Yazar |
Konu Arama Konu Seçenekleri
|
leaderhook
1. Vites
Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2014
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: 508 Otomatik Vites Gönderim Zamanı: 15 Şubat 2014 Saat 14:20 |
Arkadaşlar dizel otomatik 508 almayı düşünüyorum.. Sizlerinde fikrini almak istedim.. Ne yalan söyleyeyim arabayı tanımıyorum :) Arabayı tanıyan, tecrübe etmiş olan arkadaşlar bilgi verebilirse memnun olurum.. Herkese keyifli sürüşler..
|
 |
Serkan
5. Vites
Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9104
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Şubat 2014 Saat 15:21 |
Hoca alda forumda bi 508 olsun sonra kendi konuna kendin yorum yaparsın, henüz forumda 508 alacak zengin çıkmadı :)
|
 |
Serkan
5. Vites
Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9104
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Şubat 2014 Saat 15:39 |
Hoca senin için şöyle bir yorum buldum, bir kişide varmış forumda.
adige444 Yazdı:
Arkadaşlar, Ben araç alırken objektif, marka fanatiği olmayan kullanıcı yorumlarını çok fazla dikkate alırım, çok da faydalı olduğunu düşünürüm. Burada da Peugeot 508 Access e-hdi Auto6r Start Stop hakkındaki görüşlerimi paylaşmak isterim. Aracı yaklaşık 2500 km hem şehir içi hem de şehir dışında kullandım ve deneyimlerimin ve diğer kullanıcı deneyimlerinin faydalı olabileceğini düşünüyorum. Kısaca paylaşmak isterim.
Tasarım pek çok insana göre göreceli bir kavram. Özellikle dış tasarım. Bu noktadaki yorum fazlasıyla subjektif olacaktır. Ben şahsen 508 dış tasarımının farklı ve yenilikçi olduğunu düşünüyorum. İç tasarıma gelince, iç tasarım özelliklerinin dış tasarıma nazaran çok daha fazla çekici ve iyi olduğunu düşünüyorum. Malzeme kalitesi segmentindeki araçlarla karşılaştırıldığında gerçekten çok iyi ve etkileyici. Segment lideri olan araçla kıyaslandığında ondan çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Kontrol öğeleri ulaşılabilir ve kullanışlı. Alışmakta zorluk çekilmiyor. Hemen her şey için direksiyondan kontrol mümkün. Kokpit çok rahat ve insan hiçbir şeyi yadırgamıyor, kullanış rahat. Saklama alanları yeterli. Sadece sürücü koltuğundan torpidoya ulaşmak imkansız gibi bir şey. Bu eksi olarak görülebilir. Arka koltuk mesafesi oldukça iyi ve yeterli. Bagaj hacmi 545 lt oldukça iyi ve yeterli.
Sürüş deneyimlerime gelince, araç kesinlikle spor performans bir araç değil. Hatta performans arayanların uzak durması gereken bir araç. Aracın sunduğu şey performansdan ziyade konfor. Auto6r şanzıman kanımca en önemli eksisi. Yarı otomatik şanzımanlarla, özellikle çift kavramalı şanzımanlarla karşılaştırıldığında kesinlikle geride kalıyor. Özellikle DSG ile kıyas dahi edilemez. EDC ve powershift in de kanımca gerisinde. O kadar ki bazen insanı çok şaşırtıyor ve hayal kırıklığına uğratıyor. Düşük vites geçişlerinde öne doğru yığılıyorsunuz. Özellikle yokuş çıkarken araç 2. vitesten 1'e düştüğünde sizi öyle bir sallıyor ve öne yığıyor ki dumura uğruyorsunuz. O nedenle yokuş çıkarken mutlaka manuel moda almak gerekiyor. Kısa yokuşlarda bile manuele almayı atladığınızda sizi öne yığarak cezalandırıyor. Yüksek viteslerde de vites geçişleri hissedilmekle birlikte çok fazla rahatsız etmiyor. Önemli bir artı ise, auto modda iken de direksiyon altı kulakcıklarla vites düşürüp yükseltebiliyorsunuz. Ani hızlanma gereken noktalarda oldukça önemli bir ayrıntı.
Aracın yol tutuşu oldukça iyi, güven veriyor. Özellikle uzun yol konforu oldukça iyi ve yormuyor.
Donanım özellikleri oldukça iyi olmakla birlikte eleştirilebilecek bazı noktalar var. Access standart donanım seviyesi oldukça iyi olmakla birlikte artık çok basit ve alt segment bazı araçlarda bile standart olan karartmalı iç dikiz aynasının olmamasını yadırgadım. Bunun için ayrıca görüş paketi almanız lazım. Katlanır aynalar da aynı şekilde.
Bir diğer eksisi ise daha önce açtığım topicde de tartışmış olduğumuz soğutma sistemi ile ilgili sorun olduğunu düşündüğüm durum.
Tüm bunlardan sonra, araç alınır mı derseniz, eksiler önemli eksiler olmasına rağmen aracın sunduğu konfor gerçekten cezbedici ve evet diyebilirim. Eksilerin kişiden kişiye önemi de tabi ki bu noktada belirleyici. Tabi bu evet aynı segmentdeki diğer araçlar ile yapılan bir F/K kıyasının neticesi olan bir evet.
Diğer 508 kullanıcılarının yorumları da muhtemel alıcılar için faydalı olacaktır. |
|
 |
leaderhook
1. Vites
Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2014
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Şubat 2014 Saat 16:47 |
Hoca arkadaşın söylediğine göre DSG'den sonra bizi fazlasıyla üzer.. arayışlara devam edelim bari.. :) Konforlu ve o fiyat aralıklarında ya da daha ucuz otomobillere yönelelim.. illa ki çıkar karşımıza hayatımızın aşkı.. :)
|
 |
Alicilik
5. Vites
Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7423
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Şubat 2014 Saat 22:44 |
Yokusta otomatikte iken manuele mudehale olmuyor mu ? Multimodda her daim mudehale edilebiliyor.
|
|
 |
Serkan
5. Vites
Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9104
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 16 Şubat 2014 Saat 00:04 |
Autor6r'de de müdahale oluyor ama sanırım geri otomatikte çalıştığı için demiş olabilir arkadaş.
|
 |
Serkan
5. Vites
Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9104
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 16 Şubat 2014 Saat 00:06 |
leaderhook Yazdı:
Hoca arkadaşın söylediğine göre DSG'den sonra bizi fazlasıyla üzer.. arayışlara devam edelim bari.. :) Konforlu ve o fiyat aralıklarında ya da daha ucuz otomobillere yönelelim.. illa ki çıkar karşımıza hayatımızın aşkı.. :) |
Kuzen DSG acısını tattığına göre, artık DSG bakmayacaz tek kavrama da seni üzer o zaman ya tam otomatik yada cvt kalıyor geriye :)
|
 |