|
306 Çalışmıyor... |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
B-Devi
1. Vites 14 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 90 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 27 Ekim 2011 Saat 19:31 |
Arabamın birçok donanımsal eksiği var ama çalışmasında hiçbir problem yoktu. Geçen gün Beylikdüzünden Pendik'e gelirken hararet yükseldi ve otobanda sağa çekip baktım. Kalorifer hortumu manifolta değmiş ve ısıdan patlamıştı. Bagajda yeni bir hortum vardı onu taktım ve sorunu çözüp, su takviyesi yaptım. Aracı gayet normal çalıştırdım ve eve döndüm. Yolculuk esnasında hararet biraz yüksek seyretti ama kaloriferim soğuk üflüyordu. Onun dışında herhangi bir sıkıntı yaşamadan eve döndüm. Ancak Ertesi sabah arabayı bir türlü çalıştıramadım. Çalışacakmış gibi oluyor ama bir türlü çalışmıyor. Son 2 günde aralıklarla 60-70 marş denemesi yapmışımdır ama sadece 1 kere çalıştırabildim. Onda da PIT PIT PIT şeklinde çalıştı ve arada motordan şiddetli PAT PAT sesleri duyunca stop ettirmek zorunda kaldım. Bir daha da çalışmadı zaten. Bujilerden birinin kablosunun içinde yağ birikintisi buldum. Acaba yağ kaçtığı için olabilir mi? Bujileri yerinden sökemediğim için bir bezi tornavida yardımıyla sokarak buji yuvasını temizlemeye çalıştım ama fayda etmedi. Bu sorun nerden kaynaklanmış olabilir. Akşam stop ederken motorun çalışması gayet normal görünüyordu :(
Buji anahtarı bulup, söküp temizlesem bir zarar verirmiyim? Düzenleyen B-Devi - 27 Ekim 2011 Saat 19:33 |
|
Ateş Kırmızı 306 XT
|
|
Serdar
1. Vites 19 - Nisan - 1977 Kayıt Tarihi: 23 Ekim 2011 Konum: Avusturya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 98 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadasim tamirci degilim ama bu olay bir cok aracimda basima geldigi icin net olmamakla beraber sadece fikrimi yaziyorum.
Hararet gören arac ust kapak contasini yakar, buda aracin yagina su karistirmasi demektir ki bunu yag cubugunu cektiginde anlayabilirsin. Aracin dün aksam calismistir sorun yoktur sebebi piston ustlerine daha su birikmemis olmasindan kaynakli, ama butun gece durunce piston üzerine su birikti ve arac calismiyor.
Sana tavsiyem araci calistirmaya ugrasma direk bir ustayla görüs benim dusunce üst kapak sökülecek conta degisecek ve kaldigin yerden devam edeceksin, ha aracin km fazla ise veya su kanallarinda asinma var ise ust kapak rektefeye girmesi gerekebilir ama sanmiyorum, ust kapak contasi isini halledecektir diye dusunuyorum ki cok masrafli bir sey degil.
Bu benim basima gelen olaylardan dolayi yazmis olsudfum anlatimdir kesin bir sey degildir en iyisini bir usta söyleyecektir selamlar. Allah beterinden saklasin.
|
|
Serdar Kapan-Izmir, Avusturya.
2000 model Peugeot 306 Cabrio, 2011 model Hyundai IX35, Tel: 00436764804080 |
|
B-Devi
1. Vites 14 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 90 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
2 hafta kadar önce üst kapak acıldı conta ve saplamaları komple degisti. 750 TL verdim. O olaydan sonraki ilk hararet bu. conta Yanmamıştır heralde diye düşünüyorum
|
|
Ateş Kırmızı 306 XT
|
|
Serdar
1. Vites 19 - Nisan - 1977 Kayıt Tarihi: 23 Ekim 2011 Konum: Avusturya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 98 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Contayi simdi degistir araci calistir hararet yapsin conta gine yanar, yani 2 hafta önce degismis olmasi yanmayacagi anlamina gelmez.
Bazi araclar var hararet görür ama contayi yakmaz bazende az bir hararette bile conta yanabilir ki sizin anlatiminizdan ben bunu cikariyorum aracin ilk calisip kaloriferin soguk uflemesi ve ertesi gün calismamasi conta dedirtiyor bana direk.
Dedigim gibi bu sadece benim deneyimlerimden dolayi olan düsüncem gercek sorunu usta görünce size söyleyecektir veya dedigim gibi yag cubugunu cekin ve yagin durumuna bakin eger arac yagina su karistirmissa conta yanik demektir.
Simdiden kolay gelsin.
|
|
Serdar Kapan-Izmir, Avusturya.
2000 model Peugeot 306 Cabrio, 2011 model Hyundai IX35, Tel: 00436764804080 |
|
B-Devi
1. Vites 14 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 90 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aracın yağına baktım gayet düzgün. Ayrıca radyatördeki suya da baktm onda da yağ kalıntısı falan yok. başka belirtiler varmıdır benim bilmedigim
|
|
Ateş Kırmızı 306 XT
|
|
B-Devi
1. Vites 14 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 90 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bi türlü işimi göremedim şu arabayla. Hep sorun hep sorun canıma tak dedi ya
|
|
Ateş Kırmızı 306 XT
|
|
B-Devi
1. Vites 14 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 90 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Buji anahtarı bulup, bujileri söküp temizlesem bir zarar verirmiyim?Hassas birşeymidir bilmiyorum
|
|
Ateş Kırmızı 306 XT
|
|
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Benim fikrime gore bujileri sokup temizlemekle bir sonuca gidemezsiniz.
Sizin yerinizde olsam contayi degistiren ustaya tekrar gotururdum. Ayrica neden kalorifer hortumu manifolda degmis? Acaba takarken bir yanlislik mi yapilmis? |
|
B-Devi
1. Vites 14 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 90 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Motoru yaptırırken hortumları da değiştirtmiştim. Sanırım iyi sabitleyememişler ve hortum zamanla erimiş. Artan hortumu da ne olur ne olmaz diye yanıma almıştım. İyiki almışım....
Bu arada conta yakmış olsa bile neden çalışmadığını anlamadım. Yanık halde 1 hafta dolaşmıştık zaten ve hararet haricinde hiçbir sıkıntı yoktu. Sadece sürekli su koyuyorduk araca Düzenleyen B-Devi - 28 Ekim 2011 Saat 13:15 |
|
Ateş Kırmızı 306 XT
|
|
B-Devi
1. Vites 14 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 90 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Güncel....
Konu hakkında fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar... |
|
Ateş Kırmızı 306 XT
|
|
insomnia
2. Vites 27 - Ağustos - 1980 Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: B.paşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 404 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
üstat motor sileceğine yakın benzin kontaktörü var kırmızı bir buton net görünüyor o geliyor aklıma ama yinede bir ustaya götürsen diyorum
|
|
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass & O RH+ bayariin haa |
|
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Geçmiş olsun kardeşim umarım çok masraflı bi sorunu yoktur ve hemen halledersin sorununu :(
|
|
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|
B-Devi
1. Vites 14 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 90 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bugün arabayı çalıştırdım ama 3 silindir çalışıyo galiba. pır pır pır diye calısıyo ve devir düşük
|
|
Ateş Kırmızı 306 XT
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |