![]() |
|
Basınç Ayar Supabının Çalışması : |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2008 Saat 20:12 |
Basınç Ayar Supabının Çalışması : A) Yakıt sistemi hava yaptığı zaman çalışmaz.Yakıt sistemi içindeki havanın alınması lazımdır.El pompası vasıtası ile yakıt giriş rekorundan gelen yakıt Transfer pompası çalışmadığı için transfer pompa kanalından geçemez. yakıt şekil b de olduğu gibi pistonun tepesine basınç uygular ve aşağı doğru iner.Yakıt basınç ayar supabının transfer pompası çıkışına gelir ve buradan pompayı doldurur.Hava alma tapası açılarak yakıt pompasının havası alınır. B) Besleme pompasından gelen yakıt,yakıt giriş rekorundan girerek basınç ayar supabına gelir.Transfer pompası çalıştığı için yakıt transfer pompasına gönderilir. Transfer pompasının bastığı yakıt miktarı her zaman için istenilen yakıt miktarından fazladır.Fazla olan yakıt geri dönerek transfer pompası çıkışına gelir ve pistonun alt tarafına basınç uygular ve besleme pompa giriş kanalını açarak yakıtın kısa devre yapmasını sağlar. ( DERS NOTUMDAN SİZLER İÇİN PAYLAŞIM YAPILDI )
Düzenleyen MELİH - 21 Kasım 2008 Saat 21:54 |
|
![]() |
|
sinan-s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Paylaşım için saol..
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |