Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Sohbet \ Muhabbet
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 1951 Buick LeSabre
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

1951 Buick LeSabre

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
xMEGANx Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010
Konum: İstanbul AVRUPA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1641
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xMEGANx Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 1951 Buick LeSabre
    Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 00:43
Arkadaşlar dün belgesel kanalında izledim 1951 model bu alet'te olan birçok özellik günümüz teknolojisinde yok malesef. aklımda kalan larından bir kaçını not düşeyim gerisi sizlerin izlenimine kalıyor.

1- Hidrolik Kaput ( elinizle değil kendi kendine kalkıyor kaputu )
2- Benzin ve Alkol karışımlı yakıt ( 2 adet yakıt yakıyor araç alkolü yüksek basınçlı extra hız için kullanıyor)
3- lastiğiniz patladığında hidrolik kolları sayesinde araç kendi kendini havaya kaldırıyor ve kirko ya gerek kalmıyor. 








VİKİPEDİA:

modeli Tarihi

LeSabre etiketinde 1951 tarihinde ilk kez görücüye çıktı Le Sabre gösteri araba , [1] gibi saran ön cam ve kuyruk yüzgeçleri gibi uçak esinlenen tasarım öğeleri için dünya tanıttı. 1953 yılında kökenli Buick LeSabre (5.00L) bir V8 var. 1959 yılında LeSabre önceden olduğu bilinen ne için yeni bir lakap oldu Buick Special . Onun zaman Buick LeSabre 1965-1969 arasındaki hariç gövde stilleri tam bir çizgi sunuldu station wagon versiyonu Buick tam boyutlu teklifleri çıkarıldı. 1977 yılında, LeSabre diğer GM tam boyutlu modelleri ile birlikte küçültüldü ve sadece direkli coupe, sedan ve station wagon gövde stilleri mevcuttur oldu.

Buick giriş seviyesi araç olmasının yanı sıra, LeSabre sürekli Buick en çok satan tam boyutlu araç oldu. (LeSabre, Invicta, Electra, Electra 225) 1959 yılında tanıtılan dört isim levhaları, LeSabre etiketinde uzun sürdü.

1959 1961, LeSabre bir 364 kübik inç ile güçlendirilmiş oldu V8 daha pahalı Invicta ve Electra modellerde kullanılan 401 kübik inç V8 daha küçüktü. Daha önce 1957 ve 1958 yılında tüm Buicksda kullanılan 364, bir "ekonomi" 235 beygir (175 kW), 1960 yılında bir "hayır" maliyet seçenek olarak sunulan versiyonu ile standart olarak 250 beygir (190 kW) nominal edildi - 61 ve dört varil karbüratör ve 300 beygir (220 kW) nominal edildi çift egzoz ile isteğe bağlı güç paketi sürümü. 1962-1963 için LeSabre 280 beygir (210 kW), veya bir no-maliyet "ekonomi" 260 beygir (190 kW) nominal düşük sıkıştırma sürümü nominal 401 V8 iki varil karbüratörlü versiyonu standart geldi. 1964 yılında başlayarak, Emlak Vagon hariç tüm LeSabre modellerde en az standart ekipman olarak 300 kübik inç deplasmanlar (1964 ile önümüzdeki birkaç yıl için bu modelleri 'küçük-deplasman V8s geçerek orta boy Buick modelleri ile drivetrains paylaştı - 65), 340 (1966-1967) ve 350 (1968-1976). Bir büyük hacimli bir 455 kübik inçlik V8 bir seçenek olarak sunuldu ve 1976 aracılığıyla teklif edildi 1970 yılına kadar bir LeSabre içinde yeniden olmaz. Küçültüleceğini 1977 modelleri ile başlayan ve 1986 yılında tanıtılan önden çekişli LeSabres'i üç sonraki nesiller boyunca devam, 1992 ve 2000 Buick 3.8-litre (231 kübik inç) V6 bırakılan en LeSabre modelleri ve V8 motorlar için standart motor olacak (steyşın vagonlar hariç) arka-drive LeSabre salonlar ve kupalar son sonra 1985 yılında hattı çıktı.

1959 1971 en yıl, üç-vitesli manuel şanzıman tüm LeSabres'i standart donanım oldu ama nadiren emretti. Çok daha popüler hidrolik direksiyon ve güç frenleri ile birlikte Türbin Drive otomatik şanzıman (önceden DynaFlow olarak da bilinir) idi. 1961 ve 1962 için, otomatik şanzıman LeSabre ve diğer tüm tam boyutlu Buicksda üzerinde standart oldu ama 1963 yılında LeSabres'i ilgili seçeneği listesine geri taşındı. 1964, DynaFlow tabanlı Türbin Sürücü iki yeni otomatik şanzıman, iki hızlı yerini Süper Türbin 300 ve üç hız Süper Türbin 400 . Dört vitesli manuel şanzıman 1963 1965 bir LeSabre seçenek olarak teklif edildi ama araba sadece küçük bir sayıda öylesine donanımlı. Otomatik şanzıman kez daha 2005 yılından sonra model çizgisi ölümü kadar bu form ortalarında 1971 yılında LeSabres'i standart teçhizat olarak yeniden ve devam edecekti.

LeSabres'i 1959 bir boylam monte ön motor ile birlikte ayrı bir body-on-frame inşaatı içeren 1985 (steyşın vagonlar 1990 aracılığıyla) altı binek araçlarda arka-drive vardı. 1986 yılında tanıtılan sonraki nesil modellerde ön-wheel-drive, birim-gövde yapısı ve ön enine monte motoru açık iken 1977 yılında tanıtılan LeSabres'i ilk küçültüldü nesil, arka-drive ve body-on-frame inşaatı korudu. Iki ve dört kapılı hardtops 1976'dan sonra bırakılan ve tek direkli gövde stilleri 1977'den 2005'e kadar teklif edildi ise Convertible 1975 boyunca her yıl teklif edildi. İstasyon vagonları 1964 yılına sunulan ve daha sonra 1970 yılında yeniden girmesini kadar birkaç yıl için düştü ve onlar canlandı taşındı hangi yıl sonra 1990 yılına kadar devam etmiştir Roadmaster serisi.

değiştir ]İlk nesil (1959-1960)

İlk nesil
Model yıl1959-1960
Vücut stil2 kapılı coupe 
2-kapılı sedan 
4-kapılı sedan 
4-kapı hardtop 
2-kapı hardtop 
4-kapılı station wagon
DüzenFR düzeni
PlatformB-vücut
Motor364 cu (6.0 L) 250 hp (190 kW) V8
Transmisyon3-hız manuel 
2-vitesli otomatik

1959

LeSabre ve diğer tüm 1959 Buicksda benimseyerek, yeni isimler, ama tüm yeni stil sıra yok sadece yeni GM B-ve şirketin tam boyutlu araba (büyük C-gövde Electra kullanılan tüm kullanılan C-gövde gibi Oldsmobile 98 ve tüm Cadillaclar a) 1959-1960 için B-vücut yerine ayrı bir gövde ve taşıyıcı dışarı uzanan temelde. Dingil mesafesi tüm modellerde bir inç artmıştır. Yeni stil 1958 Buick ve sırt boyunca yuvarlak farlar ile "Delta-kanat" yüzgeçleri için biraz benzer bir chromey kare ızgara ile birlikte ön eğimli farlar dahil.

Invicta ve Electra/225 modelleri Buick yeni 401 kübik inç V8 iken, LeSabre önce 1957 ve 1958 yılında tüm Buicksda kullanılan 364 küp-inch V8 ile devam etti. Standart olarak, motor, iki varil karbüratör ile 250 beygir gücü ve 10,25-1 sıkıştırma oranı (; manuel şanzımanlı otomobilleri düşük 8,5-1 sıkıştırma oranı vardı ama beygir hala 250 puan oldu DynaFlow şanzıman ile). Opsiyonel olarak 300 beygir gücü 364 bir dört varil sürümü oldu. Üç-vitesli manuel şanzıman LeSabre üzerinde standart oldu ama birçok araba Invicta ve Electra/225 standart donanım oldu opsiyonel iki hızlı DynaFlow otomatik şanzıman ile inşa edilmiştir. Üç hız "Üçlü Türbin" DynaFlow varyantı da mevcuttur. Hidrolik direksiyon ve güç frenleri isteğe ve Tüm 1959 Buicksda başlangıçta 1957 Roadmaster üzerinde tanıtıldı geliştirilmiş durma gücü için benzersiz bir 12-inç kanatlı alüminyum fren davul kullanılır.

Yukarı Dön
Burak Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge
P.T FORUM MODERATOR

Kayıt Tarihi: 16 Ekim 2012
Konum: İstanbul Eyüp
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5330
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Burak Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 00:47
Fuar araci felanmi bu yoksa seri uretim yapilmismi
Zalım Quik Oyun Bozan ...
Yukarı Dön
xMEGANx Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010
Konum: İstanbul AVRUPA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1641
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xMEGANx Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 00:49
Orjinalini yazan: mekanuaes mekanuaes Yazdı:

Fuar araci felanmi bu yoksa seri uretim yapilmismi
Seri üretime hiç geçmemiş. Consept olarak kalmış dünyada 3-5 tane falan varmış zaten.
Yukarı Dön
EnSoNiQ Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2012
Konum: Çankırı
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 512
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EnSoNiQ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 00:54
vaay canına böle araçları hep merak etmişimdir ve bir kere kullanmak istemişimdir ama maalesef hiç süremedim klasik araç :)
Peugeout 307 XT BVA Hatchback 2004 Model
Yukarı Dön
xMEGANx Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010
Konum: İstanbul AVRUPA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1641
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xMEGANx Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 01:08
Orjinalini yazan: EnSoNiQ EnSoNiQ Yazdı:

vaay canına böle araçları hep merak etmişimdir ve bir kere kullanmak istemişimdir ama maalesef hiç süremedim klasik araç :)
beni aracın özellikleri cezbetti,70 sene önceki teknolojiye baksanıza ya günümüzde bunlardan ne kadar uzak yaşıyoruz.
Yukarı Dön
EnSoNiQ Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2012
Konum: Çankırı
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 512
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EnSoNiQ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 01:14
sadece biz bu teknolojilerden maduruz gibi gözüküyor avrupada adamlar donanımın üst seviye oldugu araçlara biniyor :) 
Peugeout 307 XT BVA Hatchback 2004 Model
Yukarı Dön
_semihk_ Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Ocak 2011
Konum: afyon/konya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 518
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı _semihk_ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 01:55
taktırcan buna lpg yi... ohhh
2005 Pg 206 hdi van
+CoilOver
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 09:06
Bunu yapan designer kör olmuş LOL.

Şu eski araçlara bakınca iyi ki yeni tasarımlar çıkmış diyen tek ben mi varım Smile.
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
Yukarı Dön
Demir Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 546
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Demir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 10:48
Tip ve karoser yapısı olarak yılının çok ötesinde gözüküyor...
Yukarı Dön
elsoberano Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites


Kayıt Tarihi: 09 Şubat 2012
Konum: Ankara Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2517
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı elsoberano Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2012 Saat 10:58
farklı bir araç özellikler çok şaşırtıcı
307 2.0 xsi BİZE HER YER TRABZON
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 7280 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 1544 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 7697 7 konfor
konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 194 0 Arslanalp2000
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2631 3 kralex18
konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 137 0 kralex18
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 9463 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 405 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 251 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 206 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 404 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 253 0 Bayram 0816
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 178 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 227 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 228 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 780 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 298 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 268 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 963 0 freestyle53
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 378 0 kartal5200
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
talip206 4
selahattnsahman 3
konfor 2
TİMSAH 71 2
kralex18 2
Arslanalp2000 1
a.selim 1
eRRoR 1
ErkamC 1
Ozzy1903 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English