|
308 yine uğraştırıyor. |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
serhad
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2016 Saat 17:32 |
Merhaba arkadaşlar
2009 model 308Vti manuel aracım var. Aracı aldığımda 78000 km de idi. Şimdi 88000 de arac yaklaşık 9 aydır bende ve 3 ay araç motor bekledi. Aracın yazlık bakımlarını yaptırırken motordan gelen sesten doalyı aracta itici hatası olduğu söylendi ve değiştirilmesi gerektiği söylendi. Bende ok dedim açmışken trigerde değiştirilsin dendi. tamam dedim ve tam yola çıktım 20. km de araçtan şangur şungur ses geldi ve stop etti. ben ne olduğunu anlamadım açıkcası servisi aradım aldılar götürdüler ( bu arada 90km hızlayken oluyor bu durum). aracı lifte kaldırdılar aracın motor alt bloğu parçalanmış! evet yanlış duymadınız pencere açmış diyerek birde gülüyorlar. Neyse tabiki suçu kabul etmiyorlar kesinlikle. Neyse araba 2 ay yattı serviste (özel servis) sonrasında motor geldi fransadan taktırdık.Lpg vardı söktürdük. Şimdi benzinli kullanıyorum tık ses gelse götürürüm aracımı servise yani o kadar pimpirikliyim. 15 gnde bir yağ kontrolu yaparım normalde. geçtiğimiz günlerde araçta yağ seviyesini kontrol edin dedi. Yağ eksik motorun alt kısmına baktığımda alt kısımda yağ vardı ancak damlayacak düzeyde değildi. (anlayamadığım nokta sıfır motor ve yağ kontrol edin hatası). Aracı yüksek devirlerde kullanırım performansı için satmıyorum zaten. neyse bende mobil 1 esp formula aldım filtreyle değiştirdim. Motorda performans artışı oldu ancak. 2 adet sorunum var 2-3 aydır 1.sorun oluyor. 1 aydır 2.sorun 1. araç gaza yüklenince bildiğiniz böğürüyor. sanki gaz yemez gibi.Ancak performansta düşme yok 2. olarak şanzımanın yanında yağ kaçağı var gibi. servise para dağıtmaktan bıktım artık. Ne yapmalıyız. Ankarada bildğiniz kaliteli özel servis varmıdır?
|
|
mimit
1. Vites Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 145 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sanırım sizden önceki sahibi ve siz aldıktan sonra yaşanan sorunlar(triger değişmi sonrası olan şey muhtemelen servis hatası) nedeniyle 308 biraz yıpranmış sizdeyken istek dışı da olsa. Sonrasında olan bir çok şeyde muhtemelen hatalı yada eksik montaj sebebiyle.Ben bütün peugeotlarımı şaşmazda genç doğanlar peugeot a götürüyorum yıllardır,bir iki defa nokta atışı olmadı sorun çözümlerinde ama taktıkları parçayı geri alırlar işçiliklerine garanti verirler.
Gidin bir görüşün.SÜleyman usta var servisin sahibi,birde Onur usta var,benim araçlarımı süleyman usta yapardı kalfaları usta olunca artık işlere pek elini vurmuyor.onun için aracıda onur usta yapsın eğer karar verirseniz.Yaşadıklarınızı anlatın,çözümlerini dinleyin ve yapılanlar için garanti isteyin gerekirse fatura alabileceğinizi belirtin,içinize sinerse orayı kullanırsınız,yoksa başka yerleri de arkadaşlar önerecektir zaten. şimdiye kadar 306 gti 406 ve 308 araçlarım oldu hepside bakım için yada bir sorun olduğunda o dükkana gider.ama dediğim gibi öncesini çok iyi anlatın ki neler olduğunu bilsinler çünkü bazen başka ustaların yaptığı hataların kendilerine sıçramasını istemiyorlar. |
|
serhad
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
teşekkürler hocam. Araç normalde sıkıntısız yani tık ses gelse servise gider. yürüründe kaportasında en ufak birşeyi yok. ben 3.sahibiyim benden öncekiler biri asker diğeri memur. asker memura satarken 35000 de satmış ben 78000 de aldım.
olay şu ki sıfır motor yani faturalı sandık motor diye geçiyor ve montajı felanda düzgün yapıldı başında bekledim 2 gün. bence araç değil ben yıprandım :D
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |