|
|
307 otomatik vites masrafları |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | |
sedat2934
1. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2017 Konum: Aydın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sedat2934
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: 307 otomatik vites masraflarıGönderim Zamanı: 18 Nisan 2018 Saat 22:31 |
|
Arkadaslar merhaba. Aracımda otomatik vites sorunu vardı. Çok şükür selonoid valflerle hallettik. İzmirdeki arap ustaya yaptırdım. Lakin usta bişey dedi ve arabadan soğudum.Bana 'abi otomatik vitesler ortalama 250 bin gider sonra revizyon ister revizyonda 5 bin civarı' dedi.Bu senin arabanla alakalı değil dedi. Ben otomatik vites aldığıma pişman oldum. Benim araç tiptronik denen modelden. Araba 190 binde. Sizce aracı satıp manuel vites almalımıyım. Bütün otomatik vitesler 250 bin civarinda revizyonamı girer. Fikirleriniz ve tecrubelerinizi merak ediyorum
|
|
![]() |
|
| Sponsor Bağlantı | |
![]() |
|
GökhaN
YÖNETİCİ
KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11687 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 19 Nisan 2018 Saat 09:07 |
|
bütün otomatik vitesler 250 binde revizyona girer diye birşey yok genel olarak halkımız 200 binden sonra araba alınmaz modunda oldugu için o düşünce mantıklı geliyor. Otomatik vitesin rahatlığına alışana manuel vites hep zor geliyor bence gerek yok şuan değiştirmene
|
|
![]() |
|
x571
3. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 19 Nisan 2018 Saat 10:02 |
haksız da değiller. kültürsüzlük mü çingenlik mi cahillik mi ne dersen de.bizde bakım kültürü yok. bozulan parçalar yaptırılmıyor,yaptırılmayan parça diğerini de bozuyor. böyle böyle sorunlar birikiyor.genel olarak 150.000 de değişmesi gereken parçalar illa oluyor. bu yapılmayınca arabalar 200.000 e gelince dökülüyor. senden öncekinin yapmadığı masraf da sana kitleniyor. ben kişisel olarak ikinci elde 100.000 den büyük araba tercih etmiyorum. tercihimin sebebi de insanların bu tavrı.
|
|
![]() |
|
sedat2934
1. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2017 Konum: Aydın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sedat2934
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 19 Nisan 2018 Saat 20:41 |
|
arkadaşlar bilgileriniz için teşekkürler.Bu siteyi seviyorum. Bilgi verenler mutlaka çıkı2yir. Ortalama kullanılan bir pejo 250 binde revizyona girer mi. Revizyondan sonra kaç bin kilometre gider. Revizyon dan sonra tekrar revizyon mu olur yoksa şanzuman mı değişir
|
|
![]() |
|
talip206
4. Vites
Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3070 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 19 Nisan 2018 Saat 22:15 |
|
Km vermek çok saçma olur. Tamamen kullanıcıyla alakalı bir durum. Hic otomatik kullanmayan birisine versen 10 bin km de bile revizyona girebilir. Araç giderken az yaksin diye yokuş aşağı boşa alıp cart diye d ye alırsan, yokuşta park ederken sürekli yükü vitese verirsen, d ye aldım diye vitesi 3 alıp uzun yolda uzun sure 3. Viteste bagirta bagirta gidersen, daha araç durmadan cart diye r ye almayı alışkanlık haline getirirsen, yağ değişim vaktini uzun süre geçirirsen vs. 10 bin km yi zor görürsün.
Revizyona girdiği zaman ustasina bağlı olarak çoğu parca yenilenir. Çok uzun süre de kullanılır. Ama usta kötü ise ertesi gün bile arıza verebilir. Aynı durumlar manuel vites için de geçerlidir.
|
|
![]() |
|
onlycihan
2. Vites
Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2016 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 810 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı onlycihan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Nisan 2018 Saat 09:13 |
|
benim manuel viteste çektiklerimi kimse otamatikte çekmemiştir. :) biz otomatikten korkup manuel aldık ama tamamen senden önce kullanan kişilerin insanlığını ve aracına bakımına bağlı birşey bu işler.şans kısmette var tabi
|
|
![]() |
|
sedat2934
1. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2017 Konum: Aydın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sedat2934
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Nisan 2018 Saat 16:18 |
|
Arabayı kullanmaya devam edeceğim. İnşallah sorun çikarmaz bu otomatik vites.Bilgileriniz için teşekkürler arkadaşlar
|
|
![]() |
|
x571
3. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Nisan 2018 Saat 21:03 |
olay tamamen bu. senden önce insan evladı kullanmış olacak.
|
|
![]() |
|
SelimK
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2017 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 40 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 26 Nisan 2018 Saat 13:55 |
|
Arap usta iyidir. Doğru yere gitmişsiniz. Benim sorunumuda o çözmüştü. Valfleri ve yağı değiştirdi. Kafanı takma aracında kaydırma yoksa sıkıntı olmaz. Yağ değişimini düzenli yap 30.000 km de bir değiştir. Ben öyle yapıyorum. 5 lira fazla bu max 3 lira tutar.
|
|
![]() |
|
sedat2934
1. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2017 Konum: Aydın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sedat2934
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 27 Nisan 2018 Saat 10:47 |
|
Selenoid değişimi sonrası Aracımı zorlamak için bir sefer bilincli olarak dengesiz kullandım. Sadece bir kere vuruntu yaptı. Otomatik vites hatası vermedi. Bu normaldir degil mi.
Bunun dişında günlük kullanımda hiç hata almadım. Şu kaydırmayı nasıl test edeceğiz. Yokuşun eğimi kaç olacak.
|
|
![]() |
|
talip206
4. Vites
Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3070 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 27 Nisan 2018 Saat 22:12 |
Normaldir ufak tefek vuruntulu geçiş sıkıntı oluşturmaz. Çok kafaya takmamak gerekiyor. %10 altindaki yokuşlarda geriye kaçırmaması lazim. Ama şöyle bir durum var. Lpg ve benzinde geriye kaçırma durumu fark edebiliyor. Benzinde iken aynı yokuşta kacirmazken lpgde aynı yokuşta bir miktar geri kaçırabiliyor. Mesela ilk çalıştırmamda benzinde çalıştığı için kalkarken ayağımı frenden çekince bayağı ileri atılıyor. Lpgye geçince bir miktar farkediyor.
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |