![]() |
|
206XR LASTİK TAVSİYESİ |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
umitgun ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2015 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 21 Mart 2015 Saat 08:03 |
Öncelikle herkeze s.a konuyu yanlış yere açtıysam k.bakmayın aracım yeni forumda yeniyim ve ilk konum
![]() |
|
![]() |
|
mtok61 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Mart 2015 Konum: rize Durum: Aktif Değil Mesajlar: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
orjinalden şaşma yakıt çekiş yanında arabada mekanikte sıkıntı çıkarabiliyo stabilize yolda hele de
|
|
BUDA GEÇECEK
|
|
![]() |
|
madblueblacksea ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Nisan 2014 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 873 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı madblueblacksea
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Orjinalinden 7mm daha küçük çapı var (-%1,23) ama geniş taban olduğu için direksiyonda sertleşme, dar yanak olduğu için 206 larda olmayan konforda düşüş yaşaman muhtemel
|
|
206 1.4 HDI Look 2004
|
|
![]() |
|
umitgun ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2015 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
peki orjinalinden başka fazla kasmayacak bi lastik önere bilirmisiniz
|
|
![]() |
|
madblueblacksea ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Nisan 2014 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 873 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı madblueblacksea
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
jant ölçüsü nedir.?
|
|
206 1.4 HDI Look 2004
|
|
![]() |
|
samet206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Önerebileceğim tek şey 175/65/14 orjinalidir.Yaylarda orjinalse bu şekilde 65 yanakla konfor,175 tabanla gerçek 1.4 motor yakıtı harcayarak herhangibir sıkıntı olmadan yola devam edersiniz.Ancak 15 jant takıcaksanız eğer 195/50/15 lastik kullanmak istiyorsanız.195 taban ile direksiyon sertleşir,yakıt ilk başlarda hissedilmez ama artar,çekişte azda olsa düşüş araçta kasılmalar yaşanır.50 yanakla konfor düşer zaten 206 çok konforlu değil sert bir araç bilinen üzere.Son olarak 50 taban 65 tabana göre dar kaldığından lastik çamurluk arası araç üzerindeki yaylar orjinalse çok açık gözükecektir bu yüzdende aracı basmak gerekicek kesinlikle.15 jantta tavsiyem 185/55/15 lastiktir 175/65/14 e en yakın ölçü budur ayrıca hesaplamalarda yakıt oranları hemen hemen aynı çıkmaktadır. tur sayısı olarak.206 da 15 jant kullanmak istiyorsanız lastik ölçüsü tavsiyem bu olur zaten 1.4 motor araca 15 inçten daha büyük jant takmak eziyet başka birşey değil.
|
|
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
|
![]() |
|
madblueblacksea ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Nisan 2014 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 873 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı madblueblacksea
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
185/65/14 kullanıyorum ve yol tutuşuyla beraber yakıtta 0,8L civarı arttı. Bidaha 175/65/14 takarmıyım.? takmam
![]() |
|
206 1.4 HDI Look 2004
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |