![]() |
|
peugeot 206 şehir içi hararet yükselmesi |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |
azim53 ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2015 Konum: Şanlıurfa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 04 Kasım 2015 Saat 20:42 |
aracımın 56 binde 2009 model arabayı aldıkdan 1 yıl sonra yağ sogutucusu patladı. değiştirdik 3-4 kez su değişimi yaptık havası alındı. fan tamir edildi. termostat değişti . şehirler arası hararet de sorun yok normal değerlerde, şehir içinde hararet 90' geçiyor kilimayı 22 derecede açınca 90 nın aşağısına düşüyor normalleşiyor yani; 200km'lik yola çıkınca hararet 90 geçmiyor. ibre biraz aşağısında..ama şehir içi 2.vites dur kalk 1. ve 2. vites değişimlerinde 15 dk sonra hararet 92 ye yaklaşıyor fan devreye giriyor ama ibre 90ın aşağısına düşmüyor 90-92 arasında dolanıyor. kilimayı açarsam 22 derecede hararet 90 nın aşağısına düşüyor kilima açıkken hararet istenildiği gibi normal klima kapalı iken hararet yükselme yapıyor şehirler arasında ise hararet normal seviyede benim fana da mudahale edildi. forumda bir arkadaşın arabasında benzer sorun vardı fan ters bağlamışlardı acaba benim araçtada fan ters mi bağlanmış nasıl anlarız? saat yönündemi donmesi gerekiyorr?
|
|
![]() |
|
talip206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bizim araçlar için şehir içi 90 100 arasında olması normal bir durum. Klimayı açınca hararet düşer çünkü fan devreye girer. Yani bence sorun yok
|
|
![]() |
|
azim53 ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2015 Konum: Şanlıurfa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
haziran- temmuz-ağustos sıcak aylarında şehir içinde hararet 90 nı geçmiyordu
nezaman ki yağ sogutucusu arıza verdı(eylül ayında) fan tamir edildi ondan sonra şehir içinde hep 90 nı geçip fan çalıştırıyor sürekli. şehirler arası uzun yolda sıkıntı yok fan 90nın aşağısında arıza oncesinde şehir içinde hiç 90 nı geçmeyen hararet arızalar oldukdan sonra 90 nı sürekli geçip sürekli fan çalıştırması beni endişelendiriyor
|
|
![]() |
|
debug ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Ağustos 2014 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 85 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
90'ı geçmiyor benim hararet de... Sürekli çıkıyorsa bi sorun var gibi. Hele bu havalarda çıkıyorsa bi terslik vardır. Bence fanı ters bağlamakla alakası yok fan açıp soğutmasa eyw. da fan çalışmıyoken hareretin artmasına etki etmez. Bi de kendi fan açtığı zaman ibre düşmüyor ama klima açınca düşüyor demişsin. bu pek mantıklı gelmedi çünkü klima açmakla fanın çalışması aynı şey. Enteresan bi sorunmuş.
|
|
2005 206 xt
1.4 16V 90HP 85bin KM |
|
![]() |
|
sezar206 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 18 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hararetten kormmma hic kafanaa da takma bozuk olsa hararet yapar aracin birak 100 e kadar hic korkma. Aracinda ful antifris koymussan o yukseltir harareti. Bir litre kadar bosaltip normaal su koy havasaini al duzelir. Ama dedigim gibi en ustteki beyqz cizgiye de gelse hararet yapar arac. Onu gecerse sikinti.
|
|
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg |
|
![]() |
|
bayraktarcetin ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2015 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 26 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı bayraktarcetin
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Benim 206ım vardı ayarlattırmıştım yazın 70 derecede kışın 90 derecede fan açıyordu
![]() |
|
1.2000 206 1.6 XT 16V Gri 130.000 KM Benzin
2.2005 307 SW 1.6 PACK 16V Şeytan Kırmızısı 105.000 KM Benzin+LPG |
|
![]() |
|
sezar206 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 18 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nasil ayarlamislardi hatirliyor musunuz.
|
|
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg |
|
![]() |
|
samet206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Merhaba öncelikle kendiniz söylüyorsunuz zaten ne zaman fan tamir edildi böyle oldu diye ozaman fanı kim tamir ettiyse durumu anlatıcaksınız.Ne yaptıklarını ancak onlar bilir.Hararet konusunda sıkışık trafikte şehir içinde 90-92 çok abartılcak birşey değil ama aracın normal değerleri var ve bu değerlerde aracı kullanmak varken neden yüksek ısıya mahkum edesiniz.Bence fanı tamir eden kişilerle paylaşın bu durumu.Ayrıca aracın suyunun eksik olması fan sisteminde sıkıntı olması ve devirdaim bu tarz problemlere yol açabilcek şeylerdir.Geçmiş olsun...
|
|
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
|
![]() |
|
bayraktarcetin ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2015 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 26 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı bayraktarcetin
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
sezar206 tam hatırlamıyorum yaklaşık 7 yıl oldu.
|
|
1.2000 206 1.6 XT 16V Gri 130.000 KM Benzin
2.2005 307 SW 1.6 PACK 16V Şeytan Kırmızısı 105.000 KM Benzin+LPG |
|
![]() |
|
azim53 ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2015 Konum: Şanlıurfa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beyler silindir kapağı çurumuş 60binde 2009 model ve tüm bakimlari peugeot servisinde yapılmış bir aracın nasıl silindir kapağı vurur anlamış değilim 5bin TL yakın masraf çıkarıldı sokdayim
|
|
![]() |
|
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hocam servis ucmus o ne ya 5000 tl ben. Bes ay once otomatik 2002 focusu komple rektefe yatirmistim 3300 tl 9 taksit
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
![]() |
|
azim53 ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2015 Konum: Şanlıurfa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ust kapak komple degiscekmis 2 bin - 2500 arasında imis fiyati ve diğer parçalar devridaim triger vs paket halinde beş bini bulur dediler bir yilda garanti verdiler.fiyatı dusurmeye calisicam. Arabadan sogudum..
|
|
![]() |
|
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kapak oyle kolay kolay bozulmaz nereden cikardilar iyice kontrol edilmiş mi ben soyleyeyim iyice arastirin servis sirf para koparmak icin bile kapak degisecek diyebilir.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
![]() |
|
madblueblacksea ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Nisan 2014 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 873 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı madblueblacksea
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
79 model dökme demir motorlar bile halen çalışıyor senin 2009 model alüminyum kapak nasıl çürüyor.? (temizlemek için tuzruhu veya asitli başka bişey kullanmamışlarsa) Çatlak var dese eyvallah bi bahane bulunur. Çürüğün sorun çıkartması için biyerlerde kaçak olması gerek. Kompressör yağ kanalına sızar suya sızar biyerlerde bişey olur yani gözle görülen. Senin belirtiler ne.? Sadece hararetin durumundanmı bu sonucu çıkardılar
|
|
206 1.4 HDI Look 2004
|
|
![]() |
|
dsinan26 ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 16 Kasım 2015 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kardeşim için rahat olsun bence.. Yazdığın değerler gaayet normal sen biraz ister istemez aklını takmışsın ibreye nedenide yağ soğutucunun patmalası olayından dolayı bir kaç değişim yaptırmak zorunda kalmandan dolayı olabilir.
Ben gece boyu dinlenmiş olan aracıma sabah ilk kontağı çevirip 200 metre sonra ibreye bir göz atsam hep 70 90 derece arası görüyorum şehir içi 2 dur kalk yap zaten 90 veya üstü oluyor.. değerlerin gayet normal bence. |
|
dsinan26
2005 Diesel PEUGEOT 206 X DESIGN. |
|
![]() |
|
sezar206 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 18 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kardesim sakin ha. Parani kaptirma. Ben 6 yildir kullaniyorum oyle yazin 80 90 arasi 1lt antifriz varken. Zorlanirsa 100 uzun ve dik yokusta. Kisin hep 100 hatta uzun yolda 110 a dayandigi oluyo dik ve uUn yolda. Hic korkma bosa ugrasma. Antifrizi yari yariya koy bin. Kisin kaldigin yerin soguguna gore artir antf miktarini yoksa motorun donar.
|
|
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg |
|
![]() |
|
blntctn ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2015 Konum: Konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hocam bak 2 resim atacam gör ne halde uzun yolda hararet, ilk resimde mola yerine girmeden önce çektim 2. resimde aracı park edip lastik havalarını kontrol edip tekrar marşa basım we hararet gördüğün üzere 3. resimde de araç 200'e wurunca hararet gayet normal :) araçta 3'te 1 den az su war gerisi antifriz aracı çalıştırıp mola yerinden çıkmadan hararet normale döndü.
|
|
Peugeot 206 1.4 XT
Volkswagen Golf 1.4 TSI |
|
![]() |
|
sezar206 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 18 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
valla bende antifriz koyunca aynen böyle oluyo su koyunca düzeliyor hiç böyle olmuyo. bi dene istersen aklın kalmaz. boşalt antifrizi biraz hava alma yerinden 2 2.5 litre kadar boşalt yerine su koy bi dene. eğer düzelmezse başka şeylere yönel. Sonradan antifrizi geri koymayı nutma yalnız kış geliyor. yedek su deposunun kapağı eskimiş olabilir 10 15 lira bi şey hava yaptırır araca onu bi değiş. basitten zora doğru sırala masrafları. Kapak çürür mü ya o ne demek. Kaç yaşında bu araba öyle şey mi olur. Aracını iyi bi pejocuya götür. Özel serviste baktır yetkilil değil. Bi kaç yere göster.
|
|
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg |
|
![]() |
|
sonerkyl ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benim araçta ayni sizinkisi gibi hararet degerleri
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
![]() |
|
erdata ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2015 Konum: Eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bende aynı dertle uğraştım, Yağ sızıntısı oluşmuşsa sistemi tıkıyordur, su değiştirerek temizleyemezsiniz. En iyisi profesyonel bir temizlik yaptırmak. Clean 44 benzeri kimyasallarla temizleniyor ama araca zararı olduğunu söyleyen ustalar da var. Su eksiltme yapıyor mu?, su haznesine basınç yapıp suyu atıyor mu? Eğer cevabın evet ise conta değişimi gerekebilir.
Profesyonel temizleme makinesi örneğidir... http://www.hicretmakina.com/fotogaleri.asp?katid=2 Bu arada ısının 95 civarında gezinmesi gerekir, zaten fan açtığını ibrenin hızla düşmeye başlamasından anlayabilirsin, bu araçlarda fan devreye hızlıca girip çıkar, ısıyı 95 civarında tutar.
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |