Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TÜRKİYE ALIM-SATIM BÖLÜMÜ >Araç Alım & Satımı
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Satılık 406 2001 model, sıfır şanzımanlı, otomatik
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Satılık 406 2001 model, sıfır şanzımanlı, otomatik

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
kurtbeyoglu Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 21 Mart 2013
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kurtbeyoglu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Satılık 406 2001 model, sıfır şanzımanlı, otomatik
    Gönderim Zamanı: 21 Mart 2013 Saat 00:22
Aracın ikinci sahibiyim. 2008 Haziran' da almıştım. Araç 2008 Haziran'dan bugüne, bekleme halindeyken kapalı garajda durmaktadır.
Araç şuan 237.500 km.dedir. (Ancak 237.500 gibi değil, çok daha yeni durmaktadır) 
 
Araç bugüne kadar kazaya uğramamıştır. Hatta bu sebeple, 2011 yılından sonra, gereksiz olduğunu düşünerek kaskolatmadım. 10.000 km ve 20.000 km sıradan denetimleri (kontrolleri) ve bakımları zamanında halledilmiştir. Motor aksamında her hangi bir problem yoktur. 
 
Şanzımanı, 232.000 km de, 23.01.2013 'te, orjinal ve sıfır olarak Maslak Peugeot (Metin Bayraktar) tarafından değiştirilmiştir ve şanzımanın 1 yıllık garantisi devam etmektedir.(Şanzıman rektefiye edilmemiş, sıfır paket ile değiştirilmiştir, lütfen gereksiz yere sorulmasın)
 
 
Yukarıda yazdığım şanzıman değişiminde, haliyle şanzıman yağı da değişmiştir. Yine şanzıman değişirken triger seti, alternatör kayışı, rotiller, ön kapak vites kumanda kolu, boşaltılmak suretiyle fren hidrolik yağı ve ön balatalar da değiştirilmiştir. Triger setinin bir önceki değişimi de 27.11.2010 da idi.
 
08.02.2013' de km hız alıcısı değişti.
21.09.2012' de, araç 218.400 km' de iken, enjektörlerin hepsi (4 adet) orjinali ile sıfır olarak yenilenmiştir
23.03.2012' de, sağ amortisör tabla bilyaları değişti.
07.01.2012' de arka sağ ve sol rot ayar kolları, arka sağ ve sol viraj demir askı kolları değişti.
2012 yılında, ön kaput hidrolik kolları değişti.
Ocak 2010' da ön fren diskleri orjinal sıfır takım olarak değişti.  
 
2010 Temmuz' da her iki far ve sis farı da, sıradan kararma nedeniyle orjinalleriyle değişti.
2010 Temmuz' da aracın orjinal demir jantlarını, fotoğraftaki gibi orjinal çelik olanlarla değişti.
2010 Temmuz' da soğutma suyu radyatörü orjinali ile değişti. 
2010 Temmuz' da, ön camı orjinali ile değiştirdim. Benden önceki sahibinin, silecek süpürgelerini mutazaman değiştirmemiş olduğundan, camda silceğin bittiği yerde yay şeklinde çizik vardı. 
 
2009 Mart' ta, kalorifer peteği değişti. 
 
24.11.2008' de, Oksijen sondası, motor tutucu (bunlar 2012' de tekrar değişti), viraj demir askı kolu, arka porye geri kolu, km alıcısı değişti.
 
Lastiklerin garantisi devam etmektedir. Değiştireli henüz bir yıl olmamıştır. 
 
Aracın yakıt tankı depo kapağını sıfır aldım, yedek olarak duruyor. Ayrıca, ilerde döşemede tadilat düşünen kişi için, kafalıkların tamamının plastikleri orjinal halde sıfır olarak mevcuttur. Onları da vereceğim. 
 
Arabamın her hangi bir çalışmayan aksamı yoktur. 2008, 2009, 2010, 2012 ve 2013 'teki bazı işleri belirttim ki, almak isteyen kişinin aklında, aceba bir yıl sonra (veya bir zaman sonra) masraf çıkarır mı gibi bir soruya ışık tutsun. Örneğin, yolda 2001 model bir 406 göreblirseniz, arka bagaj açma butonuna dikkatle bakın, büyük ihtimalle soyulmuş olarak görürsünüz. ben o kapağı, 2012 yılında orjinali ile değiştirdim. 2001 modelde ST tipinde olmayan  bazı parçaları da takdırdım. Çelik jant ile panjurdaki krom kuşak (fotoğrafta görülebilir) buna örnektir. %75' e yakını zorunlu olmayan değişimlerdi. Çoğu araç sahibinin bu kadar masraf edeceğini sanmam. Arabayı isteyen alır, isteyen almaz, çok da önemli değil. Arabayı gerçekten almak isteyen ararsa memnun olurum.
 
Yakıt sarfiyatı şehir içi ortalama 35km/saatte 100 km'de 9,01 lt.' dir. 
35km/saatin altında ortalamalarda 9,21-9,41 olarak değişmektedir. 
Ortalamayı 38-40 km/saat bandına yükseltebilirseniz 8,41 yakmaktadır. Bence alacak kişi, yoğun trafikten kaçmalı. Bu 406 değil, tüm araçlarda yakıt sarfiyatını zaten artırır. Hyundai Getz' i olan arkadaşımın aracı, aynı sıklıkla ve vakitlerde kullanımla şehir içi 8,2 lt yakmaktadır. Ancak Getz 1,4; 406 ise 2,0 lt motora sahiptir. 
 
Şehir dışı sarfiyat 120-130km/saat hızla gidildiğinde; 6,21 lt/100km,
                    100-110km/saat bandında ise 5,41 lt/100km dir.
 
Örnek vereyim. İstanbul Şişli' den, Mersin merkeze, 110-120 km/saat ile 54 ila 58 lt yakıt sarf eder. Şişli' den Mersin merkez yaklaşık 1.024 km.dir
 
 
Aracın yıllık MTV si 620 TL dir.     
                  
 
Pazarlık sünnettir diyerek, nasıl olsa pazarlık ederler düşüncesi ile fiyatları yüksek yazan arkadaşlarla kıyaslamayın ve lütfen pazarlık etmeyin. Zaten arabamı değerinin altında satıyorum. 
 
Arabayı görmek isteyenler, (hafta sonu cumartesi tüm gün dahil, pazar tüm gün hariç olmak üzere) hafta içi de her gün 15:00 'ten sonra Şişli, Halide Edip Adıvar mahallesine gelerek görebilirler. 
 
Arabanın yaşına rağmen direksiyonuna bakarsanız, kullanıcının nasıl kullandığını anlarsınız.
 
Kaparo alınarak araç bekletmem. Direk noter satışı ile teslim ederim. Takas, vade olmaz. 
İrtibat Mehmet Ali Turgay Kurtbeyoğlu 0 532 227 12 07
Yukarı Dön
kurtbeyoglu Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 21 Mart 2013
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kurtbeyoglu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Mart 2013 Saat 00:38
Orjinalini yazan: kurtbeyoglu kurtbeyoglu Yazdı:

Aracın ikinci sahibiyim. 2008 Haziran' da almıştım. Araç 2008 Haziran'dan bugüne, bekleme halindeyken kapalı garajda durmaktadır.
Araç şuan 237.500 km.dedir. (Ancak 237.500 gibi değil, çok daha yeni durmaktadır) 
 
Araç bugüne kadar kazaya uğramamıştır. Hatta bu sebeple, 2011 yılından sonra, gereksiz olduğunu düşünerek kaskolatmadım. 10.000 km ve 20.000 km sıradan denetimleri (kontrolleri) ve bakımları zamanında halledilmiştir. Motor aksamında her hangi bir problem yoktur. 
 
Şanzımanı, 232.000 km de, 23.01.2013 'te, orjinal ve sıfır olarak Maslak Peugeot (Metin Bayraktar) tarafından değiştirilmiştir ve şanzımanın 1 yıllık garantisi devam etmektedir.(Şanzıman rektefiye edilmemiş, sıfır paket ile değiştirilmiştir, lütfen gereksiz yere sorulmasın)
 
 
Yukarıda yazdığım şanzıman değişiminde, haliyle şanzıman yağı da değişmiştir. Yine şanzıman değişirken triger seti, alternatör kayışı, rotiller, ön kapak vites kumanda kolu, boşaltılmak suretiyle fren hidrolik yağı ve ön balatalar da değiştirilmiştir. Triger setinin bir önceki değişimi de 27.11.2010 da idi.
 
08.02.2013' de km hız alıcısı değişti.
21.09.2012' de, araç 218.400 km' de iken, enjektörlerin hepsi (4 adet) orjinali ile sıfır olarak yenilenmiştir
23.03.2012' de, sağ amortisör tabla bilyaları değişti.
07.01.2012' de arka sağ ve sol rot ayar kolları, arka sağ ve sol viraj demir askı kolları değişti.
2012 yılında, ön kaput hidrolik kolları değişti.
Ocak 2010' da ön fren diskleri orjinal sıfır takım olarak değişti.  
 
2010 Temmuz' da her iki far ve sis farı da, sıradan kararma nedeniyle orjinalleriyle değişti.
2010 Temmuz' da aracın orjinal demir jantlarını, fotoğraftaki gibi orjinal çelik olanlarla değişti.
2010 Temmuz' da soğutma suyu radyatörü orjinali ile değişti. 
2010 Temmuz' da, ön camı orjinali ile değiştirdim. Benden önceki sahibinin, silecek süpürgelerini mutazaman değiştirmemiş olduğundan, camda silceğin bittiği yerde yay şeklinde çizik vardı. 
 
2009 Mart' ta, kalorifer peteği değişti. 
 
24.11.2008' de, Oksijen sondası, motor tutucu (bunlar 2012' de tekrar değişti), viraj demir askı kolu, arka porye geri kolu, km alıcısı değişti.
 
Lastiklerin garantisi devam etmektedir. Değiştireli henüz bir yıl olmamıştır. 
 
Aracın yakıt tankı depo kapağını sıfır aldım, yedek olarak duruyor. Ayrıca, ilerde döşemede tadilat düşünen kişi için, kafalıkların tamamının plastikleri orjinal halde sıfır olarak mevcuttur. Onları da vereceğim. 
 
Arabamın her hangi bir çalışmayan aksamı yoktur. 2008, 2009, 2010, 2012 ve 2013 'teki bazı işleri belirttim ki, almak isteyen kişinin aklında, aceba bir yıl sonra (veya bir zaman sonra) masraf çıkarır mı gibi bir soruya ışık tutsun. Örneğin, yolda 2001 model bir 406 göreblirseniz, arka bagaj açma butonuna dikkatle bakın, büyük ihtimalle soyulmuş olarak görürsünüz. ben o kapağı, 2012 yılında orjinali ile değiştirdim. 2001 modelde ST tipinde olmayan  bazı parçaları da takdırdım. Çelik jant ile panjurdaki krom kuşak (fotoğrafta görülebilir) buna örnektir. %75' e yakını zorunlu olmayan değişimlerdi. Çoğu araç sahibinin bu kadar masraf edeceğini sanmam. Arabayı isteyen alır, isteyen almaz, çok da önemli değil. Arabayı gerçekten almak isteyen ararsa memnun olurum.
 
Yakıt sarfiyatı şehir içi ortalama 35km/saatte 100 km'de 9,01 lt.' dir. 
35km/saatin altında ortalamalarda 9,21-9,41 olarak değişmektedir. 
Ortalamayı 38-40 km/saat bandına yükseltebilirseniz 8,41 yakmaktadır. Bence alacak kişi, yoğun trafikten kaçmalı. Bu 406 değil, tüm araçlarda yakıt sarfiyatını zaten artırır. Hyundai Getz' i olan arkadaşımın aracı, aynı sıklıkla ve vakitlerde kullanımla şehir içi 8,2 lt yakmaktadır. Ancak Getz 1,4; 406 ise 2,0 lt motora sahiptir. 
 
Şehir dışı sarfiyat 120-130km/saat hızla gidildiğinde; 6,21 lt/100km,
                    100-110km/saat bandında ise 5,41 lt/100km dir.
 
Örnek vereyim. İstanbul Şişli' den, Mersin merkeze, 110-120 km/saat ile 54 ila 58 lt yakıt sarf eder. Şişli' den Mersin merkez yaklaşık 1.024 km.dir
 
 
Aracın yıllık MTV si 620 TL dir.     
                  
 
Pazarlık sünnettir diyerek, nasıl olsa pazarlık ederler düşüncesi ile fiyatları yüksek yazan arkadaşlarla kıyaslamayın ve lütfen pazarlık etmeyin. Zaten arabamı değerinin altında satıyorum. 
 
Arabayı görmek isteyenler, (hafta sonu cumartesi tüm gün dahil, pazar tüm gün hariç olmak üzere) hafta içi de her gün 15:00 'ten sonra Şişli, Halide Edip Adıvar mahallesine gelerek görebilirler. 
 
Arabanın yaşına rağmen direksiyonuna bakarsanız, kullanıcının nasıl kullandığını anlarsınız.
 
Kaparo alınarak araç bekletmem. Direk noter satışı ile teslim ederim. Takas, vade olmaz. 
İrtibat Mehmet Ali Turgay Kurtbeyoğlu 0 532 227 12 07
Fiyat 18.500 TL
Yukarı Dön
kurtbeyoglu Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 21 Mart 2013
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kurtbeyoglu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Mart 2013 Saat 06:34
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-ikinci-sahibinden-otomatik-vitesli-sanzimani-sifir-406-118946045/detay/
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 7030 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 448 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 584 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 337 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5132 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 596 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 389 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 656 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 242 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 554 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 756 1 Altann
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 2266 0 Bayer
konu icon 206 XT elektriksel problemler son mesaja git 1020 0 AtomAdnan
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 5608 5 Serdar102
konu icon Yağ Seviyesini Ayarlayın Uyarısı son mesaja git 4840 1 torekV
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2050 0 peugeot301
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 512 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 2204 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 37355 2 elbir55
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English