Peugeot Türkiye Forumları
yedek parçam Peugeot Yedek Parça
0212 486 33 68 - 0544 486 33 68
www.yedekparcam.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - peugeot 206 şehir içi hararet yükselmesi
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

peugeot 206 şehir içi hararet yükselmesi

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı azim53 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : peugeot 206 sedan
Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2015
Konum: Şanlıurfa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı azim53 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: peugeot 206 şehir içi hararet yükselmesi
    Gönderim Zamanı: 04 Kasım 2015 Saat 20:42
aracımın 56 binde 2009 model  arabayı aldıkdan 1 yıl sonra  yağ sogutucusu patladı. değiştirdik 3-4 kez su değişimi yaptık havası alındı.
fan tamir edildi. termostat değişti .  
şehirler arası hararet de sorun yok normal değerlerde, şehir içinde hararet 90' geçiyor kilimayı 22 derecede açınca 90 nın aşağısına düşüyor normalleşiyor
yani;
200km'lik yola çıkınca hararet 90  geçmiyor. ibre biraz aşağısında..
ama şehir içi 2.vites dur kalk 1. ve 2. vites değişimlerinde 15 dk sonra hararet 92 ye yaklaşıyor fan devreye giriyor ama ibre 90ın aşağısına düşmüyor  90-92 arasında dolanıyor. kilimayı açarsam 22 derecede hararet 90 nın aşağısına düşüyor kilima açıkken hararet istenildiği gibi normal klima kapalı iken hararet yükselme yapıyor şehirler arasında ise hararet normal seviyede
benim fana da mudahale edildi. forumda bir arkadaşın arabasında benzer sorun vardı fan ters bağlamışlardı acaba benim araçtada fan ters mi bağlanmış nasıl anlarız?
saat yönündemi donmesi gerekiyorr?
Çevrimdışı talip206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 2002 206 colorline otomatik
Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2740
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı talip206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Kasım 2015 Saat 20:52
bizim araçlar için şehir içi 90 100 arasında olması normal bir durum. Klimayı açınca hararet düşer çünkü fan devreye girer. Yani bence sorun yok
Çevrimdışı azim53 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : peugeot 206 sedan
Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2015
Konum: Şanlıurfa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı azim53 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Kasım 2015 Saat 21:05
haziran- temmuz-ağustos sıcak aylarında şehir içinde hararet 90 nı geçmiyordu
nezaman ki  yağ sogutucusu arıza verdı(eylül ayında) fan tamir edildi ondan sonra şehir içinde hep 90 nı geçip fan çalıştırıyor sürekli. şehirler arası uzun yolda sıkıntı yok fan 90nın aşağısında 
arıza oncesinde şehir içinde  hiç 90 nı geçmeyen hararet  arızalar oldukdan sonra 90 nı sürekli geçip sürekli fan çalıştırması beni endişelendiriyor 
Çevrimdışı debug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 24 Ağustos 2014
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 83
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı debug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Kasım 2015 Saat 12:45
90'ı geçmiyor benim hararet de... Sürekli çıkıyorsa bi sorun var gibi. Hele bu havalarda çıkıyorsa bi terslik vardır. Bence fanı ters bağlamakla alakası yok fan açıp soğutmasa eyw. da fan çalışmıyoken hareretin artmasına etki etmez. Bi de kendi fan açtığı zaman ibre düşmüyor ama klima açınca düşüyor demişsin. bu pek mantıklı gelmedi çünkü klima açmakla fanın çalışması aynı şey. Enteresan bi sorunmuş. 
2005 206 xt
1.4 16V 90HP
85bin KM
Çevrimdışı sezar206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
18 - Haziran - 1984

Yaşı : 36
Aracı : Peugeot 206 XT
Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011
Konum: adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sezar206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Kasım 2015 Saat 20:52
Hararetten kormmma hic kafanaa da takma bozuk olsa hararet yapar aracin birak 100 e kadar hic korkma. Aracinda ful antifris koymussan o yukseltir harareti. Bir litre kadar bosaltip normaal su koy havasaini al duzelir. Ama dedigim gibi en ustteki beyqz cizgiye de gelse hararet yapar arac. Onu gecerse sikinti.
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg
Çevrimdışı bayraktarcetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 44
Aracı : 2005 307 SW 1.6 PACK
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bayraktarcetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Kasım 2015 Saat 20:01
Benim 206ım vardı ayarlattırmıştım yazın 70 derecede kışın 90 derecede fan açıyorduSmile
1.2000 206 1.6 XT 16V Gri 130.000 KM Benzin
2.2005 307 SW 1.6 PACK 16V Şeytan Kırmızısı 105.000 KM Benzin+LPG
Çevrimdışı sezar206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
18 - Haziran - 1984

