![]() |
|
207 RC & COOPERS |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
![]() ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 14 Eylül 2008 Saat 00:31 |
|
![]() ![]() 1. Vites ![]() ![]() Yaşı : 41 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Valla kemal cooper s daha hafif gibime geliyor..Cooper alabilir..
|
![]() ![]() 1. Vites ![]() Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2008 Konum: İstanbul/Yenibo Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Musti-Gti
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
207 RC :)
|
![]() ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bu 2 araçta Pilotaj çok önemli fakat alman sanayisine güveniyorum ve BMW nin geliştirmiş olduğu motoru tasdik ediyorum...
C O O P E R -S-
THP motor sisteminede katkıda bulundu BMW fakat COOPER s daha mantıklı geliyor bana
|
![]() ![]() 1. Vites ![]() ![]() Yaşı : 41 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bencede COOPER S
|
![]() ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
plota baglı
|
![]() ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
C O O P E R -S
yinede plota baglı tabi
|
![]() ![]() 1. Vites ![]() ![]() Yaşı : 39 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
cooper S
|
![]() ![]() 1. Vites ![]() ![]() İHRAÇ EDİLMİŞ ÜYE Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 09 Eylül 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
cooper s in vites oranları daha kısa ve daha hafif çok fark olmasa da cooper s alır...
|
![]() ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
cooper s ama en önemlisi pilot
|
![]() ![]() 1. Vites ![]() Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 05 Ağustos 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 219 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı SİNAN GTI
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
cooper s
|
![]() ![]() 1. Vites ![]() Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 05 Ağustos 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 219 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı SİNAN GTI
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
supercharge var onda daha cabuk alt devırerde hızlanıyo her devırde guc uratır supercharge turbo 2 den sonra kendını bellı eder o arada zaten acar
|
![]() ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÜNCEL:
|
![]() ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
BENİM ARACIMIN MOTORUNDA SU ANDA OYNAMA VAR SU ANDA COOPERE rc YAZISINI OKUTUYORUM ARKAMDAN :):) AMA YİGİDİN HAKKINI VERMEK LAZIM STOCK HALDEYKEN KÜÇÜKLÜGÜNÜN FARKINI KULLANABİLİYOR AMA ÖYLE BELİRGİN FARKLAR ATAMIYOR İKİSİDE TURBONUN GÜCÜNÜ EN İYİ ŞEKİLDE KULLANIYOR COOPER S VİTES ORANLARI KÜÇÜK DEVİRDE DEGİŞTİRMEK İSTİYORANCAK 207 ler 2. 3. VİTESİ ROLLDE AYIRMAYA YETİYOR AMA GÖNLÜM COOPER :)
|
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |