![]() |
|
Ford Focus RS son halini aldı |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2008 Saat 14:01 |
Ford Focus RS son halini aldı ![]() Ford Focus RS Concept modelinin British Motor Show’da sergilenmesinden sonra Ford, üretim modeli Focus RS’in üzerindeki örtüyü kaldırdı.
![]() 2.5 litre hacminde 5 silindirli 300 beygir gücünde motora sahip Focus RS, 100 km/s hıza 5.9 saniyede ulaşabiliyor ve elektronik olarak sınırlandırılmış 250 km/s azami hıza sahip. ![]() Yol tutuşunu artırmak için Focus RS’de kilitli ön diferansiyel, “torq steer” durumunu engelleyen özel ayarlanmış süspansiyon sistemi, alçaltılmış gövde ve daha büyük frenler kullanılmış.
![]() Kabinde en belirgin özellikleri gövde rengi ile uyumlu Recaro spor koltuklar, karbon fiber parçalar ve alüminyum vites topuzu. Dışardan bakıldığında ise siyah ön panjur, kaputta havalandırma ızgaraları, arka spoyler ve difüzer, çift egzoz çıkışı ve 19 inç büyüklüğündeki tekerlerkleri en belirgin özellikleri. ![]() Focus RS, sadece İngiltere’de şu ana kadar 1,500 adet sipariş almış.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ben hıc beyenmedım bu aracı dah aoncede gormusrum tıpı cok kotu
|
|
![]() |
|
sinan-s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Süper bence.Çok beğpendim..
|
|
![]() |
|
sem317 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Site Çilingiri Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2008 Konum: BÜYÜKÇEKMECE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Walla ne yalan söliyim benim çok hoşuma gitti...
|
|
Çilingirci
|
|
![]() |
|
gokhanozmen ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Temmuz 2008 Konum: eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 134 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı gokhanozmen
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
süper süperr valla 10 numara olmuş arac
|
|
26 TY 334
2004 206 HDI :) |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
güzelmiş almak lazım bi tane
![]() |
|
![]() |
|
MirakGTI ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: TU5J4L Durum: Aktif Değil Mesajlar: 680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
on arka tampon birbirine cok uyumlu olmus
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zehirli yeşil rengi çok fena duruyor...
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Harika ötesi Keşke 4 ceker olsaydı :(
|
|
![]() |
|
aoc ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008 Konum: 06 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Araç tek kelime ile 10 numara ama 2 eksik gözden kaçmıyor değil.
1- Deran Abim söylemiş; araç keşke 4 çeker olsaymış..
2-5. silindirin beraberinde getirdiği pahalı problemler. HGT serisinden tanıdık gelebilir, araç sürekli krank problemi yaratıyordu. |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
çokkkk güzelmiş basıkk halini hayalediyorumda çokk hoşuma gitti
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
evet abi gerçekten harika ama keşke arkadan itişli olsaydı
|
|
![]() |
|
iLLeGaL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 05 Kasım 2008 Konum: YenibosnA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 552 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kuzu kurdun yol fordun
alırsın ford olursun lord
gibi söylemlerin hakkını verir mi dersiniz ama bence güzel olmuş makina...
|
|
Bugünü unut, dün geçti, acaba yarın var mı?
Gençliğine güvenme, ölen hep ihtiyar mı? Ya İslam'da erirsin, ya inkar'da çürürsün. Yol Mezar'da bitmiyor, GİRDİĞİNDE GÖRÜRSÜN |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |