![]() |
|
206 1.4 Otomatik Sorunlarım. Acil Destek ! |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
crazzy06 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2016 Konum: Düzce Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 13 Kasım 2016 Saat 01:38 |
merhaba arkadaşlar .İlk öncelikle hareret problemimle başlamak istiyorum
1-) Aracımda şehir içinde herhangi bir hareret problemim kesinlikle yok sadece uzun yolda 70 80 km belirli bir hızla gittikten sonra 90c olan hararetim bir anda yükseliyor ve dibe vuruyor stop lambası yanıyor. Ardından kaputu açıp baktığımda su bidonundan su attığını görüyorum.Fakat bu sorunu termostatı çıkardığım zaman kesinlikle yapmıyor sadece arabada termostat varken yapıyor.Radyatör değişti. Termostat değişti. Hararet müşürü değişti. Bakılmayan tek yer devirdaim. Çaresiz kaldım yardımlarınızı bekliyorum. 2-) Aracıma kim binerse binsin farkedilecek derecede çekiş düşüklüğü var. Düz yolda 130 140ı geçmiyor. Ve oraya gelene kadarda çekişte düşüklük çok hissediliyor. Bu konu hakkında nasıl bir yol izleyebilirim. 3-) Arabanın kendi sıcaklıgı ile hararet göstergem arasında 10C fark var. Arabanın asıl sıcaklıgı 91 iken göstergem 101 gösteriyor. Bu konuda nereleri kontrol etmem gerek. Aracım 2001 Model 1.4 Otomatik Lpg'li Şimdiden çok teşekkür ederim. Değerli yorumlarınızı bekliyorum. Düzenleyen crazzy06 - 13 Kasım 2016 Saat 01:40 |
|
![]() |
|
crazzy06 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2016 Konum: Düzce Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yardımlarınızı bekliyorum
|
|
![]() |
|
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
anıl öncelikle hoşgeldin aramıza sorunlara gelince benim sana sormak istediğim araçta lpg varmı ve şazuman - motor bakıma ne zaman yapıldı hangi parçalar değişti. sorularının cevabına gelice
1-şehir içinde sıkıntı yok diyorsun termostat olsada olmasada. ama uzun yolda termosta takılı iken hararet yapıyorsa uzun yolda iki ihtimal var. ya termostat arızalı yada dediğin gibi devirdaim pompası bozuk olabilir. birde soğutma suyunda hava olabilir. 2-aracın gitmiyor demişsin sorun şazumanla ilgili olabilir vites geçişlerinde vuruntu gibi problemlerin varmı şanzuman yağı ve filtresi en son ne zaman değişti. bilgisayara bağlatıp şazumanın durumuna baktır. bobin - buji - filtre ve hava hortumlarını kontrol ettir. katalatik konvektör tıkalı olabilir baktır. 3-göstergedeki ibre yanlış gösteriyor ayarlanması lazım. son olarakta aracını antifirizsiz kullanma
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
![]() |
|
samet206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Çekiş düşük diyorsunuz hararet sıkıntım var diyorsunuz su eksilmede var contayla ilgili bir sorununuz varmı acaba ? suda yağlanma gibi bir problem olabilirmi.Ayrıca göstergedeki yanlış derece termostatla ilgilide olabilir.Hararet ve su eksiltme problemlerini ihmal etmemenizi öneririm.
|
|
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
|
![]() |
|
crazzy06 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2016 Konum: Düzce Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Teşekkür ederim hoşbulduk. Aracımda lpg var. Motor bakımını aksatmadan hatta zamanı gelmeden bakımlarını yapıyorum. Şanzıman yagını arabayı aldığım zaman değiştirdim 30 bin km oldu alalı. Yanlış hatırlamıyorsam usta 60 70 binde bir değiştiği söyledi fakat şanzıman filtresini değiştirlermi onun hakkında bir bilgim yok. Şanzımanda soguk iken R'ye aldıgımda vuruntu yapıyor diğer türlü çok vuruntu yaptıgı söyleyemem fakat ara sıra olmuyor değil. Termostatı ise elimde 3 4 tane orjınal var hepsiyle de aynı sorunu yaşıyorum. Büyük ihtmalle devirdaim den olabilir devirdaimi kontrol etmemin yolu nedir nasıl bakabilirim ? ve son olarakda katalatik kovektörü egzos cuya sordum fakat boşaldığında muayeneden geçmez dedi. O konu hakkında çok bilgim yok. Bilgilendirirseniz sevinirim Düzenleyen crazzy06 - 18 Kasım 2016 Saat 03:39 |
|
![]() |
|
crazzy06 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2016 Konum: Düzce Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Contayla ilgili bir problem olduğunu düşünmüyorum. Geçen yaz aracımın yağ damlatması sonucu silindir kapak contası değişti. Herhangi bir suda yağlanma filan yok. |
|
![]() |
|
ALLEX ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2015 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kesinlikle ihmal etmeden devirdaime baktir.
Goreceksin ki basinci yakalayamadigi icin cevirmesi gereken oranda sogutma suyunu yetistiremiyor. Zamaninda soguyamadigi icin hararet yukseliyor. Sonucunda cozumu paylasmani bekliyorum. |
|
MORALİ AĞRIYOR....
|
|
![]() |
|
rk1061 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Aralık 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
slm. bence bu problemlerini buradan yazarak bir çözüme ulaşamazsın. basit değiller açıkcaksı. anlattıklarına bakılırsa silindir kapağı bile açılabilir. aracını götürdüğün ustan var ise götürüp göstermeni tavsiye ederim.
|
|
![]() |
|
NAZIM69 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2016 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Motorunuz TU tipi bir motor olsa gerekli, devir daim pompası veya radyatörün tıkalı olabilir. istanbul avrupa yakasında iseniz www.akdanotomotiv.com size yardımcı olabilirler. Fransada eğitim görmüş elktrik ve elektronikden çok iyi anlıyor.
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |