![]() |
|
Soğutma suyu ve motor yağ kaçırma sorunu |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
baroff ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2012 Konum: İnegöl Durum: Aktif Değil Mesajlar: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2013 Saat 00:00 |
|
Merhabalar arabamda 2 adet uzun vadeli sorun çıkarcak iş var sanırım.
1.cisi Radyatördeki su boşalıyor. Oluş şekli : İnegöl - Bursa arası yol yaptığımda toplamda 120km eve gelip kontağı kapattıktan sonra aracı tekrar çalıştırınca motor stop lambası yanıyor ve suyun boş olduğu simge geliyor ekrana kaputu açıp baktığımda su bitmiş oluyo antifiriz kalmış oluyo sadece mecburen su ekliyom bende. Ustaya daha önce gösterdiğimde ilaç attım daha kaçak olmaz falan demişti. Şehir içi hiç sorun olmadı ama bu şekilde uzun yol yapıp gelince böyle oluyor. Hararet olmuyor hatta gaza basınca motor soğuyo trafik yoğun olsada. 2.cisi Krank keçesinden yağ kaçağı var daha önce ustaya gösterdiğimde 1-2 işlem yapmıştı ancak kaçağın sonradan ordan geldiğini söyledi karter koruma muhafazasıda halen ustada biraz gez gel yağ kaçağı olan yere göre yapıp takarız demişti hatta bayağı zaman oluyor bende tekrar gittiğimde Krank keçesinden kaçırıyo demişti bende emin olmak için başka bir servise götürdüm motoru yıkattırıp gösterdim ordaki ustada dedi krank keçesinden. 2.ci sorun için size sorum şudur kaçak sadece araç stop ettiğinde oluyor günde 2-3 damla akıtıyor azalma 1-2 güne farkedilmesede 2-3 haftada belli oluyo çubuktan. Keçe tamiri için 500-600 lira para istedikleri için pek yanaşmadım bu şekilde sorun çıkarmı dedim usta sorun olmaz dedi ama sizede sorayım bu şekilde araç sorun çıkarırmı 2 aydırda karter koruma muhafazası takılı değil ondanda sorun olurmu. 1-2 sorun daha çıksa zaten aracı baştan yaptırtmış gibi bişey olcam sanırım.
|
||
![]() |
||
nevce ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2013 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
BENİM 307 DE CONTA ESKİYORMUŞ USTA DEDİ VE KOMPLE MOTOR ÜST KAPAK ALINMALI DEDİ 300 GİBİ BİR FİYAT OLUR TABİ TRAŞLANMA İSTİYEBİLİRMİŞ MOTOR KAPAĞI
BOR ATTIR BİRDE
GÖZÜN HARARETTE OLSUN BENCE :) |
||
![]() |
||
baroff ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2012 Konum: İnegöl Durum: Aktif Değil Mesajlar: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ben sürerken hepsini takip ediyorum zaten. 100 geçmişliği yok hararetin :)
|
||
![]() |
||
samet206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hocam su bitmiş oluyo antifiriz kalmış oluyo derken anlamadım yani siz bu ıkısını farklı yerleremı koyuyosunuz muhtemelen antıfırızı yedıkten sonra zamanla kıreçten tıkanan yerler açılma yaptı ve kaçak var ya hortumlardan ya kalorifer peteğinden yada radyatörden kaçırıyodur başka bir yer aklıma gelmedı mudahale etmek lazım önemli çünkü.Ayrıca karter koruma muhafazasıda önemli herhangibir darbede karter delinebilir.Bu azalma şuanda az olsada ılerleyen zamanalrda çoğalıcak ve sıkıntı yaratıcaktır yağ su gibi önemli şeyler ihmale gelmez diye duşunuyorum yıne sızın bıleceğiniz iş tabi...
Düzenleyen samet206 - 11 Haziran 2013 Saat 19:29 |
||
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
||
![]() |
||
baroff ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2012 Konum: İnegöl Durum: Aktif Değil Mesajlar: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Valla hocam zaten bayağı para harcadım üstüme başıma bu kadar şey almadım arabaya harcama yaptım. Cüzdan düşmanı meret. Bazı pahalı işleride burdan öğrendiklerimle ustalara yaptırdım yoksa bayağı bi canım yanardı. Birde bu radyatördeki delikler için gene o şekilde ilaç attırsammı yoksa detaylı bi işlemmi yaptırayım.
|
||
![]() |
||
samet206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Eğer ilaç atıldıktan sonra yıne aynı sorun olduysa işi ilaca falan bırakmamanızı önerırım yınede tam sorunu tespit edip ona göre mudahele etmekte fayda var benım araçta mesela kalorifer peteği patladı aracın sürücü kısmı komple su aldı çürüccekti kışındı bıde 3 gün öyle ıdare ettım eksılıyor su koyuyorum eksiliyor su koyuyorum koyduğum suda ıçerı gelıyor komple mecburen yaptırdım hortumları ve kalorifer peteğini yenilettim eğer açıklar radyatördense su kızgın olarak damladıkça dumanda yapar o öyle bir sorununuz falan varsa mecbur yaptırmanzı lazım.Bendede durum aynı elıme para geçer arabaya bağlardım baktım olmıcak artık durdum bi ben kaldım zaten değişmedik yeter :) geçmiş olsun tekrar sizede ... |
||
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
||
![]() |
||
baroff ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2012 Konum: İnegöl Durum: Aktif Değil Mesajlar: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Teşekkür ederim hocam. Benim öyle şehir içi bir sorun olmuyor hararet vs. benden başkasıda kullanmadığı için pek sorun olmaz gibi. Artık paralanınca hallederim bu işleri napalım :)
|
||
![]() |
||
ariessimena ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 14 Nisan 2013 Konum: Eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı ariessimena
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Arkadaşlar merhaba,
benim de benzer bir sorunum var.2-3 hafta önce arabanın radyatör su kabında hiç su kalmadığını tesadüfen gördüm. Kabın radyatöre giden hortumu çıkmıştı, ki muhtemelen bundan kalmamış. Belli bir süre aracı öyle kullanmışım. Ama bu süreçte araba hiç hararet, çekiş düşüklüğü ya da anaormal bir olumsuz tepki vermedi. (peugeot 206, 1.4 benzin/lpg) Neyse farkedince, hemen su koydum, belli bir sürede suyu çekince tekrar suyunu koydum, ve daha sonra hiç bir eksiltme felan yapmadı. Fakat geçen gün baktığımda suyun yüzeyinde damla damla siyah renkli yağ oluşumu gördüm ve işkillendim. aracın susuz gezdiği dönemde belki contada sorun yaratmış olabileceğini düşünerek ustaya götürdüm, olanları anlattım. Usta baktı fakat pek oralı olmayarak bi sıkıntı görmedi. Ama pinpirikli olduğum için içim rahat olmadı. Bu konuda düşünceleriniz nedir arkadaşlar? yardımcı olursanız sevinirim.
|
||
![]() |
||
ErolSs ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Mart 2013 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
valla hocam söylemiş oldugun seyler baya sıkıntılı seyler
benim araçda bin km 1 litre yag yakıyordu hala ugrasıyorum sibopları değişti binyüz tl gitti motora ama cok sükür yag eksiltme olayından kurtulduk suanda sıkıntı yok gibi bor falanda denedim 2bin km etkiledi sonra gene aynı yaptır diyeceğim ama kece değişimi için acılacak içinde ne sıkıntı cıkacak kece haricinde belli değil su sıkıntısı daha kötü bence calıstıgım sirkette c3 var dı 50 km de bir depo suyu bitirirdi su nereye gidiyor bulamadım 18 bin liralık arabayı 11bin liraya sattık bizden alan adam 4 bin lira harcamıs hala sorunu bulamamıslar :) ama sende suyun damladıgı yer belli ise bence fazla sıkıntı yok ama yag ve su işleri baya sıkıntılı arabanın herseyi conta dada olabilir blok dada olabilir yag su karısıyo da olabilir acılmadan bence belli olmaz
|
||
QWERTY
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |