![]() |
|
1951 Buick LeSabre |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||||||||||||||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 00:43 |
|||||||||||||
Arkadaşlar dün belgesel kanalında izledim 1951 model bu alet'te olan birçok özellik günümüz teknolojisinde yok malesef. aklımda kalan larından bir kaçını not düşeyim gerisi sizlerin izlenimine kalıyor.
1- Hidrolik Kaput ( elinizle değil kendi kendine kalkıyor kaputu ) 2- Benzin ve Alkol karışımlı yakıt ( 2 adet yakıt yakıyor araç alkolü yüksek basınçlı extra hız için kullanıyor) 3- lastiğiniz patladığında hidrolik kolları sayesinde araç kendi kendini havaya kaldırıyor ve kirko ya gerek kalmıyor. ![]() ![]() ![]() VİKİPEDİA: modeli TarihiLeSabre etiketinde 1951 tarihinde ilk kez görücüye çıktı Le Sabre gösteri araba , [1] gibi saran ön cam ve kuyruk yüzgeçleri gibi uçak esinlenen tasarım öğeleri için dünya tanıttı. 1953 yılında kökenli Buick LeSabre (5.00L) bir V8 var. 1959 yılında LeSabre önceden olduğu bilinen ne için yeni bir lakap oldu Buick Special . Onun zaman Buick LeSabre 1965-1969 arasındaki hariç gövde stilleri tam bir çizgi sunuldu station wagon versiyonu Buick tam boyutlu teklifleri çıkarıldı. 1977 yılında, LeSabre diğer GM tam boyutlu modelleri ile birlikte küçültüldü ve sadece direkli coupe, sedan ve station wagon gövde stilleri mevcuttur oldu. Buick giriş seviyesi araç olmasının yanı sıra, LeSabre sürekli Buick en çok satan tam boyutlu araç oldu. (LeSabre, Invicta, Electra, Electra 225) 1959 yılında tanıtılan dört isim levhaları, LeSabre etiketinde uzun sürdü. 1959 1961, LeSabre bir 364 kübik inç ile güçlendirilmiş oldu V8 daha pahalı Invicta ve Electra modellerde kullanılan 401 kübik inç V8 daha küçüktü. Daha önce 1957 ve 1958 yılında tüm Buicksda kullanılan 364, bir "ekonomi" 235 beygir (175 kW), 1960 yılında bir "hayır" maliyet seçenek olarak sunulan versiyonu ile standart olarak 250 beygir (190 kW) nominal edildi - 61 ve dört varil karbüratör ve 300 beygir (220 kW) nominal edildi çift egzoz ile isteğe bağlı güç paketi sürümü. 1962-1963 için LeSabre 280 beygir (210 kW), veya bir no-maliyet "ekonomi" 260 beygir (190 kW) nominal düşük sıkıştırma sürümü nominal 401 V8 iki varil karbüratörlü versiyonu standart geldi. 1964 yılında başlayarak, Emlak Vagon hariç tüm LeSabre modellerde en az standart ekipman olarak 300 kübik inç deplasmanlar (1964 ile önümüzdeki birkaç yıl için bu modelleri 'küçük-deplasman V8s geçerek orta boy Buick modelleri ile drivetrains paylaştı - 65), 340 (1966-1967) ve 350 (1968-1976). Bir büyük hacimli bir 455 kübik inçlik V8 bir seçenek olarak sunuldu ve 1976 aracılığıyla teklif edildi 1970 yılına kadar bir LeSabre içinde yeniden olmaz. Küçültüleceğini 1977 modelleri ile başlayan ve 1986 yılında tanıtılan önden çekişli LeSabres'i üç sonraki nesiller boyunca devam, 1992 ve 2000 Buick 3.8-litre (231 kübik inç) V6 bırakılan en LeSabre modelleri ve V8 motorlar için standart motor olacak (steyşın vagonlar hariç) arka-drive LeSabre salonlar ve kupalar son sonra 1985 yılında hattı çıktı. 1959 1971 en yıl, üç-vitesli manuel şanzıman tüm LeSabres'i standart donanım oldu ama nadiren emretti. Çok daha popüler hidrolik direksiyon ve güç frenleri ile birlikte Türbin Drive otomatik şanzıman (önceden DynaFlow olarak da bilinir) idi. 1961 ve 1962 için, otomatik şanzıman LeSabre ve diğer tüm tam boyutlu Buicksda üzerinde standart oldu ama 1963 yılında LeSabres'i ilgili seçeneği listesine geri taşındı. 1964, DynaFlow tabanlı Türbin Sürücü iki yeni otomatik şanzıman, iki hızlı yerini Süper Türbin 300 ve üç hız Süper Türbin 400 . Dört vitesli manuel şanzıman 1963 1965 bir LeSabre seçenek olarak teklif edildi ama araba sadece küçük bir sayıda öylesine donanımlı. Otomatik şanzıman kez daha 2005 yılından sonra model çizgisi ölümü kadar bu form ortalarında 1971 yılında LeSabres'i standart teçhizat olarak yeniden ve devam edecekti. LeSabres'i 1959 bir boylam monte ön motor ile birlikte ayrı bir body-on-frame inşaatı içeren 1985 (steyşın vagonlar 1990 aracılığıyla) altı binek araçlarda arka-drive vardı. 1986 yılında tanıtılan sonraki nesil modellerde ön-wheel-drive, birim-gövde yapısı ve ön enine monte motoru açık iken 1977 yılında tanıtılan LeSabres'i ilk küçültüldü nesil, arka-drive ve body-on-frame inşaatı korudu. Iki ve dört kapılı hardtops 1976'dan sonra bırakılan ve tek direkli gövde stilleri 1977'den 2005'e kadar teklif edildi ise Convertible 1975 boyunca her yıl teklif edildi. İstasyon vagonları 1964 yılına sunulan ve daha sonra 1970 yılında yeniden girmesini kadar birkaç yıl için düştü ve onlar canlandı taşındı hangi yıl sonra 1990 yılına kadar devam etmiştir Roadmaster serisi. [ değiştir ]İlk nesil (1959-1960)
1959 LeSabre ve diğer tüm 1959 Buicksda benimseyerek, yeni isimler, ama tüm yeni stil sıra yok sadece yeni GM B-ve şirketin tam boyutlu araba (büyük C-gövde Electra kullanılan tüm kullanılan C-gövde gibi Oldsmobile 98 ve tüm Cadillaclar a) 1959-1960 için B-vücut yerine ayrı bir gövde ve taşıyıcı dışarı uzanan temelde. Dingil mesafesi tüm modellerde bir inç artmıştır. Yeni stil 1958 Buick ve sırt boyunca yuvarlak farlar ile "Delta-kanat" yüzgeçleri için biraz benzer bir chromey kare ızgara ile birlikte ön eğimli farlar dahil. Invicta ve Electra/225 modelleri Buick yeni 401 kübik inç V8 iken, LeSabre önce 1957 ve 1958 yılında tüm Buicksda kullanılan 364 küp-inch V8 ile devam etti. Standart olarak, motor, iki varil karbüratör ile 250 beygir gücü ve 10,25-1 sıkıştırma oranı (; manuel şanzımanlı otomobilleri düşük 8,5-1 sıkıştırma oranı vardı ama beygir hala 250 puan oldu DynaFlow şanzıman ile). Opsiyonel olarak 300 beygir gücü 364 bir dört varil sürümü oldu. Üç-vitesli manuel şanzıman LeSabre üzerinde standart oldu ama birçok araba Invicta ve Electra/225 standart donanım oldu opsiyonel iki hızlı DynaFlow otomatik şanzıman ile inşa edilmiştir. Üç hız "Üçlü Türbin" DynaFlow varyantı da mevcuttur. Hidrolik direksiyon ve güç frenleri isteğe ve Tüm 1959 Buicksda başlangıçta 1957 Roadmaster üzerinde tanıtıldı geliştirilmiş durma gücü için benzersiz bir 12-inç kanatlı alüminyum fren davul kullanılır. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Burak ![]() MODERATOR ![]() ![]() P.T FORUM MODERATOR Kayıt Tarihi: 16 Ekim 2012 Konum: İstanbul Eyüp Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
Fuar araci felanmi bu yoksa seri uretim yapilmismi
|
||||||||||||||
Zalım Quik Oyun Bozan ...
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
Seri üretime hiç geçmemiş. Consept olarak kalmış dünyada 3-5 tane falan varmış zaten.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
EnSoNiQ ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2012 Konum: Çankırı Durum: Aktif Değil Mesajlar: 512 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
vaay canına böle araçları hep merak etmişimdir ve bir kere kullanmak istemişimdir ama maalesef hiç süremedim klasik araç :)
|
||||||||||||||
Peugeout 307 XT BVA Hatchback 2004 Model
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
beni aracın özellikleri cezbetti,70 sene önceki teknolojiye baksanıza ya günümüzde bunlardan ne kadar uzak yaşıyoruz.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
EnSoNiQ ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2012 Konum: Çankırı Durum: Aktif Değil Mesajlar: 512 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
sadece biz bu teknolojilerden maduruz gibi gözüküyor avrupada adamlar donanımın üst seviye oldugu araçlara biniyor :)
|
||||||||||||||
Peugeout 307 XT BVA Hatchback 2004 Model
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
_semihk_ ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Ocak 2011 Konum: afyon/konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 518 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
taktırcan buna lpg yi... ohhh
|
||||||||||||||
2005 Pg 206 hdi van
+CoilOver |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
tellotello ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tellotello
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
Bunu yapan designer kör olmuş
![]() Şu eski araçlara bakınca iyi ki yeni tasarımlar çıkmış diyen tek ben mi varım
![]() |
||||||||||||||
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Demir ![]() 2. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 546 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
Tip ve karoser yapısı olarak yılının çok ötesinde gözüküyor...
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
elsoberano ![]() 4. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 09 Şubat 2012 Konum: Ankara Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2517 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı elsoberano
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
farklı bir araç özellikler çok şaşırtıcı
|
||||||||||||||
307 2.0 xsi BİZE HER YER TRABZON
|
||||||||||||||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |