![]() |
|
207 1.4 90hp vs. LPG ? |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
Alicilik ![]() 5. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 28 Mayıs 2013 Saat 20:49 |
Merhaba arkadaşlar,
Sınavlar dolayısı ile çok ilgilenemiyorum forum ile. Amcam darlıyor bir kaç gndür ben de buradan bilgi alırım diye yazayım dedim. Amcamın her bahar-yaz geçişinde bir araba alma hevesi tutar. Şuan 94 model 3.16i kullanıyor araç 2004den beri bizde 220bin km de aldık 330bin km oldu. Bizim sıfır arabaları gömer o derece temiz ve sağlam duruyor hala. Kuzenim de çok sevdiği için BMW yi pek amcama bırakmıyor o yüzden amcam eşe dosta sorunca bir tane 207 bulmuş. Araç 2007 model trendline Trendline herhalde 207lerin başlangıç paketi pek bir donanımı yok. Petrol mavisi tarzında bir rengi var. Koyu turquaz diyebiliriz. 1.4 90hplik motormuş. 53000km de içi çok temiz ama dışı pasta cila istiyor kullanan dışına pek önem vermemiş. Bunu alıp LPG taktırıp kullanmak istiyor ama benim duyumlarıma göre 1.4 90hplerde enjeksiyon sisteminden dolayı LPG takılamıyor deniyor. Bu doğru mudur ? Size danışmak istedim. Düzenleyen Alicilik - 28 Mayıs 2013 Saat 20:50 |
|
![]() |
|
ondercan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Ocak 2013 Konum: hatay Durum: Aktif Değil Mesajlar: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kardeşim evet sorun olan birçok 207 biliyorum ben.ama sorun olmayanıda var.bence önemli olan lpg nin kalitesi ve montajı.muhakkak ilerleyen zamanlarda katalizör arızası yada oksijen senserü arızası vecektir.bildigin gibide yakıt göstergesi yanlışda gösrecektir.
kolay gelsin. |
|
![]() |
|
Alicilik ![]() 5. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Teşekkür ederim cevabınız için, LPG kit ve montajı bahsetttiğiniz gibi çok önemli. 2004de BMW ye lpg taktıracağımız zaman Sıralı sistem bu kadar yaygın deildi. Düz sistem takdırdık inanın şuanki yaşanan sıkıntılar hiç bişi. Araç 2000 devirden aşağı inmiyor. Çok yüklenirseniz hava hortumlarını atıyor. Marş almıyor bazı bazı. fln fln. Sonra sıralı sisteme geçince biraz daha düzeldi. Bu seferde BMW lere has bir yakıt sistemi varmış. Bu benzinde faalken LPG ye geçince de çalışıyor bu sebeple rölanti bozukluğu fazla yakma gibi sorunlara sebep oluyordu. Onuda 4 ay gibi bir süreçten sonra şans eseri bir usta keşfetti. Türkiye de ilk keşfeden usta olabilir. Araya bir röle koyup LPG de çalışmaz benzinde çalışır hale getirdi sorun çözüldü. Amacım motorun prensipleirne uygun olup olmadığı atmosferik motorlarda montaj ve parçadan kaynaklanan sorunlar dışında motorun ve ejeksiyonların çalışmasına gre de bazen uyumsuzluk yaşanabiliyor. Benim öğrenmek istediğim nokta bu. Yanılmıyorsam 1.4 16 v bu motorlar. Ama duyduğum kadarı ile enjektörden kaynaklanan bir sorundan ötürü LPG de sıkıntı oluyor deniyor bundan emin olmak istiyorum. BMW ye uludağ otoda (sahibi eski bir rallici) Lovato takdırdık aldığımızdan beri sadece iki senede bir LPG filtrelerini değiştirmeye gideriz hiç ayar ve rölanti bozukluğu tekleme gibi bir sorun yaşamadık. |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |