Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >306
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Lpg hata bulma kılavuzu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Lpg hata bulma kılavuzu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Üçyüzaltı Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
18 - Eylül - 1988

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011
Konum: ÇORUM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1454
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Üçyüzaltı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Lpg hata bulma kılavuzu
    Gönderim Zamanı: 18 Kasım 2011 Saat 22:36

                                                   ALINTIDIR

Motor hem gaz hem de benzinle çalışmıyorsa sebep ne olabilir?


Gaz ve benzin elektro valfleri çalışmıyor olabilir. Elektrik devresindeki sigortada (voltajın 12 volt olması gerekli) veya topraklama kablo bağlantılarında problem olabilir.

Motor benzinle çalışıyor, gazla çalışmıyorsa sebep ne olabilir?

Öncelikle araçta yeterli miktarda gaz olup olmadığı, daha sonra da LPG tankı multivalf çıkışındaki vananın açık olup olmadığı kontrol edilmelidir. Depoda gaz varsa, vana açıksa ve motor daha önce gazla normal çalışmışsa, gaz valf inde bir tıkanma olup olmadığı kontrol edilmelidir. Tıkanıklığın temizlenmesi gerekir. Bunun dışında LPG hortum ve borularında bir tıkanma olabilir. Klasik sistemlerde Benzin elektro valf inin kapalı, LPG elektro valf inin açık olup olmadığı kontrol edilmelidir. Aracın kontağını açarak, miksere gaz gelip gelmediği kontrol edilmelidir.

Gaz tüketimi fazla ise ne yapılmalıdır?
*Aracın benzinde ne kadar çok yaktığını kontrol ediniz. Benzinde çok yakıyorsa, problem Benzin sistemindedir. Boşuna LPG sisteminde problem aranmamalıdır. Benzinde problem halledildiğinde, büyük bir ihtimalle LPG ’deki problem de ortadan kalkacaktır. Benzin sisteminde tüm problemler halledildikten sonra LPG kontrolüne geçilmelidir. Unutulmamalıdır ki; benzinde problem varken LPG ’ deki problemi çözmek mantıken doğru değildir.
* Aracın benzinde gaz analiz değerleri iyi değilse problem benzin sistemindedir. Dolayısı ile bu problem ortadan kaldırılınca LPG ’deki problemlerin çoğunun da ortadan kalktığı görülecektir.
* LPG takılı olan araç yağ yakıyor ve su eksiltiyorsa aracın motorunda problem var demektir. Eksoz dumanının siyah oluşu aracın yağ yaktığının yani motorda problem olduğunun göstergesidir. Dolayısıyla sadece LPG ’yi değil benzini de çok yakar.
* Araca LPG takılmadan önce triger kayışı değişmişse, triger kayışı sente atlamış olabilir. Triger kayışının sente aralığının fazla olması, aracın hem benzini hem de LPG ’ yi çok yakmasına sebep olur.
* Sübapların fazla sıkılmış veya çok gevşek oluşu, aracın benzini ve LPG ‘yi çok yakmasına sebep olabilir.
* Araç rektifiyeden çıkmışsa motor üst kapağı fazla taşlanmış olabilir. Fazla taşlanmışsa motorun yanma odası hacmi daralır ve hararet yapar. Hararet yapan ve motoru zarar gören araç hem benzini hem LPG ’yi çok yakar.
* Buji ve buji kabloları eski veya kalitesiz ise araçta tam ateşleme yapılamadığı için eksozdan yanmamış gaz çıkabilir. Bu da hem benzinde hem de LPG ’ de aracın çok yakmasına sebep olabilir. Tırnak aralığı büyüdükçe yanma yeterince olmayacağından araçta yakıt sarfiyatı artar ve çekişten düşer.
* Ayrıca araçta km teli arızalı ise, hem LPG hem de benzinin çok yakıldığı zannedilebilir.
* Aracın Manifold’ u hava alıyorsa araç hem benzinde hem LPG ’ de rölantide durmaz. Ve aracın LPG ’yi çok yakmasına sebep olabilir
* Araçta LPG kaçağı olabilir.LPG kaçağı olan bölgede çoğunlukla buzlanma olur. Şayet LPG kaçağı çok küçük ise buzlanma görülmeyebilir.
* LPG beynindeki(regülatör) hava ayar vanası (rölanti saplaması )çok açılmış ise araç LPG ’ yi çok yakar. LPG beynindeki(regülatör)hava ayar metali açıldığında veya kısıldığında aracın rölantisinde değişme olmuyorsa araç bir yerlerden hava alıyor demektir. Bu hava alma problemi de genelde karbüratörlü araçlarda karbüratör alt takozundaki problemden veya Westenhouse daki kaçaktan ,enjeksiyonlu araçlarda ise otomatik hava ayarını sağlayan debimetre den kaynaklanır.
* Araç herhangi bir sebepten hararet yapmışsa LPG beyninin (regülatör)su tarafı işlevini tam yerine getiremiyor ve LPG ’yi tam buharlaştırmıyor olabilir. Bu da LPG ’nin bir kısmının yanmadan eksozdan atılmasına sebep olur. Bu da araçta LPG tüketimini arttırır.
* Hava filtresinin temizliğine ve zamanında değişimine uyulmazsa; motor gerek benzin ve gerekse gaz pozisyonunda sağlıklı çalışmayacak, gereğinden fazla yakıt harcayacaktır

LPG de rolantide problem varsa neyden kaynaklanabilir?

Araç benzinde çalışırken rölantide problem var mı bakılır. Şayet problem yoksa LPG deki rölanti problemi için aşağıdaki seçenekler incelenir.
* Karbüratörlü araçlarda karbüratör kelebeği arızalı olabilir
(kelebek millerinin bulunduğu yerden hava alıyorsa).Bu durum aracın hem LPG de hem de benzinde rölantisinin bozulmasına sebep olabilir LPG nin çok yakılması problemi ortaya çıkabilir.
* Aracın Manifoldu hava alıyorsa araç hem benzinde hem LPG de rölanti tutmaz. Ve aracın LPG yi çok yanmasına sebep olabilir
* Buji ve buji kablolarının eski veya kalitesiz oluşu LPG ve benzin rölantisini bozabilir.
* LPG beyninin (regülatör) içinde bulunan diyaframın (tamir takımı) ömrü bitmiş olabilir. Bu sebepten diyaframda sertleşme görülür ve LPG rölanti ayarı genelde yapılamaz.
* Araçtaki Westenhouse problemli ise hem benzin hem de LPG rölantisi yapılamayabilir.
* Aracın yüksek voltaj gönderen distribütörünün diyaframında problem varsa hem benzin hem de LPG de rölanti problemi görülebilir.
* Araca ait avans ayarının bozuk olması hem benzin hem de LPG nin rölantisinin yapılamamasına sebep olabilir.
* Bazı araç motorlarında hava çıkış yeri mevcuttur. Bu hava çıkışının tıkalı olması hem benzin hem de LPG de rölantinin bozulmasına sebep olabilir.
* LPG beyninin bobinine düşük volt elektrik gidiyor olması LPG de rölantinin bozulmasına sebep olabilir.

LPG li araç koku yapıyorsa sebebi nedir? Ne yapılmalıdır?

* LPG nin temas ettiği parçalar üzerindeki buzlanmalar genelde LPG kaçağını işaret eder.Bu duruma aracın LPG tankının üzerinde bulunan vanalar saat istikametinde kapatılmalıdır.OTOGAZ Tankı nın üzerinin terlemesi genelde LPG kaçağının olduğunu değil de, şamandıra da arıza olduğuna işaret eder.
* Araçta LPG kaçağı varsa. Vakit geçirmeden servislerimizden birine gidip LPG kaçak kontrolü yaptırılmalıdır.
* OTOGAZ istasyonlarından alınan gazın (BUTAN-PROPAN) kalitesiz oluşu kokuya sebep olabilir.Araçta koku hissedildiği an LPG alınan istasyonun değiştirilmesi Önerilmektedir.
*Diyaframların kullanım ömrü bitmiş ise sertleşme görülür ve gaz ayarı iyi yapılamaz .Bu durumda da LPG araç tarafından tam yakılamaz.Bu durum da araçta kokuya sebep olabilir.Bu durumda tamir takımının (yani diyaframın )değiştirilmesi LPG deki koku problemini ortadan kaldıracaktır.
* Aracınızın eksozundaki patlaklık veya delik olması araçta LPG kokusunun algılanmasına sebep olabilir.
* Araç hararet yapmışsa, LPG beyninin su tarafı işlevini tam yerine getiremiyor olabilir
ve LPG yi tam buharlaştıramıyor olabilir. Bu durum kokuya sebep olabilir.
* Aracın radyatöründe delik var veya radyatör tıkalı ise LPG beynine gelen sıcak suyun
yeterli miktarda gelmemesine ve dolayısıyla da araçta kokuya sebep olabilir.
* Manifold contasındaki su girişi ateşleme odasına su kaçırıyorsa araç su eksiltir ve hararet yapar. Araçtaki su eksiltmesi LPG nin tam yanmamasına ve buna bağlı olarak da kokuya sebep olabilir.
Araç LPG de kesiklik (tekleme) yapıyorsa nedendir? Ne yapılmalıdır?
* LPG beyinlerinde(regülatör) elektronik bobinin içindeki bulunan mıknatısın bulunduğu
yerdeki minik delik tıkanmış olabilir veya yay eğrilmiş olabilir. Bunun neticesinde de araç LPG de kesiklik yapabilir.
* LPG beyin bobini arızalı ise araç LPG de kesiklik yapar.
* Bujiler veya buji kabloları eski veya kalitesiz ise araç hem benzinde hem de LPG de
kesiklik yapabilir.
* Araç LPG yi kesik kesik alıyorsa gaz filtresi tıkalı olabilir. Ya da şamandıranın içinde
bulunan gazın geçtiği yerdeki iğne deliği büyüklüğündeki kısım tıkanmış olabilir. Araç uzun yolda LPG de kesiklik yapıyor sonra açılıyorsa gaz filtresi tıkalıdır.
* Araç benzinle çalışırken ayar yapılmalıdır. Aksi halde motor düzensiz ve tekleyerek çalışır. Bu ayarın gerektiği gibi yapılmaması durumunda ise motorun ihtiyaç duyduğu yakıt gerek benzin gerekse gaz pozisyonunda yeteri miktarda motora gidemeyeceğinden motorun düzensiz ve tekleyerek çalışmasına sebep olacaktır

Araçın stop etmesi neden kaynaklanır?

* Araç LPG de hareket halinde iken, vites boşa atılıp frene basıldığında araç stop ediyorsa frenler kaçırıyor olabilir.
* Araç hararet yapmış ve radyatörde su kalmamış ise LPG beyninin diyaframının patlamasına sebep olabilir. Bu da aracın LPG de çalışırken stop etmesine sebep olabilir.
* Araç yokuş aşağı veya boş viteste stop ediyorsa LPG ile benzin karışıyor olabilir. Bu
durumda benzin geri dönüşünü valfi takılmalıdır. Ayrıca yokuş aşağı giderken aracın stop
etmesi (genelde vites değişikliklerinde) aracın hava girişinin düzensiz olmasından
Kaynaklanmaktadır.

ELEKTRONİK SİSTEM ARIZALARI
* LPG-Benzin geçiş anahtarı yanmış ise şarj dinamosu bozuk veya akü fazla şarj edilmiş olabilir.
* Düğme üzerindeki OTOGAZ miktarını gösteren ışıklar yanmıyor ise, düğme veya sensör şaselemesi iyi yapılmamış olabilir. Ayrıca kabloların bağlantısı yanlış yapılmış olabilir.
ARAÇ LPG DE ÇEKMİYORSA
* Avansın öngörülen değerde olmaması (düşük olması) durumunda; bujiler zamansız ateşleme yapacak,bu durum motorun teklemesine veya çekişten düşmesine neden olacaktır.
* OTOGAZ beyin diyaframı kalitesiz veya patlak ise LPG de çekiş problemi görülebilir.
* OTOGAZ beyni üzerindeki hava ve gaz ayarı iyi yapılmamışsa çekmeme problemi görülebilir.
* Aracın ateşleme bujilerinde problem varsa aracın çekişi hem LPG DE hem de benzinde düşer.
* Aracın motorunda problem var ise çekişe etki edebilir.
* OTOGAZ beynine gelen kalorifer suyu yetersiz veya sıcaklığı düşük olabilir.
* LPG takılı olan araç yağ yakıyor ve su eksiltiyorsa aracın motorunda problem var
* Sübapların fazla sıkılmış veya çok gevşek oluşu, aracın benzini ve OTOGAZ ı çok yakmasına sebep olabilir. Dolayısı ile çekişi etkileyebilir.
* Buji ve buji kabloları eski veya kalitesiz oluşu aracın çekişini olumsuz etkiler.
* OTOGAZ beynine gelen kalorifer suyu giriş sıcaklığı çok düşük (genelde bu durum
kalorifer suyunun yanlış yerden alınmasıyla görülür) veya LPG (gaz) beynine gelen su gelişinde problem varsa LPG beyni gazı tam buharlaştıramaz.Bu da aracın LPGde çekişinin düşmesine sebep olur.
* Aracın Manifoldu hava alıyorsa araç hem benzinde hem LPG de rölanti tutmaz.Bu da çekişte problemlere sebep olabilir.



DİĞER PROBLEMLER
* Araç sürekli hararet yapıyorsa ,motor contası kalitesiz olabilir.
* LPG tankında gaz var ama LPG buharlaştırıcı beynine ulaşmıyorsa şamandıra arızalı veya pislik
tutmuş olabilir.(Şamandıranın gaz geçen kısımları kontrol edilerek temizlenmelidir.
* Avansın öngörülen değerde olmaması (düşük olması) durumunda; bujiler zamansız ateşleme
yapacak, bu durum motorun teklemesine veya çekişten düşmesine neden olacaktır.
* Buji tırnak aralığı kontrol edilmelidir. Tırnak aralığı büyüdükçe yanma yeterince
olmayacağından araçta yakıt sarfiyatı artar ve çekişten düşer



Motor tam güce ulaşmıyorsa ne yapılmalıdır?

Regülatör - buharlaştırıcı sıcak su hortumları giriş çıkışlarını, motorun termostatı ve devrede hava olup olmadığı kontrol edilmelidir.

Seviye göstergesi dolu gösteriyor fakat araba gitmiyorsa sebep ne olabilir?

Multivalf ve aşırı akış vanasından şüphe edilmelidir. Ayrıca aracın şamandırası kilitlenmişse yine motora LPG gitmeyecektir. Komple bir bakım gereklidir.

Seviye göstergesi sürekli aynı seviyede kalıyor. LPG alınsa da alınmasa da gösterge değişmiyorsa sebep ne olabilir?

Bu durum tankın içindeki şamandıra mekanizmasının bozulmuş olabileceğinin göstergesidir. Sinyal hep aynı gönderildiği için aracın kaç km. gittiği doğru hesap edilmezse yolda kalınabilir. Şamandıra kolunun ve mekanizmasının onarılması gerekir.

Dönüşüm Sonrası Periyodik Bakımlar

LPG’li araçların periyodik bakımları her 10.000 kilometrede bir yaptırılmalıdır. Bu bakımlarda;

* Elektrik tesisatı kontrol (özellikle kaçak akım) edilerek,
bağlantılarda oksitlenme olup olmadığına bakılmalı.
* Buharlaştırıcıda (Regülatörde) biriken kostik ve yabancı maddeler
temizlenmeli.
* LPG elektro valfindeki filtre temizlenmeli.
* Elekro valflerin ve buharlaştırıcı regülatörün tamir takımları
değiştirilmeli.
* Ana hortum ve bağlantı bileşenlerinin durumu kontrol edilmeli.
* Basınç düşürücüsünün birinci ve ikinci kademe basıncı kontrol
edilmeli.
* Diyafram üzerindeki basıncı karşılayan delikte kirin birikip
birikmediği kontrol edilmelidir.



Emniyetli dolum seviyesi nedir?
Emniyetli dolum seviyesi araçlardaki dolum kitleri için tank kapasitesinin %80'idir. Örnek olarak 50 litre'lik tanka maksimum 40 litre dolum yapılmalıdır. Ayrıca dolum sırasında aracı daha fazla gaz almak niyetiyle sallamak ve şamandıranın sapmasını sağlamak yanlıştır. Tankın ve dolayısıyla sürücünün emniyeti riske atılmamalıdır.

Dolum sırasında tanktaki dolum hattı vanasını kısmak doğru mudur ?

Kesinlikle doğru değildir. Bu durumda LPG transferi sırasındaki akışın debisi düşecektir. Dünya standartlarında minimum kabul edilebilir akış debisi 10 lt./dk. olmasına rağmen Türkiye'de uygunsuz dönüşüm kitleri ve dolum ağız tipleri yüzünden bu değer 5 lt./dk. olmaktadır. Bu vana kısıldığı takdirde akışın debisi düşeceğinden LPG dispanserleri hatalı çalışmaya zorlanmaktadır.


Yukarı Dön
albayman Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Kasım 2011
Konum: Muğla
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 585
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı albayman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2011 Saat 21:32
kimse yorum yapmamış, ben yapayım.
güzel ve bilgilendirici bir paylaşım, teşekkürler...
2006 307sw 1.6 hdi comfort + cruise control
Yukarı Dön
Üçyüzaltı Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
18 - Eylül - 1988

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011
Konum: ÇORUM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1454
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Üçyüzaltı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2011 Saat 21:39
Evet hep lpg sorunlarının konusu oluyordu forumda bende arkadaşların yararlanması için araştırdım buldum paylaştım ama kimse yorum  yapmadı Confused Ben bütün sorunlarımı çözdüm , benzinde kullanıyorum hiç sorunu yok Wink cevabınız için teşekkürederim Smile

Düzenleyen Üçyüzaltı - 07 Aralık 2011 Saat 21:40
Yukarı Dön
mon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
12 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 339
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2011 Saat 22:09
güzel çalışma faydalı olacağı kesin. emeğine sağlık.
206 2001 1.4 Colorline, Atiker


İlim dahi sanma senindir,
Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
Yukarı Dön
Üçyüzaltı Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
18 - Eylül - 1988

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011
Konum: ÇORUM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1454
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Üçyüzaltı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2011 Saat 22:12
Teşekkür ederim  Smile
Yukarı Dön
yavuz25 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011
Konum: Dünya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2296
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı yavuz25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2011 Saat 22:19
güzel paylaşım teşekkürler...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ocak 2012 Saat 21:04
güzel paylaşım
 
+1
Yukarı Dön
06ÖzGüR06 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
14 - Eylül - 1987

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1559
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 06ÖzGüR06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ocak 2012 Saat 22:57
  

   Thumbs Up
Yukarı Dön
Bavik Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
28 - Temmuz - 1990

Kayıt Tarihi: 08 Ağustos 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Bavik Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ocak 2012 Saat 23:16
Güzel bi paylaşım olmuş teşekkürler :)
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 508-Fren Sistemi Arızası son mesaja git 16710 16 tga508
konu icon 307 klima yönlendirme sorunu son mesaja git 305 0 KerimSahin
konu icon 206 Akü ŞArj Problemi son mesaja git 617 0 rekasparov
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 4944 1 efe24
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2434 1 peugeot301
konu icon İZMİR - SİNYAL KOLU TAMİRİ YARDIM son mesaja git 4722 7 Sorgum
konu icon Peugeot 206 Garip Sorun Lütfen Yardım son mesaja git 430 0 muratatalay
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 7903 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 670 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 832 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 539 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5461 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 698 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 493 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 852 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 375 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 609 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 787 1 Altann
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 2486 0 Bayer
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Sorgum 1
peugeot301 1
efe24 1
rekasparov 1
muratatalay 1
KerimSahin 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English