![]() |
|
206 + Öksürme ve tekleme |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
BayQ ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Mart 2020 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2020 Saat 07:34 |
bobin degerlerini ölçtür. Buji degerlerini de ölçtür. Hangi silindir bujisinde sorun varsa o silindirin enjektorune ve komprasor testinide yaptir.
|
|
Bakımlı Araç Yolda Bırakmaz
|
|
![]() |
|
talip206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pek çok neden olabilir. Bobin de bu seçenekler arasında. Bobin arıza yaparsa sisteme arıza kodu düşer. Bence orjinal bir cihaza bağlayıp hata kodlarına bakın.
Orjinal dışında delphi marka da ıyidir.
|
|
![]() |
|
ColoneL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2018 Konum: Zonguldak Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2010 pejo 206 plus- genel bakim yapildi oksijen sensoru ve buji degistikten sonra 1500 2000 devir arasi öksurme tekleme yapmaya basladi. Cogunlukla lpg de iken yapiyor. Bu arada bujiler sokuldugunde cok kararmis durumdaydi. Ustalar denemeden bobin dediler fakat orjinal takilmazsa 120 den sonra kesme yapacagini randuman vermeyecegini soyluyorlar. Orjinal fiyati pahali yan sanayi kullanan veya bu olay basina gelen varmidir. İlginiz ve yardımınız için teşekkür ederim
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |