Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 2001 yili test makalesi
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 2001 yili test makalesi

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
usta42 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 26 Ekim 2014
Konum: konya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 100
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı usta42 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 2001 yili test makalesi
    Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2015 Saat 04:08
kapılı hatchback karoserle üretilen 307'de biridizel olmak üzere üç farklı motor seçeneği ..
01 Haziran 2001
Detaylar :
Yeni Fransız Aslanı : Peugeot 307 XS Haziranayı başında Türkiye'de satışa sunulan 307, Peugeot'un kompakt sınıftaki yeni temsilcisi olacak. Şu anda sadece 3 ve 5 kapılı hatchback karoserle üretilen 307'de biri dizel olmak üzere üç farklı motor seçeneği bulunuyor. Bu motorlar 1.6 litre 110 HP, 2.0 litre 138 HP benzinli ve 2.0 litre 90 HP dizel olarak sıralanıyor. Karoser ve iç mekan Peugeot 307, boyutlarıyla kompakt sınıfın ötesinde bir otomobil gibi görünüyor. 4202/1730/1510 mm ölçüleriyle 307, bir kompakt otomobilden çok minivanı andırıyor. 307'yi önden incelemeye başladığımızda klasik Peugeot tasarımı hemen dikkat çekiyor. Badem formlu farlar ve geniş çamurluklar otomobile şık bir görüntü katıyor. 307'nin ön çamurlukları plastikten üretilmiş. Böylece hem otomobilin ağırlığı azaltılmış, hem de şehir içindeki küçük çarpışmalardan kaynaklanacak onarım maliyeti düşürülmüş. 307 geniş açılan kapılar ile rahat inme binme imkanı sunuyor. İç mekanına geçtiğimizdeyse, orta konsoldaki plastik kalitesi hemen dikkatimizi çekiyor. Kaliteli plastikten imal edilen kokpitte kullanımı sorun yaratan herhangi bir tuş bulunmuyor. Orta konsolun en üstüne, cama yakın bir biçimde konumlandırılan radyo ve yol bilgisayarı bilgi ekranı kullanışlı. Konsolun ortasına tek CD çalarlı radyo yerleştirilmiş. Clarion marka CD çalar- radyonun ses kalitesi oldukça iyi. Radyonun altında manuel klimanın kontrol düğmeleri, en alta ise küllük yerleştirilmiş. 307'de çakmak bulunmaması ilgimizi çekti. Açıkçası çakmak, 307 kullanıcılarının sağlığı içinmi, yoksa otomobilin üretim maliyetleri için mi bulunmuyor? ikileminde kaldık. Peugeot 307'de radyo ve CD direksiyonun altındaki bir kol tarafından kontrol ediliyor. Bu sistemin kullanımı kolay ve pratik. Soğutmalı torpido gözü çok geniş ve özellikle yaz aylarında mini bir buzdolabı görevini görüyor. 307'de büyük torpidonun dışında kullanımı rahat, geniş harita cepleri ve koltukların iki yanında küçük cepler mevcut. 307 ölçülerinin büyüklüğünden dolayı önde ve arkada rahat yolculuk imkanı sağlıyor. Otomobilin 341 litrelik bagajıysa, boyutlarına göre ufak olsa da arka koltukların asimetrik olarak katlanmasıyla 1330 litreye kadar genişletilebiliyor. Motor ve performans PSA grubunun yeni geliştirdiği ve bir süredir 206 modelinde kullandığı 1.6 litre hacmindeki 16 supaplı motor 307'dede görev yapıyor. 206 modelindeki performansı ile takdir toplayan 1.6 litrelik motor, 307'nin ağır karoserinden ötürü fazla atak değil. 3500 d/'ya kadar cansız olan motor, bu devirden itibaren gücünü göstermeye başlıyor. 307'nin 5800 d/d'da 110 HP güç 3900 d/d'da 147 Nm tork üreten motoru, yaptığımız performans testlerinde, 0'dan100 km/s hıza 11.5 saniyede ulaştı. Ekonomiklik gözönünde bulundurularak uzun tutulan şanzıman oranları neticesinde ara hızlanma değerleri pek iyi olmayan 307'nin gücünü hissedebilmek için devirli kullanmak gerekiyor. Fakat devirli kullanım sonucunda iç mekandaki gürültü seviyesi biraz artırıyor. Yaptığımız testlerde 307'nin son hızını 200 km/s olarak tespit ettik. 307 test süresince ortalama 8.5 litre benzin tüketti. 60 litrelik deposu bulunan 307 bu tüketim değeri ile 705 km'lik bir menzile ulaşabiliyor. Kullanım ve konfor Büyük camları ve geniş iç mekanı ile keyifli bir kullanım sunan 307, segmentindeki pek çok otomobilde bulunmayan donanım özellikleriyle kullanım konforunu artırıyor. 307'de konfora yönelik olarak yumuşatılan süspansiyon sistemi, yoldaki darbeleri emmekte başarı gösterirken virajlarda otomobilin fazlaca yana yatmasını engelleyemiyor. Virajlarda genelde iyi bir performans gösteren 307, limitleri aşıldığında önce önden, ardından da arkadan kayıyor. Hassas direksiyon yardımı ile otomobili yeniden yola döndürmek mümkün. 307'nin iç mekanında kullanılan malzemelerin kalitesi iyi. Dış mekandaysa vasat bir işçilik göze çarpıyor. Özellikle ön farların kaporta ile birleştiği noktalardaki boşluklar işçiliğin çok iyi olmadığını gösteriyor. Otomobilin iç mekanındaki büyük torpido, harita cepleri ve pek çok sayıda küçük gözler kullanışlılığı artırıyor. Müzik sisteminin kullanımı çok pratik ve ses kalitesi tatminkar. Peugeot 307'yi durdurmak için dört disk kullanılmış. ABS, fren destek sistemi ve elektronik fren gücü dağıtıcısı desteklerin yardımı ile 307'yi 100 km/s hızla giderken yaptığımız ani frende 40.5 metrede durdurabildik. Bu segmentindeki rakipleri içerisinde ortalama bir değer. Peugeot 307XS'in anahtar teslim fiyatı 18.756.000.000 TL. Tulu DARICAN 28/06/2001

Teknik Özellik :
STANDART DONANIM
Klima,ABS, direksiyondan da kumanda edilebilir radyo-CD çalar,sürücü ve yolcu hava yastığı, elektronik fren gücü dağıtıcısı,fren destek sistemi, ani frende otomatik yanan flaşörler,aktif gergili ön ve arka emniyet kemerleri, aktif koltuksırtlığı, aktif ayak koruma sistemi, yükseklik ve derinlikayarlı hidrolik direksiyon, uzaktan kumandalı merkezikilit, immobilizer, yol bilgisayarı, yükseklik ayarlısürücü koltuğu, asimetrik katlanabilir arka koltuklar,sürücü tarafında çift açılı dış ayna, atermik ön cam,soğutmalı torpido gözü, bagaj filesi, 16 inçlik alaşımjant.

FABRİKAVERİLERİ     TESTVERİLERİ
Motor:     Önde enlemesine yerleştirilmiş, üstten çift eksantrikli,çok noktadan elektronik enjeksiyonlu, 16 supaplı ve 4silindirli motor     Hızlanma
MotorHacmi:     1587 cc     0-50km/s :     3.7 sn
Çap/Strok:     78.5x82mm     0-100km/s :     11.5sn
MotorGücü:     5800 d/d'de 110 HP     0-130km/s :     19.2sn
Hız
Max.Tork:     3900d/d'de 147 Nm     Max.hız :     200km/s
Frenler:     öndehava kanalcıklı disk, arkada disk, ABS
Bagaj:     341lt     İçgürültü
Boyutlar:     34202/1730/1510mm     Rölanti     58dB(A)
Ağırlık:     1193kg     100 km/s :     66 dB(A)
Lastikler:     205/55R16     100- 0 km/s ve süresi:     40.5m/3.0 sn
           Test tüketimi:     8.5lt/100 km
           Depokapasitesi:     60lt
           Menzil:     705km
Yukarı Dön
Barut Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2012
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2641
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Barut Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2015 Saat 09:02
Paylaşım için teşekkürler.
206 1.6 Quicksilver
206 1.6 Quicksilver
206 1.4 Feline
206 1.6 Xs
206 1.4 Bva Colorline
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon DİZEL MOTORDA YAĞ ÇUBUĞUNDAN YAĞ ATMASI son mesaja git 123 0 GRKN35
konu icon Hoparlörden gelen çatlama sesi son mesaja git 6391 4 Murat0642
konu icon Peugeot 308 Kilit Problemi son mesaja git 296 0 gulemans
konu icon Çözülemeyen gaz kesme arızası son mesaja git 499 0 tunakrf
konu icon Soğutmalı Torpido Gözü son mesaja git 2618 1 burak0701
konu icon ARKADAŞLAR Bİ SORUNUMA ÇÖZÜM BULALIM LÜTFEN. son mesaja git 4742 9 telliogluorhan
konu icon hararet sonrası stop etmesi son mesaja git 283 0 egecaglar
konu icon 207 far ayar vidası yerinden çıktı son mesaja git 371 0 Ayan
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 4582 2 407aziz
konu icon Peugeot 206 1. Vitesten 2.vitesen geçerken vuruntu son mesaja git 4772 9 sedatdizin
konu icon DTC P1351 son mesaja git 40381 12 Ebulfeth
konu icon 208 yağ yakma son mesaja git 759 0 barisF
konu icon Otomobil Neden Hararet Yapar.? son mesaja git 19302 8 brs3393brs
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 6170 7 Serdar102
konu icon Atatürk'ün Gölgesi Yeter - Serdar Yıldırım son mesaja git 704 4 Serdar102
konu icon Külbütör yağ sızıntısı ve sesi yardım son mesaja git 1038 1 Warcry
konu icon Kapı kilidi son mesaja git 13719 6 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 4 0 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 1 0 brs3393brs
konu icon Merhabalar son mesaja git 6 0 tunakrf
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 9
brs3393brs 4
Murat0642 3
tunakrf 2
Warcry 2
GRKN35 1
barisF 1
Ebulfeth 1
sedatdizin 1
407aziz 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English