![]() |
|
Bakım Sonrası Tekleme |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
Salomalo ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 09 Mart 2019 Saat 15:03 |
|
iki araci yanyana koydum. Bobin. Oksijen sensoru. Maf sensoru. Bogaz kelebegi.krank sensorunu (deneywmedim uymadi yil farkindan.) Denedim sonuc ayni. Simdi yakit sistemi pompa filtre buji enj ektor,subap ve sente kontrolu yapacagim. Olmazsa yakacam.
![]() |
||
![]() |
||
Salomalo ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sente subap ayar bir kaç defa kontrol edildi, kartal sanayide 0 bobin takıldı montajlanmadan tabi fazla tutmadılar üzerinde ama değişme olmadı gibi. bujileri tek tek söküp baktılar kararma vs yoktu geri taktılar. son olarak aynı araba gelirse parçaları deneriz dediler.
![]() |
||
![]() |
||
Peugeot kartal ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2018 Konum: Karaman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Peugeot kartal
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
merhaba kardeşim aracında bujileri değişmedi ise degistir takip et birde triger sentesi bir iki dis yanlış ayarlanmiş olabilir bı ihtimal bobin de sorun olabilir
|
||
![]() |
||
Salomalo ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
https://www.youtube.com/watch?v=3yn6-Zr_dCA
ilk çalıştırmada videodaki olay var, ısınınca motor kesilme azalıyor.
|
||
![]() |
||
Salomalo ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Calistirmadan oksijen sensorunun ikisinide cikardim calisma ayni fark yok. Hava filtreyi soktum kelebegi gozlemledim az birsey aciliyor sabit kaliyor rolentide kesilme yaparken kelebek hareketsiz.
|
||
![]() |
||
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
subap ayarı iyise. gaz kelebeği kalibrasyonu kalıyor. orjinal yazılım bazı özel servislerde oluyor usta konusunda istanbullu üyelerimiz yardımcı olacaktır.
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
![]() |
||
Salomalo ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
subap ayari 2 defa kontrol edildi 3. Ye baska yere gittim acti ayar iyi dedi kapatti. Ben kalibrasyonu kontagi ac bekle gaz ver falan diye yapilir zannediyordum.Orjinal yazilim nerede vardir yetkili servis malum 5 dk lis ise 500 lira ister. Anadolu yakasi ozel biyer varmi bildiginiz. Bi deneyelim.
|
||
![]() |
||
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
lpg yoksa gaz kelebeği kalibrasyonu yapılması lazım orjinal yazımla yapılıyor. Ek olarak sibop ayarlarını tekrardan kontrol ettir. kapak açılınca ayarları bozuluyor. sonra takrardan kontrol edilmesi gerekiyor.
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
![]() |
||
Frt-Aydin ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2018 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 159 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Frt-Aydin
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sen bi kalibrasyon yaptır gaz kelebeği konum sensörüne tps ye he ihtimale karşı. cünki bende sibop ayarı yaptırdım aracıma aldım bi baktim araç gaz yemiyor boguluyor falan stop edecek dereceye geliyordu. ayarı yapan ustaya gittim soyledim kalibrasyon yapmayı unutmusum dedi bilgisayara bağladı ayarı yaptı normale döndü hemen bi dene sende soner abinin dediklerinide es geçme benimkisi sadece bi fikir belki senin araçtada böyle bi sıkıntı olabilir.
|
||
![]() |
||
Salomalo ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
başkan benim kelebek elektronik telli değil acaba söküldü falan adaptasyon falanmı gerekiyor birde temizleyecem malum mecbur gerekecek o nasıl yapılıyor onuda deneyeceğim ?
|
||
![]() |
||
Salomalo ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
1.4 8 v. Lpg yok.
|
||
![]() |
||
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
soketi çıkarıyorlar ben komplemi söküldü sensör diye düşündüm. birde gaz kelebeğini temizlermisin hocam. birde motor 1.4 8v mi 16v olanmı?
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
![]() |
||
Salomalo ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
katalizörmüdür nedir ora sökülüyorya mecbur soketeten ayrılıyor toplandıktan sonra arıza ısığı sökümden dolayı yandı doğal olarak öyle bilgisayara bağladık onu arıza görmüş usta öyle dedi sildik arızaları işık söndü 1 aydır böyle biniyorum tekrar ışık yanmadı ama. deniyeceğim üstüne tüm sensörleri temizleyeceğim kırank sensörünüde kontrol edeceğim. varsa başka öneri onuda denerim. olmazsa aracı yakacağım öyle sinir bozucuki
![]() |
||
![]() |
||
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hocam öncelikle bir fişini çekin biraz kullanın arada fark varmı çekiş olsun vs. sağlam ise eğer emin baya bir farkı oluyor.Hem çekişte hem rolanti düzeninde hemde yakıt tüketiminde. üst kapak sökülünce oksijen sensörünü neden söküyorlar orasında ayrı bir durum. belki kablolarına zarar vermiş olabilirler. ek olarak araç lpg li mi hocam.
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
![]() |
||
Salomalo ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
tşk. ama soket çıkarılıp takılınca bozulmuş olabilir mi anlamadığım nokta o. bu araçlarda gereksiz yerede çok parça değişildiğini biliyorum. düzelse sorun yok ama düzelmeyince gereksiz maliyet olma olasılığıda var. bu parçanın arızalı olup olmadığını kesin anlamanın yolu varmıdır acaba.
|
||
![]() |
||
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hocam problem kendiniz aslında söylemişsiniz. oksijen sensörü aracın hava yakıt karşımını ayarlarmasında yardımcı olan parçalardan biri. hava yakıt karşımınız düzğün olmadığı için araç tekleme yapıyor.
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
![]() |
||
Salomalo ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Arkadaşlar aracım citroen c3 2006 model ilk kasa motor bildiğiniz gibi 206 ile hemen hemen aynı bu nedenle bu değerli foruma katılarak bilgi ediniyorum.
aracı aldığımda hiçbir sıkıntı yoktu tabiri caizse saat gibi derlerya o şekilde aldım. silindir kapak contasından yağ sızdırdığını farkettim fazla değildi ama içim rahat olsun dedim. söküldü ve silindir kapak contajı değişti tabiki kapaktaki donanımda sökülüp yüzey taşlandı tekrar toplandı. yağ ve su kaçırma yok,yağ ve su eksiltme yok. yağa su karışma yok, ama toplandıktan sonra motorda tekleme silkeleme başladı soğukken daha çok silkeliyor ya havayı ya elektiriği yada yakıtı kesik kesik veriyor anlayamadım ısınınca silkeleme azalıyor. arac yüksek devire çıkıp kesici devreye giriyor seyir halindeyken silkeleme nadir oluyor sanki arkadan çekip bırakıyorlar gibi. şuda varki bazen hiç yapmıyor aha düzeldi derken bir sonraki gün bi bakmışsın dahada artmış. sebebi ne olabilir? söküp takınca parçalar hemen bozulurmu böyle? kutup başı söküldü beyinimi alıştırmak gerek veya boğaz kelebeğini vs. silindir kapak çıkarılınca yağ ve antifirizli su motorun alt kısmına aktı birşeyleri bozmuş olabilirmi? bilgisayara bağlandı sürekli arıza olarak oksijen sensörü görünüyormus ama onla işimiz olmadı pahalı birşey düzelmeye bilir diye almadım. boğaz kelebeği, oksijen sensörü,maf sensoru vs temizlesem işe yararmı? tecrübe geçiren arkadaşlardan bir fikir alabilirsem çok memnun olurum. şimdiden teşk.
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |