![]() |
|
yuksek devirde motordan gelen ugultu |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
aserhatg ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 19 Ağustos 2013 Saat 14:25 |
arkadaslar merhaba.ismim serhat.98model 1.6 sedan griffe sahibiym
aracim 168bin de orjinal.atiker lpg li..onceliklee kendimi tanitmak istedim.araniza yeni katiliyorum de.nebilir.forumda arastirmama ragmen problemimle ilgili bu konu bulamadim.arkadaslar benm arac 3000-4000 devir arasinda ugulduyor.ister giderken ister dururken olsun vov vov vov diye bi rulman sesi gubu.inanilmaz rahatsiz edici bir ses.on gogusun hemen arkasindan geliyor sanki.elektrikcime goturdum alternator rulmanlarina baksin dedim ama o sorun yom alternator de dedi.motor ustama goturdum alternatore yonlendirdi..anlamadim.gitti.tecrubelerinelze ihtiyacim var arkadaslar.basina boyle bi olay gelen kimse varmi aramizda.? herkese iyi forumlar simdiden |
|
![]() |
|
aserhatg ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ayrica 3000-4000 devir disinda tik ses yom arac yag gibi.ara o 3 4 bin devir araliginda catlayacak sanki araba.o ugultuda motor kopacak sanki yerinden
|
|
![]() |
|
errör ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tıkalı egzoz uğultu sebebi olabilir.
|
|
307 xsi 2.0 petrol
|
|
![]() |
|
aserhatg ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dostum egzoz arka son susturucu yeni değişti.katalitik konvektor ıptal edilip susturucu takıldı ıcı dokulmustu cunku.ancak bu problem bu degısıklıler yapılmadan once de devam edıyordu.:(
|
|
peugeot 306 griffe
1998 model atiker nanofast |
|
![]() |
|
Turgay_66 ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013 Konum: Yozgat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1099 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Turgay_66
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
hocam hiç kaputu açıp baktınızmı o dediğiniz devirde motorda aşırı derecede bi sallantı varmı ?
|
|
2000 206xt 1.6 90hp 200.000km
|
|
![]() |
|
aserhatg ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yok valla arkadsım herseyıne her yerıne baktık.bı anormallık yok cekısınde fılan da bı sorun yok.ısın enteresan tarfı yolda gıderken mesela arabaya basıyım dıyorum 4 bın devırı gecınce de ses kesılıyo.rolantıdeyken de aynı sekıl 3000-4000 arası gazlıyoruz kaputu acıp bogazdan uğğğ uğğ uğğ uğğ motor sesiyle birlikte alttan bi ses.sanki bozuk donen bi parca gibi..balansı bozulmus bı donen bı parca gıbı.bellı bı devırden sonra kesıyo olması da bu ıhtımalı aklımda daha da kuvvetlı hale getırıyo..
|
|
peugeot 306 griffe
1998 model atiker nanofast |
|
![]() |
|
Turgay_66 ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013 Konum: Yozgat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1099 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Turgay_66
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
dediğiniz gibi herhangi bi parçanın balansı bozulmuş olabilir..
|
|
2000 206xt 1.6 90hp 200.000km
|
|
![]() |
|
aserhatg ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaşlar yokmu bu konu ile ilgili bir tecrübesi olan pug cu arkadasımız |
|
peugeot 306 griffe
1998 model atiker nanofast |
|
![]() |
|
errör ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
valla bozuk olan herhangi bir bilya ve üzerinde dönen mil bu tip bir sese sebep olabilir bu alternatörde olabilir mantıklı
|
|
307 xsi 2.0 petrol
|
|
![]() |
|
aserhatg ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dedıgım gıbı bellı devır aralıklarında yapıyor olması balans ıhtımalını kuvvetlendırıyor.eger bılye bosluk yaptıysa bellı aralıklarda ıyıce yalpalıyordur dıye dıye dusunuyorum.aynı on duzendekı balans bozuklugu gıbı.110-120 km suratte bı baslar daha yuksek suratlerde o kadar hissedilmez ya aynı onun gıbı sanırım.
|
|
peugeot 306 griffe
1998 model atiker nanofast |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |