|
308 HDI Allure 115 bg şanzıman arızası |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
mehmetözdemir
1. Vites Kayıt Tarihi: 31 Temmuz 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mehmetözdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 31 Temmuz 2016 Saat 08:01 |
merhaba
arkadaşlar 19.06.2015 yılında yeni kasa 308 satın aldım o km aracım 55.000 km şanzıman arızası verdi hırıltı ve wııın lama sesi servise götürdüm.Servis şanzımanda bir arıza oldugunu ve bakılması gerektiğini söylediler ve aracımı bırakmamı istediler ve aracı bıraktım ertesi gün aradığımda şanzımanı indirdiklerini ve 3-5 dişlelerde problem oldugunu ve senkromeçlerin değişmesi gerektiğini söylediler ve parça siparişinde bulunduklarını 15 gün içerisinde parçanın geleceğini bildirdiler. Buraya kadar herşey düzgün gibi görünüyor. Lakin Tüketici haklarına göre parça siparişi vermeden bana onarımmı ve ya değişim hakkımı kullanıp kullanmayacağım sorulmadı. aracımın parçası 30 günde zor geldi ve aracımı teslim aldım arac yapıldıktan 1 aya yakın süre oldu ve aracım ilk gittiğimden daha beter durumda şanzıman artık her viteste ses yapıyor. elmas oto ile büyük bir kavgamız olacak bu gidişle büyük bi ihtimal şanzımanı değişim yapmayacaklarını söyleyecekler bende mecburen dava açacagım durum bunu gösteriyor. ilk aracım da 207 idi ve yeni kasa 308 zi hiç düşünmeden satın aldım.(her iki aracımda 0 km) araçtan yana hiç bir sorunum yok yakıt sürüş keyfi performans bana göre mükemmel. yakıt bu aralar şanzımandan kaynaklı arttı km 0,22 kr yakarken şuan 0,28 kr civarı yakıyor) peugeot ta tek sorun servislerin iyi denetlenmemesi ve servis yoğunluklarından kaynaklanan kontrol hataları ve müşteriyle iyi ilgilenmemeleri ve en ufak bir problemde bu modellerde böyle veya bu modelin karakteristik özelliği denmesi :) servilerin genel müdürlükle iletişimlerinin yok derecede az olması. bu tür davranışlarda insanları markadan soğutmakla beraber markaya karşı bir önyargı oluşturuyor. Mahmede görüşmek üzere :) |
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
mehmet bey öncelikle hoşgeldiniz. dediğiniz gibi yetkili servisler konusunda peugeot son zamanlarda kullanıcılar tarafından çok şikayet alıyor denentim olduğunu ben şahzen hiç zannetmiyorum müşteri memnuniyeti pek önemsemiyorlar dediğiniz gibi bence peugeot merkeze konu hakkından bir mail atın başka bir sevise yönlendirebilirler tabi aracınız orada ne kadar kalır meçhul yada dediğiniz gibi mahkeme yolu biraz uzun sürekcektir. mahkeme gitmeden aynı arızadan dolayı 3 kez sevis kayıt raporu elinizde olsun yeter. umarım en kısa sürede probleminiz çözüme kavuşur. iyi forumlar.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |