![]() |
|
birkaç sorunum var.. |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
eserxxx ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Nisan 2011 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2011 Saat 00:46 |
Arkadaşlar merhabalar, 2003 model 307 2.0 hdi aracım var. aracımda şu an birkaç sorunum var, bilgisi olan arkadaşlar lütfen bir cevap verin bana.
1- Aracın motoru soğukken hangi viteste olursa olsun, gaza biraz sert bastığımda şanzımandan geldiğini tahmin ettiğim bir bir ses var. gaza basınca güçlü bir "tık" sesi geliyor, frene basınca yada ayağımı gazdan çekince aynı ses çıkıyor. Motor ısınınca ses gidiyor, bu yüzden şanzımandan olduğunu sanıyorum. Bir arkadaşım tekerlek bilyası sesi bu dedi ama motor ısınınca gitiği için o ihtimali sanmıyorum. 2- araç 2.0 motor ve 90 hp, ama araçtan bu performansı alamıyorum. sanki zorlanıyormuş gibi geliyor bana. yani şöyle bir ataklığı yok, rakip araçları tokatlayamıyorum :) bir defa hız testi yapayım dedim, otobanda 140 a kadar zar zor çıktı 150 yapmadı. Bunun turboyla bir bağlantısı olabilir mi? zira turbo sesi ince bi ıslık yerine daha kalın bir bağırtı gibi. Katalizör vs tıkalı olabilirmi? 3- aracın sol arka tekerleği, sağ arka tekerleğe göre 1-1.5 cm kadar geride duruyor. Araca soldan bakıldığında belli ediyor biraz geride kaldığını. Sırf bunun için araba pazarını dolaştım, ne kadar 307 varsa hepsine tek tek baktım, aynı sorunu birkaç arabada daha gördüm. Gerçi bunun sorun olup olmadığınıda bilmiyorum, belki 2003 üretimler bu şekildedir, çünkü aynısını gördüğüm 3-4 araç yine 2003 modeldi. Kestane kebap, acele cevap bekliyorum arkadaşlar :) hepinize keyifli forumlar dilerim |
|
PEUGEOT 307 2.0 XT HDI
|
|
![]() |
|
djchaos ![]() 3. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2011 Konum: fethiye Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
katalizör den tut hava filitresine kadar bujilerden debriyaj balatasına kadar performansı etkiler 2.0 hdi demek aracının performansının çok iyi olması demek bence en kısa zamanda bilgisayara bağlat çok rahat şekilde 140 150 ye çıkacak bir araç araç soğukken ses olabilir geçen aracımı yokuş aşşağı park ettim sabah çalıştırmamda eksik yağ arızası verdi araç ısındı düze çektim biraz çalışır vaziyette bıraktım yağın tam oturması için stop ettim ve yağı kontrol ettim full tekrar çalıştırdım yağ lambası yanmadı aracınızı ilk marşta ısıtmadan yola çıkmayın bu aracın motorunun sağlığı için önemli.
Düzenleyen djchaos - 04 Aralık 2011 Saat 00:56 |
|
![]() |
|
yavuz25 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011 Konum: Dünya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aks boşluk yapmış diyecemde ısınıca geçmez.Kaliperler de oynuyor olabilir.Onların bir sekmanı var eğer o düştüyse tak tak ses gelir.Turboyla ilgisi olduğunu sanmam frenler bile sıkıyor olabilir.Tekerleri tek tek kırkoyla kaldırıp elinizle çevirip kolay dönüp dönmediğine bakın.Aracı lifte kaldırıp alt tarafından bakın ve levyeyle gerekli kontrölleri yapın.Eğer oynama varsa gereği yapılır.;)
|
|
![]() |
|
semih ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2011 Konum: kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 321 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
direksiyon hidrolğinden olabilir.saygılarımla. |
|
![]() |
|
Üçyüzaltı ![]() 1. Vites ![]() ![]() 18 - Eylül - 1988 Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011 Konum: ÇORUM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1454 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Üçyüzaltı
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
2.0 motora 140 km hızdan bile sayılmaz , 1.6 griffe 200km hertürlü görüyor , 180 kmye kadar soluksuz geliyor sonra o ana göre biraz daha ağır bir şekilde 200km buluyor ibre , 2.0 için 140 km çok çok az gerçi dizelmiş arac ama dizelde olsa az , pc bağlattırın aracınızı
|
|
![]() |
|
Üçyüzaltı ![]() 1. Vites ![]() ![]() 18 - Eylül - 1988 Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011 Konum: ÇORUM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1454 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Üçyüzaltı
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Her sabah en sevdiğim şarkıyı açana kadar beklerim ısınsın die çabuk açarsam biraz dinlerim
![]() |
|
![]() |
|
ahmetismet ![]() 2. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1982 Kayıt Tarihi: 26 Ekim 2011 Konum: kırşehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 500 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı ahmetismet
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
benim aracım 1.4 fazla zorlanmadan 170-180 görüyor.140 2.0 araç için bayağa az gibi..
|
|
neverThere
Yeni Astra HB 1.4 Turbo 140hp Active Select Sport 2013 |
|
![]() |
|
MagicPerformance ![]() 2. Vites ![]() ![]() 24 - Temmuz - 1978 Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011 Konum: Büyükçekmece Durum: Aktif Değil Mesajlar: 867 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı MagicPerformance
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
tekerler arasındaki mesafe traversten kaynaklanıyor, serviste çektirebilirsiniz.
|
|
![]() |
|
loiz ![]() 2. Vites ![]() ![]() 16 - Mayıs - 1988 Kayıt Tarihi: 05 Ekim 2011 Konum: samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 434 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arka tekerin içe bakması torsiyon sıkıntısı diye biliyorum.140 da kalması yürümemesi zorlanması benim aklıma direk turbo getirdi..aracınızın bakımı ne zman yapıldı? yay filtrevs. en son ne zman değişti? km kaç binde katalizör boşlattırmak kolay bişey ama yeni zor..geçmiş olsun
|
|
harder.better.faster.stronger
'04 206 XT 1.4HDI şeytann kımızı '04 golf V 1.6FSI siyah |
|
![]() |
|
eserxxx ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Nisan 2011 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
araç 136.000 de, en son ağır bakımını 10.000 km önce yaptırdım, bütün filtreleri, triger seti değişti. 5.000 km önce debriyaj seti, balatalar ve diskleri değiştirdim, 2 hafta önce hava filtresini değiştirdim. son 3-4 aydır ilk aldığım ataklık yok. hatta bugün bir arkadaşımla deneme yaptık. 1.6 hdi bipperle ışıklarda bir kalkış denedik, öyle bir fark attı ki aklım gitti :)
Düzenleyen eserxxx - 04 Aralık 2011 Saat 21:28 |
|
PEUGEOT 307 2.0 XT HDI
|
|
![]() |
|
eserxxx ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Nisan 2011 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forumda bir yerde okumuştum daha önce, turbo hortumunda yırtık olursa hava kaçırdığı için arabanın performansı düşermiş, bende de böyle bir durum olabilirmi acaba??
|
|
PEUGEOT 307 2.0 XT HDI
|
|
![]() |
|
06ÖzGüR06 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 14 - Eylül - 1987 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1559 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı 06ÖzGüR06
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tavsiyem emme ve egsoz manifoldunu temizletin.Farkı göreceksiniz.
|
|
![]() |
|
06ÖzGüR06 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 14 - Eylül - 1987 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1559 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı 06ÖzGüR06
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Motor 3000 devri geçmiyorsa ve yakıt tüketiminde artış varsa, hava akışmetresi olabilir ama diğer durumda yani, yokuş yukarı çıkarken çekmeme, gaz yememe zorlanma gibi durumlarda kesinlikle manifold temizliği en önce yapılması gereken bir işlem.
|
|
![]() |
|
eserxxx ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Nisan 2011 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu sabah denedim, motor 3000 deviri rahat geçiyor, son zamanlarda biraz takıt sarfiyatı arttı doğru, ama ben bunu havanın soğumasına bağlıyordum.. Yokuşlarda çekmeme, gaz yememe derdide yok.. aslında manifold temizliği güzel fikir, ustama bir gözükmem lazım demek yeniden
|
|
PEUGEOT 307 2.0 XT HDI
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |