|
|
307 otomatik vites geçişleri sırasında motor devir |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | |
gngr
1. Vites
Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2016 Konum: Yok Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: 307 otomatik vites geçişleri sırasında motor devirGönderim Zamanı: 07 Mart 2016 Saat 21:45 |
|
2004 Otomatik aracım vites geçiş sırasında 3000 devir sonrası gaz sesi sonrası vites geçişini sağlıyor. Bu hafif gaz sesi sonrası geçiş normalmi
Arkadaşımin 2005 model var onda bunu pek hissetmedim o sebepten soruyorum. Düzenleyen gngr - 07 Mart 2016 Saat 21:47 |
|
![]() |
|
| Sponsor Bağlantı | |
![]() |
|
talip206
4. Vites
Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3070 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 07 Mart 2016 Saat 22:05 |
|
Gaz sesi sonrası kavramını anlamadım ama vites değiştirme devri gaza basma oranına göre, yol eğimine göre, araçtaki kişi ve yük durumuna göre değişir. düzde 2500 devirde değişirken hafif rampada farklı olur.
Vites geçişinde vuruntu yoksa, hata kodu vermiyorsa, anormal tepkiler vermiyorsa sıkıntı yapacak bir durum y yok hocam |
|
![]() |
|
gngr
1. Vites
Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2016 Konum: Yok Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 07 Mart 2016 Saat 22:49 |
|
Eyv. Hata söz konusu değilde arkadaSnki sessiz geldi benimkine oranla ondan dedim tsk.
|
|
![]() |
|
burakrak53
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2016 Konum: Rize Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı burakrak53
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mart 2016 Saat 10:41 |
|
Düz yolda yüksek devirde vites atmasının nedenleri aracın şanzıman yağının yetersiz olması ile yeterli basınç sağlanamamasından olabilir. Diğer sebep eğer araç ısınmadan direk yola çıktıysanız ki bu genelde soğuk sabahlarda olur şanzıman yağı henüz yeteri kadar ısınmadığından basınç az olacağı için daha yüksek devirde vites atar. Bunlarda problem olmaz ama sıcak havada veya yeterli yağ seviyesinde bu durumlar görülüyorsa selenoid problemi,hidrolik blok arızası, keçelerden yağ sızıntısı olmasından basınç düşüşü, tork konventörü veya balatalarda sıkıntı olması gibi durumlar söz konusu olabilir bunlar şanzımanda problem olduğunu gösterir ve bu şekilde kullanmak daha büyük arızalara sebep olabilir. al4 şanzımanların karakteri farklı biraz bir gün farklı bir gün farklı alışmak biraz zaman alıyor. Eğer sürekli 3000 devir üstü vites atıyorsa bir sıkıntı vardır gösterin bence.
|
|
|
307XT. 1.6 109hp AL4 sunroof 2004
facebook.com/307Turkiye |
|
![]() |
|
gngr
1. Vites
Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2016 Konum: Yok Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Mart 2016 Saat 20:47 |
|
Okadar yoğun bi ses yok normal manuel araçların 3000 devir geçtikten sonra ufak bi hırıltı olur ya o hırıltıdan sonra geçiş yapıyo tabi bu her zaman değil Uzun yolda hiç istemiyorm arkadaşınki düz yolda olduğu için olabilir sanırım tsk bilgiler için.
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||