Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

308 HDI Allure 115 bg şanzıman arızası

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 308 T7 (2008-2013)
Forum Tanımlaması: Peugeot 308 'in 2008'de üretimine başlanmış 2013 sonrasıda yeni versiyonu çıkmıştır ve X08 serisi Peugeot modellerinin ilkidir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=42689
Tarih: 09 Mayıs 2024 Saat 04:40
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: 308 HDI Allure 115 bg şanzıman arızası
Mesajı Yazan: mehmetözdemir
Konu: 308 HDI Allure 115 bg şanzıman arızası
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2016 Saat 08:01
merhaba
arkadaşlar

19.06.2015 yılında yeni kasa 308 satın aldım o km aracım 55.000 km şanzıman arızası verdi hırıltı ve wııın lama sesi servise götürdüm.Servis şanzımanda bir arıza oldugunu ve bakılması gerektiğini söylediler ve aracımı bırakmamı istediler ve aracı bıraktım ertesi gün aradığımda şanzımanı indirdiklerini ve 3-5 dişlelerde problem oldugunu ve senkromeçlerin değişmesi gerektiğini söylediler ve parça siparişinde bulunduklarını 15 gün içerisinde parçanın geleceğini bildirdiler.

Buraya kadar herşey düzgün gibi görünüyor.

Lakin

Tüketici haklarına göre parça siparişi vermeden bana onarımmı ve ya değişim hakkımı kullanıp kullanmayacağım sorulmadı.

aracımın parçası 30 günde zor geldi ve aracımı teslim aldım arac yapıldıktan 1 aya yakın süre oldu ve aracım ilk gittiğimden daha beter durumda şanzıman artık her viteste ses yapıyor.

elmas oto ile büyük bir kavgamız olacak bu gidişle büyük bi ihtimal şanzımanı değişim yapmayacaklarını söyleyecekler bende mecburen dava açacagım durum bunu gösteriyor.

ilk aracım da 207 idi  ve yeni kasa 308 zi hiç düşünmeden satın aldım.(her iki aracımda 0 km)
araçtan yana hiç bir sorunum yok yakıt sürüş keyfi performans bana göre mükemmel.
yakıt bu aralar şanzımandan kaynaklı arttı km 0,22 kr yakarken şuan 0,28 kr civarı yakıyor)

peugeot ta tek sorun servislerin iyi denetlenmemesi ve servis yoğunluklarından kaynaklanan kontrol hataları ve müşteriyle iyi ilgilenmemeleri ve en ufak bir problemde bu modellerde böyle veya bu modelin karakteristik özelliği  denmesi :)
servilerin genel müdürlükle iletişimlerinin yok derecede az olması.

bu tür davranışlarda insanları markadan soğutmakla beraber markaya karşı bir önyargı oluşturuyor.

Mahmede görüşmek üzere :)





Cevaplar:
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 01 Ağustos 2016 Saat 10:05
mehmet bey öncelikle hoşgeldiniz. dediğiniz gibi yetkili servisler konusunda peugeot son zamanlarda kullanıcılar tarafından çok şikayet alıyor denentim olduğunu ben şahzen hiç zannetmiyorum müşteri memnuniyeti pek önemsemiyorlar dediğiniz gibi bence peugeot merkeze konu hakkından bir mail atın başka bir sevise yönlendirebilirler tabi aracınız orada ne kadar kalır meçhul yada dediğiniz gibi mahkeme yolu biraz uzun sürekcektir. mahkeme gitmeden aynı arızadan dolayı 3 kez sevis kayıt raporu elinizde olsun yeter. umarım en kısa sürede probleminiz çözüme kavuşur. iyi forumlar.

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net