Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 GTI vites sorunu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 GTI vites sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
ibrahim YILDIZAK Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Eylül - 1982

Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 753
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ibrahim YILDIZAK Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 GTI vites sorunu
    Gönderim Zamanı: 03 Mart 2012 Saat 18:40
2 gün önce aracımı kullanırken 1. viteste redline'da vitesi 2'ye attım ve orada kaldı. Araç çalışmazken vites geçiyor araç çalıştığında vites geçişi yapılmıyor. Tamirci debriyaj seti dedi ama ben emin olmadığımdan sormak istedim. Başka bir sorun olabilir mi?

01 COA 084 ARh(+)
Yukarı Dön
feline Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Ekim 2011
Konum: erzurum
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 445
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı feline Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mart 2012 Saat 19:44
hocam 1.viteste redline niye yaptın onu anlamadım yazık değilmi arabaya 1.vites sadece kalkma amaçlı kullanır ve 1.vitesde redline yaparsan başına sıkıntı alırsın.2 de 3 de yap redline ama 1.vitesde tavsiye etmem
206 1.4 hdi feline 2006 model

EDİRNEDEN KARSA,JAPONYADAN RUSYAYA BİZE HER YER TRABZON
Yukarı Dön
racer50 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2011
Konum: NEVSEHIR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 98
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı racer50 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mart 2012 Saat 23:19
baskı balata kardeşim geçmiş olsun bırde feline arkadaşım 1.vteste cıkılan red line  ile diğer viteslerdekı red lıne nın farkı nedır acaba ?
KAYGAN YOLLARIN YAPIŞKAN SÖFÖRÜ
Yukarı Dön
ibrahim YILDIZAK Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Eylül - 1982

Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 753
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ibrahim YILDIZAK Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 12:46
Orjinalini yazan: feline feline Yazdı:

hocam 1.viteste redline niye yaptın onu anlamadım yazık değilmi arabaya 1.vites sadece kalkma amaçlı kullanır ve 1.vitesde redline yaparsan başına sıkıntı alırsın.2 de 3 de yap redline ama 1.vitesde tavsiye etmem


Arabaya zarar vereceğini biliyorum şanzuman sökülecekti zaten 1'den 2'ye geçişte bir sıkıntı vardı biraz erkene aldı durumu o kadar birde diğer arkadaşın dediği gibi 1de de aynı 2 de de farkeden birşey yok sadece sıkıştırmak istedim biraz e olacak o kadar elinin altında 136 hp'lik bir makine var.

01 COA 084 ARh(+)
Yukarı Dön
ibrahim YILDIZAK Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Eylül - 1982

Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 753
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ibrahim YILDIZAK Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 12:47
Orjinalini yazan: racer50 racer50 Yazdı:

baskı balata kardeşim geçmiş olsun bırde feline arkadaşım 1.vteste cıkılan red line  ile diğer viteslerdekı red lıne nın farkı nedır acaba ?
  Tek fark 1'de fazla abanırsan motor kulaklarını kırabilirsin.

01 COA 084 ARh(+)
Yukarı Dön
voodoo Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
04 - Mart - 1984

Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010
Konum: Antwerpen
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 598
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı voodoo Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 13:54
bendede var ayni problem cok yukseltince 1 de devirleri ikiye gecmesi icin biraz devirin dusmesi gerekio yani bekletio....bu problem nedendir anlayamadim
2001 206
2.0 GTI
Antwerpen
Yukarı Dön
Cmoss06 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 549
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cmoss06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 20:56
Geçmiş olsun baskı balata degişmesi lazım
206 XT HDI Siyah
COM2000 Yol Pc
('.')Göze Batan Çivi Çekici Yer
Yukarı Dön
voodoo Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
04 - Mart - 1984

Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010
Konum: Antwerpen
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 598
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı voodoo Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 21:32
baski balata bittinde bu arizayimi verio,1 de yuksek devirde 2 ye atarken zorlanmasini bunumu gosterir....
2001 206
2.0 GTI
Antwerpen
Yukarı Dön
okankrgz Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
27 - Nisan - 1982

Kayıt Tarihi: 12 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 472
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı okankrgz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 22:14
baskıdan olacağını sanmıyorum sorun yüksek devirde 1 den 2 ye geçmemesi ise tamamen senkromeçten kaynaklanıyor.
bu arada 1 de yada 3 te redline yapmak aynı kapıya cıkar aracın motoru soğuk olmadıktan sonra sıkıntı olmaz bence....yağ sıcaklığı uygun seviyeye geldikten sora redline nın dibine vur :D
Koceli/İZMİT

1982
Yukarı Dön
voodoo Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
04 - Mart - 1984

Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010
Konum: Antwerpen
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 598
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı voodoo Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 23:40
senkromeclerin degismesi zor bi olaymi 
2001 206
2.0 GTI
Antwerpen
Yukarı Dön
MagicPerformance Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
24 - Temmuz - 1978

Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011
Konum: Büyükçekmece
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 867
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı MagicPerformance Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 10:44
Her viteste redline iyidir ara ara geri viteste bile yapmak lazım :) sıkıntın baskıdan değil senkromeçten kaynaklanıyor 1. ve 2. vites sekromeçlerini değiştireceksiniz. şanzumanı söktürmüşken 17*77 ayna mahruti, seramik yada bronz baskı ve LCD karbon kaplama sekromeç tavsiye ederim aracın uçuşa geçer :)
Yukarı Dön
okankrgz Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
27 - Nisan - 1982

Kayıt Tarihi: 12 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 472
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı okankrgz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 14:22
şanzuman zaten inecek diyorsun açıldığında 2 nci vites senkromençine baktığında içten dişleri vardır onlar sıyırmış şekilde göreceksin... değişimi basit bişey korkma
Koceli/İZMİT

1982
Yukarı Dön
cey cey Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2011
Konum: mudur
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 322
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cey cey Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 17:29
arkadaşımın baskı balata bitmiş yolda kaldı aradı gittim baktım araba  calışıyorken videsleri su gibi atıyon debriyaja basmadan arabayı cekerek göturduk sanayiye baskı balatayı degiştik 450 tl ye zar zor pazarlıkla normalde baskı balata 330 söküp takma 150 tl ila 200 tl keçesi yagı 130 büyük geçmiş olsun
Yukarı Dön
ibrahim YILDIZAK Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Eylül - 1982

Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 753
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ibrahim YILDIZAK Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 21:47
Orjinalini yazan: cey cey cey cey Yazdı:

arkadaşımın baskı balata bitmiş yolda kaldı aradı gittim baktım araba  calışıyorken videsleri su gibi atıyon debriyaja basmadan arabayı cekerek göturduk sanayiye baskı balatayı degiştik 450 tl ye zar zor pazarlıkla normalde baskı balata 330 söküp takma 150 tl ila 200 tl keçesi yagı 130 büyük geçmiş olsun


bende vites değişmiyor bile ve benim senkromenç'te sorun vardı zaten 2. vitese girmede sorun yaşıyordum yüksek devirlerde araba şu an tamircide bakalım baskı balata değişince sorun kalkacak mı?

01 COA 084 ARh(+)
Yukarı Dön
ibrahim YILDIZAK Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Eylül - 1982

Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 753
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ibrahim YILDIZAK Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 21:50
Orjinalini yazan: voodoo voodoo Yazdı:

baski balata bittinde bu arizayimi verio,1 de yuksek devirde 2 ye atarken zorlanmasini bunumu gosterir....
Bende bu durum vardı zaten ama daha sonradan 1.de redline'a soktuktan sonra 2'ye girdi ve birdaha çıkmadı :) Şu an araba çalışırken vites geçmiyor ama araba çalışmazken vites debriyaja basmaya gerek kalmadan giriyor. Sizin sorun Senkromenç'ten kaynaklanıyor.

01 COA 084 ARh(+)
Yukarı Dön
voodoo Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
04 - Mart - 1984

Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010
Konum: Antwerpen
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 598
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı voodoo Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 23:19
himmmm....teskkurler arkadaslar 
2001 206
2.0 GTI
Antwerpen
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Adblue seviyesini Kaç litre nasıl öğrenirim artık son mesaja git 17 0 Lepromer
konu icon 208 Yağ Azaltma Problemi son mesaja git 6012 8 selahattnsahman
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 36367 23 delroy
konu icon Peugeot 307 motor değişimi son mesaja git 123 0 delroy
konu icon Kaput amortisörü son mesaja git 2600 0 Abdullah B.
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 8053 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 4058 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 7827 7 konfor
konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 241 0 Arslanalp2000
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2725 3 kralex18
konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 151 0 kralex18
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 12145 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 2881 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 392 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 224 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 2869 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 351 0 Bayram 0816
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 193 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 2743 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 2826 0 selahattnsahman
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 4
talip206 4
konfor 2
delroy 2
TİMSAH 71 2
kralex18 2
a.selim 1
Abdullah B. 1
eRRoR 1
Lepromer 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English