Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - ÖN KAPUT BOYA HAKKINDA
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

ÖN KAPUT BOYA HAKKINDA

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı mihrali_06 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 32
Aracı : 307 1.4 HDİ xr Dizel 2004
Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mihrali_06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: ÖN KAPUT BOYA HAKKINDA
    Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 11:56
Arkadaşlar Selamun Aleyküm Herkese Hayırlı Cumalar....

Forumda araştırdım konuları ama denk gelemedim 307 1.4 Dizel 2004 Model Kırmızı aracım var. Ön kaput komple taş izi ve resmen boya sökülmüş altında beyaz noktalar belli olmaktadır.
Ben ön kaputu boyatsam boyatmadan önce ve sonrası foto çeksem boyandıktan sonra araç belli  olur mu? Yani satarken şu sebeple boyattım diye açıklamasını da yapacağım zaten

Siz değerli tecrübe sahibi dostlara sorum

1- Boyanan yer diğer yerlerden belli olur mu (Ton Farkı Yani)

2- Boyanan yer zamanla dış etkenlerden etki ederek diğer boyalardan önce solar yada ton kaybı olabilir mi?

3- Sizin bana tavsiye edeceğiniz Ankara' da boya ustası var mı?

Saygılarımı sunar iyi forumlar dilerim...



Çevrimdışı ben_erhan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Peugeot 307 1.6 ov
Kayıt Tarihi: 14 Kasım 2016
Konum: Düzce
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 208
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı ben_erhan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 12:14
Değerli arkadaşım.
Ton farkı mutlaka olacaktır.2004 model boya ile yeni boya arasında gözle görülür parlaklık farkı olacak o kesin..
Tamamen kendi görüşüm ben şahsen kaput bagaj ve tavan boyatmasına karşıyım.. kendim komğle boyalı araba da aldım.. sattım da.. fakat internette aracınızı satarken alıcı sayınız çok düşecektir.. aracı alırken değil de satarken sıkıntı yaşarım diye uzak duracak insanlar..boyatmak yerine kaşemle rütuş yada kaputa koruma yaptırabilirsiniz.
Benim gözümde boyanmış araba daha şık daha hoş ama satarken sıkıntı sebebiyle mecburen uzak duruyoruz
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 38
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16866
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (2) Teşekkür(2)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 12:20
aleyküm selam sanada hayırlı cumalar kardeşim. 

1-iyi usta boya rengini tutturur. hiç sıkıntı çekmezsin. 
2-boya eğer fırın yapılırsa daha sağlıklı olacaktır. ancak zamanla diğer yerlerde ton farkı ortaya çıkabilir. onuda güzel bir pasta cila ile ortadan kaldırabilirsin. tabi birde aracın şuan boya tonu nasıl solma felan varmı ona bakmak lazım.
3-valla ben iki kere kaza yaptım 206 aracımla ikisinide karşı tarafın siğortasından şaşmazda özel bir servise yaptırdım. şimşek oto kaporta ben işçiliklerinden baya bir memnun oldun hatta kaput sol tarafı ezilmiştir orayı bile lokal yaptırlar. satarken bile araca bakan usta kaput temiz dedi yani ben söylemesem uc tarafında boya olduğunu anlamadılar.

internette şimşek oto kaptorta yazarsan çıkar kardeşim sahibi kemal şimşek çok iyi usta kendisi göçük uzmanı kaporta ve boya işlerini diğer iki usta yapıyor ama hepsinin işçilikleri iyi tavsiye ederim.
Tabanvay 1984 model 1 bg :D
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı mihrali_06 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 32
Aracı : 307 1.4 HDİ xr Dizel 2004
Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mihrali_06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 12:30
a

Düzenleyen mihrali_06 - 12 Ağustos 2017 Saat 14:08
Çevrimdışı mihrali_06 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 32
Aracı : 307 1.4 HDİ xr Dizel 2004
Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mihrali_06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 12:31
aracın resmini ekledim sonerkyl kardeşim buradan bakabilirsin zaten önden aldığım adam kaza yapmış ben değişenli olarak aldım ön kaput değişik o yönden sorun olmaz benim için ben motora bakarım yürüyene diriliğe bakarım gerisi mühim değil taş izlerini de öyle görerek kabul ederek aldım sorun yok tek sorunum yaptıracağım ama iyi bir işçilik ile bu renk tonu yakalanırmı bana sorun yaşatırmı
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 38
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16866
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 13:16
valla kardeşim arabanın rengi canlı iyi yani ben sıkıntı olacağını düşünmüyorum dediğim gibi benim aracın rengi dağ grisi diye geçiyordu lokal boyalı yapılmasına rağmen hiç ton farkı yoktu açıcası yani ben memnun olmasam söylemezdim sana kardeşim gerçekten işlerini hakkıyla yapıyorlar. yani git bak istersen hiç boş olmazlar genelde müşterileri çoktur. zaten kaput değiştiğine göre komple boyarlar ki ton farkı hiç belli olmaz diye düşünüyorom. 
Tabanvay 1984 model 1 bg :D
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı mihrali_06 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 32
Aracı : 307 1.4 HDİ xr Dizel 2004
Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mihrali_06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 13:48
Tamam Soner kardeşim hemen irtibata geçiyorum umarım bende memnun olurum 
Çevrimdışı mihrali_06 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 32
Aracı : 307 1.4 HDİ xr Dizel 2004
Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mihrali_06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 13:55
Kemal Şimşek ile görüştüm yarın öğleden sonra uğrayacağım bakalım sağlıklı bir şeyler tavsiye edelim dedi selamını söyledim Soner kardeşim
Çevrimdışı ben_erhan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Peugeot 307 1.6 ov
Kayıt Tarihi: 14 Kasım 2016
Konum: Düzce
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 208
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı ben_erhan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 14:21
Kaputta değişen varsa korkmanıza hiç gerek yok zaten.. soner kardeşimin dediği gibi iyi bir usta..

Güle güle binmeniz dileğimle
Çevrimdışı samet206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : 30
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013
Konum: Bu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7085
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı samet206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 14:35
Ön kaput değişmişse zaten bunun üstüne yapılan boyayı söz konusu etmeye gerek yok.Ayrıca ben kendimden biliyorum bir tampon boyattım adam saçma sapan birşey yaptı ilk kez böyle birşey başıma geldi eve yakın fırını falan var ortam temiz gözüküyordu boyatayım dedim,sonrada eski boya ile yeni boya bir olurmu boya plastikte saçtaki gibi aynı tutmaz vs vs. gibi laflar edip hiç yardımcı olmadı araba bir garip oldu,tanıdık aracılığıyla başka gerçek bir ustaya gittim öyle bir boyanmış ki sanki tamponla birlikte araçta komple boyanmış birebir ton.Boyayı aracın şuan üzerinde olan rengine göre mix olarak hazırlatacaklar koda göre hazırlanıp hiç bir ayar çekmeden tabancaya doldurulup sıkılan boya tutmuyor ne yazıkki.Bu işi yapanlar ayrıntılarını bilir daha net zaten.


Düzenleyen samet206 - 11 Ağustos 2017 Saat 14:40
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 38
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16866
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 14:57
Orjinalini yazan: mihrali_06 mihrali_06 Yazdı:

Kemal Şimşek ile görüştüm yarın öğleden sonra uğrayacağım bakalım sağlıklı bir şeyler tavsiye edelim dedi selamını söyledim Soner kardeşim

aynen uğra bir fiyat al orada kesin bir kaç araç olur onlara bakarsın içiliklerine felan inşallah beni memnun ettiler seninide sıkıntısız uygun bir fiyata işini hallederler. şu eklemeyi unutmayayım taş izleri anladığım kadarıyla derin ve çok büyük ihtimal mevcut boya kazınacaktır komple ve astar ve boya yoksa boyada izler kalır. Önerdik ama inşallah yüzümüzü kara çıkarmazlar yoksa gerçekten çok mahçup olurum size karşı Wacko
Tabanvay 1984 model 1 bg :D
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı mihrali_06 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 32
Aracı : 307 1.4 HDİ xr Dizel 2004
Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mihrali_06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 16:54
Yok Soner kardeşim Allahın izniyle yarın yarım gün çalışıyorum gidip ustayla bir görüşeyim hata olursa senden senin yüzünden demeyiz elbette çok teşekkür ederim yinede ilgilendiğin için
Çevrimdışı mihrali_06 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 32
Aracı : 307 1.4 HDİ xr Dizel 2004
Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mihrali_06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 16:55
Teşekkür ederim Erhan kardeşim Soner kardeşimin dediği gibi yapacağım inşaALLAH
Çevrimdışı mihrali_06 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 32
Aracı : 307 1.4 HDİ xr Dizel 2004
Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mihrali_06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 16:55
Teşekkür ederim Samet kardeşim
Çevrimiçi x571 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 306 station wagon
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016
Konum: istanbul
Durum: Aktif
Mesajlar: 1196
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı x571 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2017 Saat 21:18
Orjinalini yazan: mihrali_06 mihrali_06 Yazdı:

aracın resmini ekledim sonerkyl kardeşim buradan bakabilirsin zaten önden aldığım adam kaza yapmış ben değişenli olarak aldım ön kaput değişik o yönden sorun olmaz benim için ben motora bakarım yürüyene diriliğe bakarım gerisi mühim değil taş izlerini de öyle görerek kabul ederek aldım sorun yok tek sorunum yaptıracağım ama iyi bir işçilik ile bu renk tonu yakalanırmı bana sorun yaşatırmı



Bizim milletin acayipliği işte. Bu boya sapıklığı yüzünden millet güneş yanıklı arabalarla geziyor. Boya hazırlayıp rötuş yapabilirsiniz ama vuruk sayısı çoksa bilemiyorum Nasıl olur. Boyatmak en temizi güzel güzel kullanırsınız

Kaça yapıyorlar ön kaput boyasını.
Çevrimdışı mihrali_06 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 32
Aracı : 307 1.4 HDİ xr Dizel 2004
Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mihrali_06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Ağustos 2017 Saat 10:13
x571 bugün gidip fiyat bkaacağız
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Peugeot 2008 / 2bin km Motoru Dağıldı son mesaja git 266 1 x571
konu icon Aşırı motor yağ basınç ikazi son mesaja git 1317 5 Fuatyildirim
konu icon Motor değişti acil yardım son mesaja git 169 0 Samet_308cc
konu icon 308cc tekeri cevirince tak tak ses geliyor son mesaja git 149 0 Samet_308cc
konu icon Peugeot 301 Radyo/Multimedya Kolu Takılması son mesaja git 658 1 mahmutr
konu icon Peugeot 301 Active'ye Orjinal Allure Teyip Montajı son mesaja git 18096 9 mahmutr
konu icon 308 1.6 vti klima sorunu son mesaja git 15351 12 ubade07
konu icon Plastik zrot hakkında son mesaja git 184 0 x571
konu icon 307cc aracımdan çıkma orjinal parçaları satıyorum son mesaja git 1998 4 cesijames
konu icon Yeni araç sahibinden foruma ilk mesaj son mesaja git 15 0 numan
konu icon 206 yay sorunu son mesaja git 556 1 sonerkyl
konu icon Araç Beyaz Duman Atması HK son mesaja git 422 1 sonerkyl
konu icon 308 VTİ KAM MİLİ ARIZASI LÜTFEN YARDIM son mesaja git 19192 11 tyanaarge
konu icon Bu ıslık sesi mi? Turbo revizyon istiyor mu? son mesaja git 1229 2 antipollution
konu icon Çok acil!!! son mesaja git 818 0 Aykutbakar
konu icon 207 hararet gostergesi sorunu son mesaja git 2721 9 antipollution
konu icon T9 308 :) nam-ı diğer AHBAP :) son mesaja git 52 7 sonerkyl
konu icon 206 1.4 hdi Tekleme Sorunu ve EGR Valfi son mesaja git 3731 5 ukayl
konu icon 307 1.6 hdi hata kodları yardım son mesaja git 1066 4 karaca61
konu icon 1.4 Hdi anlık gaz kesme ve service yazısı son mesaja git 614 0 alensa
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2022 AĞUSTOS EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 5
antipollution 4
Halilbb 3
mahmutr 2
Ugur1991 2
Samet_308cc 2
x571 2
alensa 1
ubade07 1
talip206 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2022
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English