Yaşı : 36
Aracı : Peugeot 206 XT
Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011
Konum: adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sezar206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Kasım 2015 Saat 21:00
Nasil ayarlamislardi hatirliyor musunuz.
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg
Çevrimdışı samet206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013
Konum: Bu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7082
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Kasım 2015 Saat 02:13
Merhaba öncelikle kendiniz söylüyorsunuz zaten ne zaman fan tamir edildi böyle oldu diye ozaman fanı kim tamir ettiyse durumu anlatıcaksınız.Ne yaptıklarını ancak onlar bilir.Hararet konusunda sıkışık trafikte şehir içinde 90-92 çok abartılcak birşey değil ama aracın normal değerleri var ve bu değerlerde aracı kullanmak varken neden yüksek ısıya mahkum edesiniz.Bence fanı tamir eden kişilerle paylaşın bu durumu.Ayrıca aracın suyunun eksik olması fan sisteminde sıkıntı olması ve devirdaim bu tarz problemlere yol açabilcek şeylerdir.Geçmiş olsun...
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...
Çevrimdışı bayraktarcetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 44
Aracı : 2005 307 SW 1.6 PACK
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bayraktarcetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Kasım 2015 Saat 16:08
sezar206 tam hatırlamıyorum yaklaşık 7 yıl oldu.
1.2000 206 1.6 XT 16V Gri 130.000 KM Benzin
2.2005 307 SW 1.6 PACK 16V Şeytan Kırmızısı 105.000 KM Benzin+LPG
Çevrimdışı azim53 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : peugeot 206 sedan
Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2015
Konum: Şanlıurfa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı azim53 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2015 Saat 17:54
Beyler silindir kapağı çurumuş 60binde 2009 model ve tüm bakimlari peugeot servisinde yapılmış bir aracın nasıl silindir kapağı vurur anlamış değilim 5bin TL yakın masraf çıkarıldı sokdayim

Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 36
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15941
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2015 Saat 18:14
Hocam servis ucmus o ne ya 5000 tl ben. Bes ay once otomatik 2002 focusu komple rektefe yatirmistim 3300 tl 9 taksit
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı azim53 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : peugeot 206 sedan
Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2015
Konum: Şanlıurfa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı azim53 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2015 Saat 18:36
Ust kapak komple degiscekmis 2 bin - 2500 arasında imis fiyati ve diğer parçalar devridaim triger vs paket halinde beş bini bulur dediler bir yilda garanti verdiler.fiyatı dusurmeye calisicam. Arabadan sogudum..
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 36
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15941
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2015 Saat 19:05
Kapak oyle kolay kolay bozulmaz nereden cikardilar iyice kontrol edilmiş mi ben soyleyeyim iyice arastirin servis sirf para koparmak icin bile kapak degisecek diyebilir.
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı madblueblacksea Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : 206 1.4 HDI Look
Kayıt Tarihi: 13 Nisan 2014
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 873
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı madblueblacksea Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2015 Saat 01:11
79 model dökme demir motorlar bile halen çalışıyor senin 2009 model alüminyum kapak nasıl çürüyor.? (temizlemek için tuzruhu veya asitli başka bişey kullanmamışlarsa) Çatlak var dese eyvallah bi bahane bulunur. Çürüğün sorun çıkartması için biyerlerde kaçak olması gerek. Kompressör yağ kanalına sızar suya sızar biyerlerde bişey olur yani gözle görülen. Senin belirtiler ne.? Sadece hararetin durumundanmı bu sonucu çıkardılar
206 1.4 HDI Look 2004
Çevrimdışı dsinan26 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 26
Aracı : 2005 PEUGEOT 206 X DESIGN
Kayıt Tarihi: 16 Kasım 2015
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 66
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dsinan26 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2015 Saat 02:52
Kardeşim için rahat olsun bence.. Yazdığın değerler gaayet normal sen biraz ister istemez aklını takmışsın ibreye nedenide yağ soğutucunun patmalası olayından dolayı bir kaç değişim yaptırmak zorunda kalmandan dolayı olabilir.
 Ben gece boyu dinlenmiş olan aracıma sabah ilk kontağı çevirip 200 metre sonra ibreye bir göz atsam hep  70 90 derece arası görüyorum şehir içi 2 dur kalk yap zaten 90 veya üstü oluyor.. değerlerin gayet normal bence.
dsinan26
2005 Diesel
PEUGEOT 206 X DESIGN.
Çevrimdışı sezar206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
18 - Haziran - 1984

Yaşı : 36
Aracı : Peugeot 206 XT
Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011
Konum: adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sezar206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2015 Saat 20:48
Kardesim sakin ha. Parani kaptirma. Ben 6 yildir kullaniyorum oyle yazin 80 90 arasi 1lt antifriz varken. Zorlanirsa 100 uzun ve dik yokusta. Kisin hep 100 hatta uzun yolda 110 a dayandigi oluyo dik ve uUn yolda. Hic korkma bosa ugrasma. Antifrizi yari yariya koy bin. Kisin kaldigin yerin soguguna gore artir antf miktarini yoksa motorun donar.
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg
Çevrimdışı blntctn Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 33
Aracı : Peugeot 206 1.4 XT
Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2015
Konum: Konya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 451
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı blntctn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2015 Saat 21:56
hocam bak 2 resim atacam gör ne halde uzun yolda hararet, ilk resimde mola yerine girmeden önce çektim 2. resimde aracı park edip lastik havalarını kontrol edip tekrar marşa basım we hararet gördüğün üzere 3. resimde de araç 200'e wurunca hararet gayet normal :) araçta 3'te 1 den az su war gerisi antifriz aracı çalıştırıp mola yerinden çıkmadan hararet normale döndü.



Peugeot 206 1.4 XT
Volkswagen Golf 1.4 TSI
Çevrimdışı sezar206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
18 - Haziran - 1984

Yaşı : 36
Aracı : Peugeot 206 XT
Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011
Konum: adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sezar206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2015 Saat 22:53
valla bende antifriz koyunca aynen böyle oluyo su koyunca düzeliyor hiç böyle olmuyo. bi dene istersen aklın kalmaz. boşalt antifrizi biraz hava alma yerinden 2 2.5 litre kadar boşalt yerine su koy bi dene. eğer düzelmezse başka şeylere yönel. Sonradan antifrizi geri koymayı nutma yalnız kış geliyor. yedek su deposunun kapağı eskimiş olabilir 10 15 lira bi şey hava yaptırır araca onu bi değiş. basitten zora doğru sırala masrafları. Kapak çürür mü ya o ne demek. Kaç yaşında bu araba öyle şey mi olur. Aracını iyi bi pejocuya götür. Özel serviste baktır yetkilil değil. Bi kaç yere göster.
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 36
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15941
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2015 Saat 22:54
Benim araçta ayni sizinkisi gibi hararet degerleri
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı erdata Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 54
Aracı : Berlingo
Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2015
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erdata Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2015 Saat 00:00
Bende aynı dertle uğraştım, Yağ sızıntısı oluşmuşsa sistemi tıkıyordur, su değiştirerek temizleyemezsiniz. En iyisi profesyonel bir temizlik yaptırmak. Clean 44 benzeri kimyasallarla temizleniyor ama araca zararı olduğunu söyleyen ustalar da var. Su eksiltme yapıyor mu?, su haznesine basınç yapıp suyu atıyor mu? Eğer cevabın evet ise conta değişimi gerekebilir.
Profesyonel temizleme makinesi örneğidir...
http://www.hicretmakina.com/fotogaleri.asp?katid=2
Bu arada ısının 95 civarında gezinmesi gerekir, zaten fan açtığını ibrenin hızla düşmeye başlamasından anlayabilirsin, bu araçlarda fan devreye hızlıca girip çıkar, ısıyı 95 civarında tutar.
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Aracta aku bitme sorunu son mesaja git 1316 9 Denizzzzz
konu icon 306 prizdirek bilyası son mesaja git 112 0 Erdem046
konu icon Peugout 206 Tüp tavsiyesi ve fiyat karmaşası son mesaja git 77 0 Burako54
konu icon 508 SİLECEK ARIZASI son mesaja git 120 0 Leo41
konu icon Rölantide Gelen Ses son mesaja git 842 8 Ozdemirli
konu icon İlk Araç, İlk Heyecan ve Soru İşaretleri son mesaja git 872 5 Ozdemirli
konu icon 206 kısa devre son mesaja git 302 2 addemarch
konu icon 17 RC replika jant son mesaja git 228 0 kaan206
konu icon Bu ne kablosunu arkadaşlar yerine taktım ama son mesaja git 197 0 Ufuk3535
konu icon 206 orta konsol saat arızası son mesaja git 211 2 heavyburak26
konu icon LÜTFEN ACIL YARDIM son mesaja git 234 1 GökhaN
konu icon lütfen yardım arkadaşlar 206 otomatik şanzıman son mesaja git 125 0 Serhatk92
konu icon 0997 motor sigorta kutusu sesli uyarı sistemi son mesaja git 161 0 KAHOMEN
konu icon 106 Yolcu Airbag kapağı nasıl sökülüyor son mesaja git 166 0 kralyukcell
konu icon Egzozdan gelen buhar son mesaja git 1033 9 Ugur23
konu icon Peugeot 207 Arka panel ve havuz içi son mesaja git 173 0 ILeeeX
konu icon 307 Peugeot araç antifiriz hareket hlnde ndn eksil son mesaja git 264 0 Selim1905
konu icon 508 2012 model benzinli vites kuyusu arızası uyarı son mesaja git 268 2 Ufuk3535
konu icon Automatic Gearbox Fault Sorununa Çözüm Önerisi son mesaja git 10201 25 talip206
konu icon 2008 model 207 torpido kapağı bej son mesaja git 98 0 Bureva
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2021 MART EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Denizzzzz 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2021
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English