![]() |
|
Satılık 406 2001 model, sıfır şanzımanlı, otomatik |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
kurtbeyoglu ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2013 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı kurtbeyoglu
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 21 Mart 2013 Saat 00:22 |
Aracın ikinci sahibiyim. 2008 Haziran' da almıştım. Araç 2008 Haziran'dan bugüne, bekleme halindeyken kapalı garajda durmaktadır.
Araç şuan 237.500 km.dedir. (Ancak 237.500 gibi değil, çok daha yeni durmaktadır) Araç bugüne kadar kazaya uğramamıştır. Hatta bu sebeple, 2011 yılından sonra, gereksiz olduğunu düşünerek kaskolatmadım. 10.000 km ve 20.000 km sıradan denetimleri (kontrolleri) ve bakımları zamanında halledilmiştir. Motor aksamında her hangi bir problem yoktur. Şanzımanı, 232.000 km de, 23.01.2013 'te, orjinal ve sıfır olarak Maslak Peugeot (Metin Bayraktar) tarafından değiştirilmiştir ve şanzımanın 1 yıllık garantisi devam etmektedir.(Şanzıman rektefiye edilmemiş, sıfır paket ile değiştirilmiştir, lütfen gereksiz yere sorulmasın) Yukarıda yazdığım şanzıman değişiminde, haliyle şanzıman yağı da değişmiştir. Yine şanzıman değişirken triger seti, alternatör kayışı, rotiller, ön kapak vites kumanda kolu, boşaltılmak suretiyle fren hidrolik yağı ve ön balatalar da değiştirilmiştir. Triger setinin bir önceki değişimi de 27.11.2010 da idi. 08.02.2013' de km hız alıcısı değişti. 21.09.2012' de, araç 218.400 km' de iken, enjektörlerin hepsi (4 adet) orjinali ile sıfır olarak yenilenmiştir. 23.03.2012' de, sağ amortisör tabla bilyaları değişti. 07.01.2012' de arka sağ ve sol rot ayar kolları, arka sağ ve sol viraj demir askı kolları değişti. 2012 yılında, ön kaput hidrolik kolları değişti. Ocak 2010' da ön fren diskleri orjinal sıfır takım olarak değişti. 2010 Temmuz' da her iki far ve sis farı da, sıradan kararma nedeniyle orjinalleriyle değişti. 2010 Temmuz' da aracın orjinal demir jantlarını, fotoğraftaki gibi orjinal çelik olanlarla değişti. 2010 Temmuz' da soğutma suyu radyatörü orjinali ile değişti. 2010 Temmuz' da, ön camı orjinali ile değiştirdim. Benden önceki sahibinin, silecek süpürgelerini mutazaman değiştirmemiş olduğundan, camda silceğin bittiği yerde yay şeklinde çizik vardı. 2009 Mart' ta, kalorifer peteği değişti. 24.11.2008' de, Oksijen sondası, motor tutucu (bunlar 2012' de tekrar değişti), viraj demir askı kolu, arka porye geri kolu, km alıcısı değişti. Lastiklerin garantisi devam etmektedir. Değiştireli henüz bir yıl olmamıştır. Aracın yakıt tankı depo kapağını sıfır aldım, yedek olarak duruyor. Ayrıca, ilerde döşemede tadilat düşünen kişi için, kafalıkların tamamının plastikleri orjinal halde sıfır olarak mevcuttur. Onları da vereceğim. Arabamın her hangi bir çalışmayan aksamı yoktur. 2008, 2009, 2010, 2012 ve 2013 'teki bazı işleri belirttim ki, almak isteyen kişinin aklında, aceba bir yıl sonra (veya bir zaman sonra) masraf çıkarır mı gibi bir soruya ışık tutsun. Örneğin, yolda 2001 model bir 406 göreblirseniz, arka bagaj açma butonuna dikkatle bakın, büyük ihtimalle soyulmuş olarak görürsünüz. ben o kapağı, 2012 yılında orjinali ile değiştirdim. 2001 modelde ST tipinde olmayan bazı parçaları da takdırdım. Çelik jant ile panjurdaki krom kuşak (fotoğrafta görülebilir) buna örnektir. %75' e yakını zorunlu olmayan değişimlerdi. Çoğu araç sahibinin bu kadar masraf edeceğini sanmam. Arabayı isteyen alır, isteyen almaz, çok da önemli değil. Arabayı gerçekten almak isteyen ararsa memnun olurum. Yakıt sarfiyatı şehir içi ortalama 35km/saatte 100 km'de 9,01 lt.' dir. 35km/saatin altında ortalamalarda 9,21-9,41 olarak değişmektedir. Ortalamayı 38-40 km/saat bandına yükseltebilirseniz 8,41 yakmaktadır. Bence alacak kişi, yoğun trafikten kaçmalı. Bu 406 değil, tüm araçlarda yakıt sarfiyatını zaten artırır. Hyundai Getz' i olan arkadaşımın aracı, aynı sıklıkla ve vakitlerde kullanımla şehir içi 8,2 lt yakmaktadır. Ancak Getz 1,4; 406 ise 2,0 lt motora sahiptir. Şehir dışı sarfiyat 120-130km/saat hızla gidildiğinde; 6,21 lt/100km, 100-110km/saat bandında ise 5,41 lt/100km dir. Örnek vereyim. İstanbul Şişli' den, Mersin merkeze, 110-120 km/saat ile 54 ila 58 lt yakıt sarf eder. Şişli' den Mersin merkez yaklaşık 1.024 km.dir Aracın yıllık MTV si 620 TL dir. Pazarlık sünnettir diyerek, nasıl olsa pazarlık ederler düşüncesi ile fiyatları yüksek yazan arkadaşlarla kıyaslamayın ve lütfen pazarlık etmeyin. Zaten arabamı değerinin altında satıyorum. Arabayı görmek isteyenler, (hafta sonu cumartesi tüm gün dahil, pazar tüm gün hariç olmak üzere) hafta içi de her gün 15:00 'ten sonra Şişli, Halide Edip Adıvar mahallesine gelerek görebilirler. Arabanın yaşına rağmen direksiyonuna bakarsanız, kullanıcının nasıl kullandığını anlarsınız. Kaparo alınarak araç bekletmem. Direk noter satışı ile teslim ederim. Takas, vade olmaz. İrtibat Mehmet Ali Turgay Kurtbeyoğlu 0 532 227 12 07
|
|
![]() |
|
kurtbeyoglu ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2013 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı kurtbeyoglu
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
kurtbeyoglu ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2013 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı kurtbeyoglu
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-ikinci-sahibinden-otomatik-vitesli-sanzimani-sifir-406-118946045/detay/
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |