![]() |
|
Enjektör'de yağ ? |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 16 Ekim 2013 Saat 20:39 |
|
Arkadaşlar aracım 137 binde Dizel 307 1.6 90 lık 2007 model.
Geçenlerde uzun yoldan geldim Edirne - İST ( git gel 400 KM ) Yolda birazcık asıldım 190-200 bugün motor kapağını araladığımda en sağdaki enjektörde az miktarda yağ gördüm alt tarafta bu gün sildim yağı biraz turladım tekrar yağ göremedim. bunun Sebep,Sonuç, ilişkisi ne olur bana ? Teşekkürler :)
|
||
![]() |
||
TuNeR_32 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2013 Konum: Isparta Durum: Aktif Değil Mesajlar: 572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Aracınızın yağını ne zaman değiştirdiniz_?
|
||
İmzam Yok Parmak Bassam..!!!
|
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
1,5 Ay önce 130 bin bakımı yapıldı orjinal serviste. Triger dahil değişti. aracın yağına baktım azalma görmedim gayet iyi hatta fazla bile diyebilirim çubuk en üst seviyeye kadar doluydu
|
||
![]() |
||
TuNeR_32 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2013 Konum: Isparta Durum: Aktif Değil Mesajlar: 572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fazla yağ katıldığı için aracınızıda sıkıştırdığınız için fazla olan yağı enjektöre basmış gibi geldi bana birde hava filitresini söküp bakın oradada yağ varsa bundan dolayı olması gerekir. yağ değiştirmek önemli bir iştir gram gram araca katılmalıdır.
|
||
İmzam Yok Parmak Bassam..!!!
|
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hava filtresi çoknuzakta ulaşmak zor,başka ne gibi belirtiler tehlikeyi gosyerir bana yada bunu onemsememelimiyğm tekrar yapana kadar? Çok teşekkur ederim yardım ettiğiniz için
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
o kadar sıkıştırmaya bir yerlerden patlak verir zaten.
üstelik dizel bir araç.yüksek tork ve sıkıştırmadan olmuştur. fazla yağ ihtimali güçlendiriyor.enjektör yağlasa yine iyi,krank keçesi patlatır fazla yağ. mazdam vardı. 3.25 litre yerine 4 litre yağ koydular. 2000 km sonra şanzımanın birleşme noktasından yağ damlatmaya başladı. arka krank keçesi patlatmış. keçe 25 lira işçilik 250 lira. bir dünya iş. şanzıman iniyor karter sökülüyor volan kilitleniyor. fazla yağ göz çıkarmaz yeterki eksik olmasın diyenlere duyrulur ![]() herşeyin kararı...boşuna 3.25 litre dememişler.
|
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm çok teşekkür ederim bir sorudaha şimdi o yağ şanzumandan çıktığında keçeyi patlatıyorsa enjektörden çıkarken neyi patlatmış olabilir hangi parçaya zarar vermiştir ?
|
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ben basmasamda kendi kendine alıp başını gidiyo Salih abi :D bilirsin sende :D
|
||
![]() |
||
cocomo ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2013 Konum: ank Durum: Aktif Değil Mesajlar: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
abi yağ değil de mazot olma ihtimalini düşündün mü hiç ?
belki mazot pislenip yağ gibi gözükmüştür gözünE?? cüünkü enjektör memelerindeki beyaz plastik parça bazen aşınıp benzin kaçırabiliyor fazla mazotu geri tahliye ederken. ve enjektör yatağında mazot birikebiliyor...
|
||
PEUGEOT PARTNER 2.0 HDI-baş belası-ederi kadar masraf yapılan
RAV4 2005-masrafsız ADAM. BMW 1.16i 2015 - kardeş arabası, yaramaz çocuk Tourneo Courirer 2015 - 0araç, dokunmaya kıyamadığımız |
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Olabilir aslında hiç düşünmemiştim öyle tekrar yaparsa onu kontrol edeyim ohalde. Teşekkürler iyi fikir
|
||
![]() |
||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
mazot olmasin hdi lerin kronik arizalarindan biride enjektor pullarindan yada oringlerden kacirmadir
normaldir hdi dir
![]() |
||
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yok ya 2 gündür zorluyorum bi sıkıntı vermedi :D yağ akıtmada yok :D daha fazla kaşınmayım en iyisi :D
|
||
![]() |
||
alpercakan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2013 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 76 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı alpercakan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bu olay külbütör contasındanmış. Tabi conta ile birlikte enjektör keçeleri ve üst kapak saplamalarından kaçıran birkaç tanesi de değişiyo özel serviste 150tlye mal oldu
|
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hmm e iyi bişey değilmiş daha devam ederse yaptırırım =) Teşekkürler paylaşım için de şuanda yine zorladım yapacakmı diye yapmadı ama :) o biraz yağ atınca rahatladı sanırım basınç yaptı sanırım bu basınc dışa çıkınca rahatladı gibi geliyor zaten HDI demek Yüksek Basınçlı motormuş :) bunuda öğrendim =)
|
||
![]() |
||
qqyyxx ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
enjektorlerin dibindeki contalardan kacirma yapar. Motorun temizligi ve saglikli bir omur icin sokturup degisdirtmek en iyisi. Dikkat et degistirince dordunu birden degistirki zayif olanlardan kacirma yapar daha sonra. Maliyeti hakkinda bilgim yok ama araci satarken alici eger biraz bilgi sahibiyse motordaki yaglanmayi gorunce cekimser kalacaktir. Ben oyleyimdir en azindan.
|
||
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
||
![]() |
||
alpercakan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2013 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 76 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı alpercakan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
O yağlanma bir anda olmaz zaten 1000-2000 km sonra kontrol et benimde başıma geldiginde öyle bakıp bakıp duruyodum uzun yola her çıkışımda öyle yatıyodu bazen 5000-6000 km bakmadıgımda enjektörlerin o alt yatak kısımlarımın yağ göleti gibi nerdeyse oldugunu görmüştüm 2 kişiye onun yüzünden satamamıştım aracı anlatıyorum anlatıyorum adamlar bi ustayı arıyo enjektörlerin dibinde yağ varsa o araba yaramazmışmış diyolar adamlar kaçıyodu pazarlığa yatıyolardı sinir oluyodum satmıyorum diyip adamları geri yolladım banada tak etti en sonunda 150 lira verdim yaptırdım artdın bir motor temizligi aracı 2 gün sonra sattım :) Düzenleyen alpercakan - 18 Ekim 2013 Saat 22:47 |
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |