Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >308 T7 (2008-2013)
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Balata kokusu ve çekişte düşüş
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Balata kokusu ve çekişte düşüş

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Balata kokusu ve çekişte düşüş
    Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 11:49
Arkadaşlar bir sorum var.

Uzun yolda gelirken biraz rampa yukarı çok dik olmayan yolda CC ile ilerlerken araçtan bir anda balata yanığı kokusu geldi. sonrasında CC kendiliğinden OFF a aldı ve kendim kullanmaya başladım CC aktif olmadı. Rampa yukarı devam ederken olan bu olayın sonrasında 6 ile giderken devir 2000 in altına düştü mecburen 5 e aldım 2000 in altına tekrar düştü 4 e aldım. Gaza biraz yüklenmeme rağmen devir yükselmiyordu. Akabinde yaklaşık 10dk kadar böyle gittikten sonra düzlüğe gelip benzin istasyonunda durdum. Biraz mazot aldım bu arada 3 4 dk kadar araba kontak kapalı kaldı. Arabaya bindiğimde araba sanki normale dönmü ve yoluma devam ettim. CC devreye giriyordu ama ben devreye almadan 400km daha devam edip eve vardım.

Şimdi sorum acaba arabaya ne oldu da böyle bir sıkıntı oldu

Tahminim debriyaj, hava çok sıcaktı ve yokuş yukarı biraz zorlandığı için sıyırdı ve yanık kokusu geldi. Debriyaj 110bin deyken değişmişti yani yaklaşık 30bin km önce. Volant bendeyken değişmemişti, ya orjinal ya da ben almadan önce değiştiyse ki sanmıyorum orjinal galiba.

Bu arada araç 2010 hdi auto6r
Yukarı Dön
uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 12:44
Bu arada ilave birşey daha yazayım. Galiba gittiğim yerden aldığım yakıt kalitesizdi. TPAO dan aldım ama galiba yakıt iyi değildi. İlk durduğum yerde shell den aldım biraz daha katkılı iyi yakıt diye.
Yukarı Dön
uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 12:46
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:


Soner hocam bakabilir misin belki senin bir fikrin vardır.
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 13:29
genelde bu sorun şazumanla alakalı bir durum gibi hocam dediğiniz gibi düşür devirde araç zorlanınca şanzuman kararsız kalmış gibi geldi bana çünkü vites küçülme yapması lazım ama cc açıkken yapıyormu bilmiyorum açıkcası yada araç kendi cc den çıkarıyormu bilmiyorum açıkcası. baskı değişiminden sonra şanzuman alıştırması yapıldımı peki. kirli yakıtla alakalı olacağını sanmıyorum açıkcası araç o anda kendini korumaya almışta olabilir.  
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 14:42
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

genelde bu sorun şazumanla alakalı bir durum gibi hocam dediğiniz gibi düşür devirde araç zorlanınca şanzuman kararsız kalmış gibi geldi bana çünkü vites küçülme yapması lazım ama cc açıkken yapıyormu bilmiyorum açıkcası yada araç kendi cc den çıkarıyormu bilmiyorum açıkcası. baskı değişiminden sonra şanzuman alıştırması yapıldımı peki. kirli yakıtla alakalı olacağını sanmıyorum açıkcası araç o anda kendini korumaya almışta olabilir.  

Alıştırma yapılıp yapılmadığını bilmiyorum o zaman için bilmediğimden sormamıştım öyle kaldı.
Şanzımandan olduğunu sanmıyorum çünkü manuele alıp kendim vites büyülttüğüm zamanda da devir yükselmesi olmadı. Ama dediğin gibi korumaya almış gibi sanki çok ısınmış kendisini zorlamamaya yemin etmiş gibi gaz yemedi devir yükseltmedi. düşük vitese alıp devir yükseltiyordum ama araba çekmiyordu sanki debriyajdanmış gibi.

Anlamadım valla. olması haftaya götürücem boş bir vakitte bilgisayar bağlayıp bir baktıracağım
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 15:32
hmm anladım kardeşim belki bazen bu tip sıkıntılar takıttan veya turbo elektro vanasındanda kaynaklanabiliyor motor o anlık kendini korumaya almış anlaşılan. pc bağlanınca hata kodunun kaydını düşmüştür muhtemelen
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
HasGur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 474
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı HasGur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 17:03
Orjinalini yazan: uzunca961 uzunca961 Yazdı:

Arkadaşlar bir sorum var.

Uzun yolda gelirken biraz rampa yukarı çok dik olmayan yolda CC ile ilerlerken araçtan bir anda balata yanığı kokusu geldi. sonrasında CC kendiliğinden OFF a aldı ve kendim kullanmaya başladım CC aktif olmadı. Rampa yukarı devam ederken olan bu olayın sonrasında 6 ile giderken devir 2000 in altına düştü mecburen 5 e aldım 2000 in altına tekrar düştü 4 e aldım. Gaza biraz yüklenmeme rağmen devir yükselmiyordu. Akabinde yaklaşık 10dk kadar böyle gittikten sonra düzlüğe gelip benzin istasyonunda durdum. Biraz mazot aldım bu arada 3 4 dk kadar araba kontak kapalı kaldı. Arabaya bindiğimde araba sanki normale dönmü ve yoluma devam ettim. CC devreye giriyordu ama ben devreye almadan 400km daha devam edip eve vardım.

Şimdi sorum acaba arabaya ne oldu da böyle bir sıkıntı oldu

Tahminim debriyaj, hava çok sıcaktı ve yokuş yukarı biraz zorlandığı için sıyırdı ve yanık kokusu geldi. Debriyaj 110bin deyken değişmişti yani yaklaşık 30bin km önce. Volant bendeyken değişmemişti, ya orjinal ya da ben almadan önce değiştiyse ki sanmıyorum orjinal galiba.

Bu arada araç 2010 hdi auto6r

Uzun yolda bir anda içeri giren değişik kokular beni hep tedirgin etmiştir ancak bu güne kadar hiç birinin kullandığım araçtan kaynaklandığını görmedim !

Araç 30bin km düzgün kullanıldıysa yüksek vites ve suratte debriyaj balatası bir anda kaçırmaz. Ayrıca debriyaj kaçırması motorun yüksek devirlere çıkmasına engel teşkil etmez ki bu durum "motor bağırıyor ama araba gitmiyor" şikayetinin kaynağıdır.

Manuel vitesli araç rampa çıkarken sabitlenen hızı koruyacak gücü temin edemez ise vites küçültemeyeceği için tıpkı gaza/frene dokunulmuş gibi CC devre dışı bırakılır. Aracı 5e alıp manuel olarak deviri yükseltemediğinize (ki muhtemelen bu zaman zarfında aracın hızı 4. vites devrine kadar düşmüştür) ve düze çıktıktan sonra araç normale döndüğüne göre muhtemelen çıktığınız rampanın eğimi tahmin ettiğinizden fazladır.

EK: Yukarıdakileri yazıp gönderdikten sonra auto6r yi fark ettim. CC tekrar devreye girmemezlik yaparsa fren müşürüne baktırın.


Düzenleyen HasGur - 07 Eylül 2018 Saat 17:21
1973 200
1976 280S
1983Şahin
1990Transit
1991Şahin
1993Toros,Kartal
1995R19
1997Tempra
1999E2200
2000Megane
2004Axor2523
2005Focus
2005 1840
2006307
2007R420
2008Civic
2012SpB
Yukarı Dön
uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 17:25
Orjinalini yazan: HasGur HasGur Yazdı:

Orjinalini yazan: uzunca961 uzunca961 Yazdı:

Arkadaşlar bir sorum var.

Uzun yolda gelirken biraz rampa yukarı çok dik olmayan yolda CC ile ilerlerken araçtan bir anda balata yanığı kokusu geldi. sonrasında CC kendiliğinden OFF a aldı ve kendim kullanmaya başladım CC aktif olmadı. Rampa yukarı devam ederken olan bu olayın sonrasında 6 ile giderken devir 2000 in altına düştü mecburen 5 e aldım 2000 in altına tekrar düştü 4 e aldım. Gaza biraz yüklenmeme rağmen devir yükselmiyordu. Akabinde yaklaşık 10dk kadar böyle gittikten sonra düzlüğe gelip benzin istasyonunda durdum. Biraz mazot aldım bu arada 3 4 dk kadar araba kontak kapalı kaldı. Arabaya bindiğimde araba sanki normale dönmü ve yoluma devam ettim. CC devreye giriyordu ama ben devreye almadan 400km daha devam edip eve vardım.

Şimdi sorum acaba arabaya ne oldu da böyle bir sıkıntı oldu

Tahminim debriyaj, hava çok sıcaktı ve yokuş yukarı biraz zorlandığı için sıyırdı ve yanık kokusu geldi. Debriyaj 110bin deyken değişmişti yani yaklaşık 30bin km önce. Volant bendeyken değişmemişti, ya orjinal ya da ben almadan önce değiştiyse ki sanmıyorum orjinal galiba.

Bu arada araç 2010 hdi auto6r

Uzun yolda bir anda içeri giren değişik kokular beni hep tedirgin etmiştir ancak bu güne kadar hiç birinin kullandığım araçtan kaynaklandığını görmedim !

Araç 30bin km düzgün kullanıldıysa yüksek vites ve suratte debriyaj balatası bir anda kaçırmaz. Ayrıca debriyaj kaçırması motorun yüksek devirlere çıkmasına engel teşkil etmez ki bu durum "motor bağırıyor ama araba gitmiyor" şikayetinin kaynağıdır.

Manuel vitesli araç rampa çıkarken sabitlenen hızı koruyacak gücü temin edemez ise vites küçültemeyeceği için tıpkı gaza/frene dokunulmuş gibi CC devre dışı bırakılır. Aracı 5e alıp manuel olarak deviri yükseltemediğinize (ki muhtemelen bu zaman zarfında aracın hızı 4. vites devrine kadar düşmüştür) ve düze çıktıktan sonra araç normale döndüğüne göre muhtemelen çıktığınız rampanın eğimi tahmin ettiğinizden fazladır.

EK: Yukarıdakileri yazıp gönderdikten sonra auto6r yi fark ettim. CC tekrar devreye girmemezlik yaparsa fren müşürüne baktırın.

Fren müşürü ile balata kokusunu bağdaştıramadım ama tabi o kokunun dışardan başka arabalardan gelmiş olma ihtimalide var
Yukarı Dön
maximusti Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1207
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı maximusti Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2018 Saat 09:21
Ertuğrul abi , hafta içi bir gün gel aracı cihaza bağlayıp arıza tarama yapalım. 

Fazla Yakan Araba Yoktur... LPG Pahalıdır, Mazot Pahalıdır, Benzin Çok Daha Pahalıdır...
Yukarı Dön
uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2018 Saat 16:59
Orjinalini yazan: maximusti maximusti Yazdı:

Ertuğrul abi , hafta içi bir gün gel aracı cihaza bağlayıp arıza tarama yapalım. 


Aslında fena olmaz Mustafa. Akşam müsaitsen geleyim bugün
Yukarı Dön
maximusti Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1207
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı maximusti Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2018 Saat 17:43
Orjinalini yazan: uzunca961 uzunca961 Yazdı:

Orjinalini yazan: maximusti maximusti Yazdı:

Ertuğrul abi , hafta içi bir gün gel aracı cihaza bağlayıp arıza tarama yapalım. 


Aslında fena olmaz Mustafa. Akşam müsaitsen geleyim bugün

18:15 gibi buyur gel,tarayalım bir.

Fazla Yakan Araba Yoktur... LPG Pahalıdır, Mazot Pahalıdır, Benzin Çok Daha Pahalıdır...
Yukarı Dön
uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2018 Saat 17:52
Orjinalini yazan: maximusti maximusti Yazdı:

Orjinalini yazan: uzunca961 uzunca961 Yazdı:

Orjinalini yazan: maximusti maximusti Yazdı:

Ertuğrul abi , hafta içi bir gün gel aracı cihaza bağlayıp arıza tarama yapalım. 


Aslında fena olmaz Mustafa. Akşam müsaitsen geleyim bugün

18:15 gibi buyur gel,tarayalım bir.


Hanım iş çıkardı başıma yarına erteleyelim olurmu. Bir de telefon numaranı mesaj atar mısın bana
Yukarı Dön
ardinal Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Ağustos 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 47
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ardinal Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Eylül 2018 Saat 13:54
Selam. Yanık kokusu hakkında bir şey diyemiyorum. 
Tahmin ediyorum, ateşleme sistemi arızası. Bu sistemde çıkan arızalarda araç devri keser bir noktada. Baskı balata olsaydı devir yükselir, araç hızlanmaz şeklinde olurdu. 
Ateşleme sistemi parçalarıda turbo, enjektör, fan vs. 
Aracı cihaza bağlayıp arıza veren yerleri bir test edin. Geçicide olabilir.
2008 Peugeot 206 HDI 1.4 Fever
Yukarı Dön
uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Eylül 2018 Saat 08:31
Orjinalini yazan: ardinal ardinal Yazdı:

Selam. Yanık kokusu hakkında bir şey diyemiyorum. 
Tahmin ediyorum, ateşleme sistemi arızası. Bu sistemde çıkan arızalarda araç devri keser bir noktada. Baskı balata olsaydı devir yükselir, araç hızlanmaz şeklinde olurdu. 
Ateşleme sistemi parçalarıda turbo, enjektör, fan vs. 
Aracı cihaza bağlayıp arıza veren yerleri bir test edin. Geçicide olabilir.

Cihaza bağladık sağolsun mustafa yardımcı oldu o konuda. Hata kodu üzerinden baktığımda internette farklı şeyler yazıyor. DPF den tutun turboya kadar 50 farklı ihtimal okudum. ama başına bu arıza gelenlerin çoğunluğu turbo valfi diyo. inşallah sadece odur.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 199 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 467 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 100 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 503 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 592 1 Altann
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 1986 0 Bayer
konu icon 206 XT elektriksel problemler son mesaja git 874 0 AtomAdnan
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 5141 5 Serdar102
konu icon Yağ Seviyesini Ayarlayın Uyarısı son mesaja git 4478 1 torekV
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 1684 0 peugeot301
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 433 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 2006 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 36812 2 elbir55
konu icon 206, 206+ ve 307....3 Satır Yol Bilgisayarı Ekranı son mesaja git 107104 591 ersin61
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 3075 3 Serdar102
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 32820 15 Mehmetx
konu icon Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler son mesaja git 54965 165 Fatih4624
konu icon 4 lü ikaz lamba hatası son mesaja git 1250 0 Hasan7478
konu icon 3008 - 2017 Allure P2563 Hata kodu. son mesaja git 19157 2 by_bozkurt
konu icon 2016 308 1.6 E-Hdi Classic Edition Plus son mesaja git 3236 0 kralbaba22
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 MAY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 2
Altann 2
torekV 1
AtomAdnan 1
Bayer 1
Kübra 1
Xbulut46 1
ercanqnc 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English