![]() |
|
isitma bujisi degisimi |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 05 Kasım 2011 Saat 23:40 |
1.4 fiestanin ilk calismada isitma bujisi ikazinin siklikla yamasi beni rahatsiz etmeye basladi bende acaba arizali olanmi var diye sokup kontrol ettim bu arada nasil sokuldugunu sizlerle paylasmak istedim.
iste sokum icin izlenen yol 1 akunun kutup basini sokun 2 hava filtresi kutusunu sokun 5 vida tutuyor yerleri kirmizi ok ile isaretli yesil oklarla gosterilen yerlerde isitma bujileri var 3 egr valfinin hava borusunu sokun mavi ile isaretli ![]() 4filtre kutusunu cikartirken dikkat edilmesi gereken arka kisminda kablolarin kaba tutturulmus olan kisim kablolari yolmadan cikartin 5kabi cikarttiktan sonra egr valfi borusunun vidasi ve kelepcesini sokun ![]() 6 ilk olarak bujilerin kablolarini tutan vidalari sokuyoruz kablolari cikartiyoruz vidalari arka tarafa dusurmemeye dikkat edin sonra ihtiyaciniz olabilir ![]() ![]() 7bujileri sokmek icin resimdeki anahtara ihtiyacimiz olucak numarasi 8 ![]() bujileri sokerken ilk soktugumuz vida yerlerini zedelememeye dikat edilmeli bujileri cikarttiktan sonra arizali olup olmadigini anlamak icin akuye baglaya biliriz uclari kizariyorsa saglamdir yada resimdeki sekilde cihazla kontrol edebiliriz cihazi ohm ayarina getiriyoruz saglam buji 0.6 ohm ile 1 ohm civarinda deger virmesi gerek benimkiler 1.1 - 1.2 verdi 700-800 lu ucuk rakamlar veren bujiler bozuktur ![]() bujilerin bozuk olup olmadigini anlamak icin daha farkli yontemlerde var en fazla zorlanacaginiz son buji olucaktir ve yaninizda bi tanede ayna bulundurun |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
güzel bi paylaşım teşekkürler.
hep benzinli araba kullandığım için dizel motoru öğrenme ihtiyacım olmamıştı.bu paylaşıma göre ısıtma bujilerini kendimiz rahatça söküp kontrol edebilir yada değiştirebiliriz. teşekkürler.
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Guzel calisma. Paylastiginiz icin tesekkurler.
|
|
![]() |
|
badcombatant ![]() 1. Vites ![]() ![]() 16 - Aralık - 1988 Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2010 Konum: İST-Sultanbeyli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 341 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı badcombatant
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
güzel bi çalışma öellike bujilerin ohm değerini belirtmen işe yarar bir bilgi
emeğine ve eline sağlık |
|
2004 1.4 hdi 307 xr
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gayet faydalı bır paylasım... Elıne saglık.
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |