![]() |
|
307 kalkış |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
Yavuz16 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2017 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2017 Saat 21:37 |
Öncelikle herkese selam 2004 model 307 sw aldım araç güzel fakat ilk kalkışta çok hantal rampalarda kalkmıyor desem yeridir.bilgisi olan varmı
Arac1.6 benzin ve lpg li Düzenleyen Yavuz16 - 10 Aralık 2017 Saat 21:40 |
|
![]() |
|
Furkan979 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 217 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Furkan979
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Bizde de 307 sw var 2006 model eğer lpg li ise gaz ayarını biraz actirin farkı cok belli oluyor ciddi anlamda hissediyorsunuz
|
|
![]() |
|
Tarcin ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Temmuz 2017 Konum: BAĞCILAR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
selamunaleykum kardesim öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah güle güle kullanmayı nasib etsin sorunuza gelince pejolar hantal araclar degildir aksine seri araclardır aracınızın lpg li oldugunu belırtmissiniz araç lpg lide olsa dizelde olsa araç seri bir sekilde kalkış yapacaktır belki aracınızın kavramada bir sorunu olabilir acaba debriyaj baskı balatası degişimi yapılmışmı aracta bır ustaya goster genelde yokuslarda kavrama kacırıyorsa sebeb bu olabılır eger benzıne aldıgınızda aynı sorun devam edıyorsa olabilirfakat sadece gazda sorun varsa arkadaşımızın dedigi gibi gaz ayarı yaptırın derim iyi günler ...
|
|
![]() |
|
Yavuz16 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2017 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
İlginiz için teşekkür ederim.lpg olayını yapıp tekrar cevap yazıcağım
|
|
![]() |
|
Yavuz16 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2017 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar lpg ye ayar yaptırdım ama çok az bi fark oldu. Daha öncede bütün sensörleri temizlettirdim gene aynı kalkışta ağır kalıyor.kime gitsem pejonun kronik hastalığı diyorlar.yada kimse uğraşmak istemiyor herhalde. Bu sorunu cözmüş bir arkadaş varmı aranızda
|
|
![]() |
|
palet ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2014 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 292 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benzin de kullanırken de ağır mı kalkıyor?
Benzinde de ağır ise; hava filtresini en son ne zaman değiştirdiniz?
Lastikleriniz kabak mı? arac yola tutunamıyor mu? 1 nci viteste en çok 5-6 metre gidip hemen 2 nci vitese atıyorsunuz değil mi? zira 1 nci vites yük ve kalkış vitesidir. 1 de yola uzun süre devam etmek isterseniz araç ağır kalacaktır. Pejo da da bir takım sorunlar vardır ama böyle bir kronik sorun yoktur. 110 beygirlik bir araçtan söz ediyoruz. Düzenleyen palet - 16 Aralık 2017 Saat 12:01 |
|
2013 - 508 Allure 1.6 e-HDİ
|
|
![]() |
|
Yavuz16 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2017 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tespitiniz doğru benzindede ağır kalıyor.dilitrelerin hepsini benzin.hava.yag.yeni değiştirdim dediğiniz gibi 1. Vitesde az gittikten sonra 2. Vitesde toparlıyor.sonrası zaten mükemmel ama ilk kalkış da sıkıntı var.kelebek bogazını bile temizledim fakat yine aynı Bursa’da anlayan birileri varmı acaba yoksa daedigim gibi kimse uğraşmak istemiyorumu
|
|
![]() |
|
Yavuz16 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2017 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Egr valfinden yaparmı benzinlide
|
|
![]() |
|
palet ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2014 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 292 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Şayet önceki aracınız japon veya kore üretimi bir araç ise ya da micra gibi küçük-hafif yapıda, işi yük taşıma olmayan bir araç ise pejo daki 1 nci vites size hantal gelecektir.
Pejo'da aracın duruma göre yüklü olabileceği de göz önünde bulundurularak 1 nci vites dişli oranları bu yükü zorlanmadan taşıyabilecek şekil de üretilmiştir. 1 nci viteste ağır oluşu aracın karakteristik özelliğidir ve aslında çoğu avrupa üretim araçlarda şanzıman dişli oranları buna benzerdir. Bu sebeble, şayet araç yüklü değilse hareket eder etmez hemen 2 nci vitese yükselterek kullanmanız gerekiyor. Aracınız da arıza arayarak boşa masraf yapmayın.
![]() Düzenleyen palet - 16 Aralık 2017 Saat 13:04 |
|
2013 - 508 Allure 1.6 e-HDİ
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |