|
Şoför mahali su birikintisi Çözümler |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
repropark
2. Vites Kayıt Tarihi: 01 Kasım 2011 Konum: MALATYA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 105 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı repropark
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2011 Saat 11:22 |
Merhaba arkadaşlar
Araclarımızın bir çoğunda şoför mahalinde su birikme sıkıntısı yaşıyoruz, bu olay öncelikli olarak sadece kış aylarında oluyorsa buyuk ihtimalle kalorifer peteği bağlantlarının yıpranmasından olabilir. bu konu ile ilgili çok açıklayıcı ve resimli anlatım metin arkadaşımız tarafından konulandırılmıştır. bu linkten kalorifer tesisat akıntısı olanlar sorununu çözebilirler. Dün bendede olan su birikintisi için bu konudan heveslenerek kolları sıvadım sorunu çözmek için, fakat ne petekte, nede tesisatta hiçbir kaçak yoktu, suyun ordan gelmediğide bariz belliydi, kullandığımız paspasların altındaki halıyıda söktümki yalıtım malzemesi resme çürümüş, ilk önce bölgeyi temizledim ve kuruttum, sonra başladım suyun nerden geldiğini araştırmaya, kapıyı kapadım ve hortumla arabaya su tutmaya başladım, kapı fitillerinden almadı, ön camın altındaki klima hava emiş paneline tuttum ve arabanın içine su akmaya başladı, o kısımda açınca motor kaput açma halatını göreceksiniz, hemen paralelinde boş bir delik daha var, zannediyorum orda tapa gibi birşey vardır, birçoğunuzun aracında, kontrol edin tapa olmayanlar o deliği bir an önce körlesinler, çünkü ordan sızan su direk bsi nin üstüne akıp ordan yere damlıyor, ben sızıntıyı bulmaya çalışırken suyu fazla verdim ve bsi su doldu, araba sapıttı olur olmaz şeyler yapmaya başladı kendi kendine, bsi yi söktüm contac cleaner(Sprey) ile bsi yi temizledim ve hava ile kuruttum.(Hava sıcak olmamalı) ve düzeldi. Aracında sızıntı olan arkadaşlara duyurulur, sorun çözüldü, sudur deyip geçmeyim bsi den olursunuz allah korusun. Saygılarımla.
|
|
307 1.6 Xt Triptronik (Çin Mavi)
|
|
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Gecmis olsun. Iceriye su almasi yine bir sekilde cozulurde BSI'in bu yuzden bozulmasi cok pahaliya patlar. Bir anc once herkes aracinin bu kisminin bakim yapmasi gerekir. Ben her kaputu actigimda o kisima mutlaka bakarim. Yaprak birikintisi, camur tortusu olup olmadigini incelerim.
Paylasim icin tesekkurler. |
|
Eyüp Duygun
1. Vites SPONSOR FİRMA Kayıt Tarihi: 18 Şubat 2010 Konum: Göztepe Durum: Aktif Değil Mesajlar: 237 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Eyüp Duygun
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Bsi tamiri cok fazla ucret degilde degisimi dertli iş anahtar kodlaması vsvs... uzuyor işlem.
Özellikle ses sistemi,sunrooflu 307 ler dikkat etsinler bence. Siz şansılısınız cok cürümeden temizlemişsiniz bsi beynini. Araclarında silecek,cam acma kapama,kilitleme vsvs..de sorun yasayan olursa en kısa sürede kontrol ettirsin bu bölgeleri. |
|
repropark
2. Vites Kayıt Tarihi: 01 Kasım 2011 Konum: MALATYA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 105 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı repropark
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
kesinlikle bu tip anormallikler yaşayan ve sorunları olan arkadaşlar dikkat edin bsi çürür, oksitlenip devrede yanma vs. gerçekleşirse tamiride mümkün olmaz, anında 1000 liralık olursunuz.
Bu arada eyüp bey 1.6 benzinli 307 ye chip ugulaması nasıl olur, neye mal olur, ne faydalarını görürüz, benzinli araç için uygunmudur. bu konu hakkında uzun süredir görüşmek istiyordum, not: aracım otomatik vites.
|
|
307 1.6 Xt Triptronik (Çin Mavi)
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |