|
Fan motoru arızası |
Yanıt Yaz |
Yazar | |||
M&K
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2017 Saat 13:19 |
||
Arkadaşlar selam,
2 aydır fan motoru düşük ısılarda bile 2.kademede sürekli çalışıyor. Bazen elektrik arıza ışıgı yanıyor. Dün bu ışık yanarken bilgisayara bağladık klima basınç müşürü arızası ve 2 adet bilinmeyen arıza tespiti verdi bilgisayar. Müşürü iptal ettik bu şekilde deneyeceğiz. Başka bir usta termostat dedi değiştirmedim. Ön tamponun oradan resistans söktü bozuk dedi değiştik yine sorun devam etti. Dün gittiğim usta termostat değildir dedi. Bu şekilde deneyelim boşuna termostat değiştirmeyelim dedi banada mantıklı geldi. Araç 206+ dizel 2012 model 60.000 km de
|
|||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
peki bu bilinmeyen arıza kodlarını söylermisiniz homca. müşürü iptal etmeseydiniz iyi olurdu değiştirmeniz daha iyi
|
|||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|||
M&K
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Maalesef arıza kodu yazmadı. Sadece bilinmeyen arıza yazdı. Eğer fan yine 2.kademede sürekli açmaz ise yeni müşür alıp takacağız.
|
|||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
||
arıza kodlarını göremiyorsanız ustanın kullandığı cihaz üniversal sanırım. orjinal peugeot yazılımı ile bakarsanız onları görebilirsiniz hocam.
|
|||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|||
M&K
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Işık yandığı anda yetkili servise gidip rica etsek bakarlar sanırım..
|
|||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
||
yetkili servis bakarda 100-150 tl arıza kontrol ücreti alır kardeşim. elinde orjinal yazılım olan özel servislerde 20-30 tl halledebilirsin.
|
|||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|||
x571
3. Vites Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
o olmadı bu bu olmadı şu . ne güzel iş değil mi ? bu adamlar dişçi olsa bütün dişlerimizi sökecekler demek ki.
|
|||
M&K
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Sanırım sorunu bulduk. Dün yine arıza ışığı yandı. Bostancı sanayiide Özel bir servise gittim.
Bilgisayara bağladık, sorun P1497 ve P2562 çıktı. Turbo kompresör müşürü arızası verdi. Hatta usta bilgisayardan değerleri gösterdi. normalde % 72 de çalışması gereken % 53 te çalışıyormuş. bu sebeple fan 2.kademede çalışıyor dedi. Motor kendini korumaya alırmış. Bu arızayı geçen sene de yapmıştı. Benim saf anıma geldi o zaman çıkma parça takıldı ne olduğunu bile anlayamamıştım. Neyse şimdi 60.000 bakımı geldi zaten bu hafta halledicez artık.
|
|||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
bilgilendirme için teşekkürler hocam . İşlemeler yapıldıktan sonra tekrar da dönüş yaparsanız sevinirim.
|
|||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|||
M&K
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Motor yağ,filtreler 180 TL Turbo basınç elektrovana 100 TL İşçilik 100 TL Bostancı dan Erenköy e gelene kadar fan 2.kademe açmadı. 2/3 güne tam kesin belli olur. Şuan için sorun çözülmüş gözüküyor. Bu vesile ile bende düzgün bir usta ile tanışmış oldum.
|
|||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
İnşallah hocam tekrarlamaz
|
|||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
||
Problemin düzelmiş olmasına sevindim hocam inşallah tekrarlamaz.
|
|||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|||
M&K
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Şuana kadar yapmadı. Bende sevindim.
|
|||
M&K
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Bu 2.kademede fan açması yüzünden arabamı satma noktasına geliyorum yavaştan. 4 aydır 2.kademede olur olmaz çalışmayan fan, yeniden ara ara 2.kademede çalışmaya başladı maalesef. 4ay önce bilgisayara bağlandığında turbo basınç sensörü arızası vermişti. Bu parça değişti ve sorun ortadan kalkmıştı.
Yeniden bilgisayara bağladık hiç bir hata,arıza vermedi. Hararet 75-80 derecede olmasına ragmen fan 2.kademede gürültülü bir şekilde çalışıyor. Kalorifer sıcak konumda açıkken yada klima ile alakalı olabilirmi ? Böyle bir durum başına gelen varmı ? |
|||
talip206
4. Vites Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3066 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Sıcak konumda açmaz ama klima açıkken 2. Kademede çalışır fan |
|||
peugeot murat
1. Vites Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2010 Konum: AYDIN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeot murat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
bu değişen parçaların hiç biri senin fan sisteminle alakası yok
|
|||
M&K
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Pazar günü arıza lambası yandı ve fan yine 2.kademede ve düşük ısılarda yine ara ara çalışmaya başladı. Bilgisayarda çıkan arıza kodları :P1497 ve P2562 ve bu kodlar da sanırım turbo ile alakalı. Bu fan sorunu 2 senedir 3. kez oluyor ve ilk ikisinde Turbo Basınç Elektrovana değiştikten sonra düzelmişti. İlkinde 1 seneden fazla bu fan sorununu yaşamadım. En son değiştikten 4 ay sonra gibi yine fan 2.kademede açmaya başladı.
|
|||
peugeot murat
1. Vites Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2010 Konum: AYDIN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeot murat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
p1497 turbo kompresör : Referans konuma göre yanlış konum, yeteri kadar aşırı besleme yok
p2562 Turbokompresör : Referans konuma göre yanlış konum, yeteri kadar aşırı besleme yok araç kilometresi şase numarası birde aracın çekişi nasıl
|
|||
M&K
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Çekişinde hiç sorun yok. Km 66.800 VF32M8HR0CY024506 Bu arada hata kodları sıfırlandıktan sonra fan 2.kademede açmadı hiç.
Düzenleyen M&K - 27 Ocak 2018 Saat 10:45 |
|||
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |