|
Çekiş sorunu |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
mefa
1. Vites Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2014 Konum: Kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 28 Ağustos 2014 Saat 01:47 |
Selam arkadaşlar. Yeni üye olmama rağmen yaklaşık 1 aydır formumuzu izlemekteyim.
Aracım 2008 model 407 1,6 hdi executive black cd. Aracımı alalı yaklaşık 2 ay oldu. Aldığımda çekişle ilgili hiç problem yoktu. Bayramda şehirler arası yolda esp/asr sistem faulty ve akabinde depollution sistem faulty hatası verdi. devir 3000 ün üzerine çıkmadı ancak aracı stop edip çalıştırdığımda esp/ asr hatası verene kadar devir 3000 ünü geçiyordu ancak depollution sistem faulty arızasını çalıştırdığımda veriyordu. Sivasta yol üzeri servise girdim turbo sorunlu ve 4-5 saat sürer dediler Ailemle berraber olduğum için bekleyemedik, serviste bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Erzincana kadar o şekil gidip tekrar Kahramanmaraşa döndüm. Kahramanmaraş servis Egr nin değişmesi gerektiğini iletti ancak biz beyindeki hataları sildik 1 kaç gün kullan tekrarlasa o zaman değişelim dediler. Benimde yola çıkmam lazım dı ve o şekil çıktım.Ama aracımda bariz bir çekiş düşüklüğü vardı. 4-5 le çıktığım yokuşu 2 ile anca çıkıyordum. Aracın turbosu 1-2-3 viteslerde çok yüksek 4000 gibi devreye giriyorsa da hissetmiyordum .Ancak 4-5 viteslerde eskisi gibi olmasada turboyu hissediyordum. Kocaeli dönüşü tekrar aynı hatayı verdi araç. Sanayideki ustama götürdüm aracı. Aklımda kaldığı kadarıyla baktıkları yerler ısı enjektörlerinin 3 ü patlak dedi değiştik araç düzelmedi, ısı müşürü değiştik düzelmedi, egr devre dışı bırakıldı düzelmedi, hava akışı değişildi düzelmedi, turbo hava basınç sensörü ve vantili diyordu sanırım değişti düzelmedi, mozot filtresi değişti düzelmedi. Turbo tamamen söküldü turbo ustası hiç bir sorun olmadığını söyledi,Enjektörler elden geçirildi düzelmedi aklımda kalan işlemler bunlar. Yorumlarınız ve çözüm önerileriniz için şimdiden teşekkürler |
|
Heavy_Metal
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Şubat 2015 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 13 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Heavy_Metal
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Arabanın kasa ağır olduğu için motorun ara çekişte zorlanması normal. Ben mazotu bir tavsiye üzerine Shell Nitro Euro dizelden almaya başladım. Çekişinde yükselme fark ettim. Hatta motor sesinde bile bir miktar azalma oldu. Çok memnun kaldım bu yakıttan. Tavsiye ederim. Bu yakıtı kullanmaya başladıktan ortama 1 ay sonra farkı görmeye başladım. |
|
Heavy_Metal
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Şubat 2015 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 13 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Heavy_Metal
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Asıl sorunuza cevap vereyim. Egzoz emisyon sistemi arızası ve asr/esp arızalı yazıları yazdıktan sonra motor seyir halindeyken kendiliğinden stop ediyordu. Benimde başımdan geçti. Çok sinir bozucu. Sürekli tekrarladı durdu bu arızaları. Derken motor içi sigorta kutusunu değiştirdim arıza düzeldi. Arabanızın en başta elektrik elektronik sistemlerine baktırın. Ben baktırdım motor içi sigorta kutusunun değişmesi gerekli dedi usta. Değiştirdim düzeldi.
|
|
gayetnormal
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2016 Konum: İstanbul Anadol Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı gayetnormal
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Öncelikle geçmiş olsun. esp/asr sistem faulty arızası aldığımda ve akabinde depollution sistem faulty almadığım halde onun yerine engine needed repaired hatası almıştım aynı şeyleri yaşadım geçenlerde. 3 servis gezdim hepsi turboyu falan filan değiştireceklerdi. evin önüne çekip internetten neymiş bu turbo diye bakmaya başladım. o sıra fark ettim ki turbonun alt tarafında aküatör denen bir icat var. turbo içindeki kanatçıkları hareket ettiren pimi yukarı aşağı oynatıyor icat. dibinde de vakum kutusuna giden bir hortumcuk var. sünger gibi bir dirsek ile bağlanmış aküatöre. sünger aşırı gevşek hale gelmiş. haliyle aküatör içindeki diyaframdan değil dışardan hava şekiyor. bu yüzden pim hareket etmiyor haliyle turbo içindeki kanatçıklar kapalı vaziyette e hava geçemiyor. o küçük sünger parçayı değiştirdim. şimdi araçta ne hata kaldı ne arıza ne de çekiş problemi. cebimden para da çıkmadı. bilgilerinize. bir kontrol edin derim.
|
|
Hayat günlük defter yaprağı Hazan gelir dökülür.. Gelirken Ne getirilir ki , giderken ne götürülür..
|
|
gayetnormal
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2016 Konum: İstanbul Anadol Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı gayetnormal
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
konu çok eski ama merak edenler olursa yöntem yöntemdir diye bilgi vereyim istedim.
|
|
Hayat günlük defter yaprağı Hazan gelir dökülür.. Gelirken Ne getirilir ki , giderken ne götürülür..
|
|
noscream
1. Vites Kayıt Tarihi: 08 Temmuz 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 18 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
O belirttiğin kısımdaki turbonun altındaki o bölümün fotoğrafı varmı? Belki lazım olur...
|
|
Peugeot 407 Comfort 2007 Ekstra
|
|
modiemlak
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2018 Konum: üsküdar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 12 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı modiemlak
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
ayni sorun bende de vardi,cekis dusuklugu olmuyordu fakat uyari cikinca motoru calistirmiyordu,kesinlikle yetkili servisden yaptirin 1 sene parca garantili oluyor,sigorta kutusu komple degistirin sorun cozulecektir.
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |