![]() |
|
kolorıfer patlaması sonrası olusan arızalar |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
gastauskas87 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2016 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 44 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı gastauskas87
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 05 Aralık 2016 Saat 21:23 |
Arkadaşlar merhaba ,
2000 model pejo 206 - 5 kapı - benzın lpg Aracım ısıtmıyor dıye klorıferıne baktırmak ıstedım .. ustaya teslım ettım . 2 saat sonra arandıgım da klorıferın peteğının patlak oldugu , yenısı ıle degısımı ve buna baglı elektrıkcıının yapması gereken bı ıkı ıslemın olcagını bunların tamamının 250 tl cıvarıı ıle yapılacagı bıldırıldı. masrafımın cok olması ıle yapmak ıstemedım . aracımı almaya gıttıgımde aracın ıcı su ıcındeydı . sanırım klorıferı cıkarma esnasında bu sular dokulmusdur dusundum. aracımı gerı gerı cıkarırken arka fren lambaları yanmıyordu. 1 km gıttım arac anıden stop eddı nedenını bılmıoyorum ama stop sonrası farların gucu zayıfladı ve arac gosderge ( km ,devır ) ışıgı cok zayıfdı . dıreksıon sertlesdı . motoru calıstırıom stop edıodu . 100 m gıdıom stop ettı . sonra calısdırır calıstırmaz hemen kalkıs yaptım arac cok zorlanarak gıttı yokusu 1 vıtesle bıle zor cıktım . Benzının az oldugunu bılıodum gaz dolu 1. Benzın cok az kalmıs olsa bu yukarda bahseddıklerım olusabılır mı . 2. klorıfer petegını sökmek ısterken dokulen o suların elektrık ıle teması sonucu bu sorunlar cıkabılır mı 3. başka bır sorundan mı kaynaklıyordur . yardımlarınız ıcın sımdıden teşekkurler
|
|
![]() |
|
Radox ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sen kalorifer tıkalı diye gittin sanırım
Onlarda açmak için cihaza bağladılarsa verdikleri basınçlı su ile patlatmış olabilirler ve o patlamada göüsün içine giden. Sularda bunu yapmış olabilir |
|
![]() |
|
gastauskas87 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2016 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 44 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı gastauskas87
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
bende oyle dusundum .. aradan 2 3 saat gecınce eskı halıne dondu ama o ıslaklıgın sonucu ılerde kotu sekılde doner mı kontrol ıcın neler yapmam lazım
|
|
![]() |
|
palet ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2014 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 292 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aracınızın iç tabanını iyice kurutmalısınız. Fırın boya yapan boyacılar var onlarla konuşun. en azından 1-2 saat aracı fırına almanızda fayda var.
|
|
2013 - 508 Allure 1.6 e-HDİ
|
|
![]() |
|
gastauskas87 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2016 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 44 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı gastauskas87
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
cok mantıklı aslında
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |