja git 16270 2 by_bozkurt
konu icon 2016 308 1.6 E-Hdi Classic Edition Plus son mesaja git 561 0 kralbaba22
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 427 0 aziz271
konu icon Peugeot 206 Otomatik Vites Geçişlerinde Vuruntu son mesaja git 382 0 Samet.akky
konu icon 308 1.6 Bluehdi marş esnasında sarsıntılı alıyor son mesaja git 16915 10 serdarcan34
konu icon Peugeot 1.6 Bluehdi N75 sorunu çözümü son mesaja git 1035 0 serdarcan34
konu icon Urban move airbag son mesaja git 501 0 Westbornova
konu icon 206 xt reset sorunu son mesaja git 3893 14 Buketstlmş
konu icon Maf Sensörü 4 kablonun voltaj degerleri son mesaja git 970 0 tulpar737
konu icon P2074 hatası 308 2012 model 1.6 vti son mesaja git 3177 1 Saido26
konu icon Uzaktan kumanda ile cam kapanma sorunu son mesaja git 34638 27 Muhammed1983
konu icon 508 Otomatik Park son mesaja git 1882 0 tayfuny1
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 4
serdarcan34 3
samizel 1
Westbornova 1
Samet.akky 1
aziz271 1
kralbaba22 1
by_bozkurt 1
Hasan7478 1
Fatih4624 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English