![]() |
|
DÜNYANIN İLK HİBRİD DİZEL PEUGEOT 3008 |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
rifatseker ![]() 3. Vites ![]() ![]() 02 - Ağustos - 1981 Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2009 Konum: ADANA-ÇUKUROVA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1371 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı rifatseker
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 14 Ekim 2011 Saat 09:18 |
Peugeot 3008, HYbrid4 teknolojisini kullanarak dünyada pazara sunulan ilk "Full Hybrid" dizel otomobil oldu. 3008 + HYbrid4 (DİZEL + ELEKTRİK) = YARARLI BİR BİRLİKTELİK Akıllıca bir birliktelik HYbrid4 Yeni Peugeot için, bu teknolojinin yararlılığı, çevre bakımından etkililiğin Bu yeni duygular, sadece elektrik moduyla gitme Performanslar bakımından, 3008 HYbrid4, Bu özellikleriyle, 3008 HYbrid4, CO2/azami güç oranı konusunda bir Neticede, 200 bg gücünde, 4 teker çekişli, 4,36 metrelik bir araç olduğu halde En Karayolu davranışı bakımından ise, bu mekanik bütün, sofistike yer bağlantılarından çok yararlanıyor. Bilhassa, arka modülde, mükemmel bir karayolu etkililiğinin timsali olan çok kollu bir çekiş mevcut. Kullanımda basitlik Orta - “Auto” (Otomatik) modu: Elektronik düzenek sistemin bütününü Böylece, - “ZEV” (Sıfır Salımlı Saatte 70 km/s hıza kadar ve 4 km'ye kadar salt elektrik çekişle gitmek mümkündür. Bu sınırlar, yolun coğrafyasına ve sürüş şekline (gaza daha Son olarak, akü düzeyi salt elektrik çekişle kullanım için yetersiz hale geldiğinde, içten yanmalı motor tekrar devreye girer ve işleyiş modu otomatik olarak Auto'ya geçer. - Dört teker çekiş (4WD): Çekişi iyileştirmeye yöneliktir. - "Sport" modu: Dinamizme ayrıcalık tanıyarak, Auto seçeneğine göre daha hızlı Geniş bir HYbrid4 teknolojisinden yararlanan bir 3008'te amaç, sadece çevreye saygı ve teknolojik yenilikler değil, aynı zamanda otomobil zevki beklentisinde de olan müşterilerin memnun edilmesi ve kazanılmasıdır. Nitekim, yakıt tüketimini kayda değer derecede düşürerek sorumlu vatandaş olmanın yanı sıra, teknolojinin sağladığı özellikler de, yola tutunma koşulları Şirketler de 3008 HYbrid4'ü çekici bulacaklardır, çünkü bu araç, özellikle düşük CO2 salımları ve bundan dolayı da bazı ülkelerin vergi normuna göre genel olarak vergilerin düşük olması sayesinde çekici bir kullanım maliyeti (TCO) sunuyor. Ayrıca, çevreye saygılı olma bakımından |
|
Çıktığın kapıyı sert çarpma, geri dönüp açman gerekebilir. (Atasözü)
Leon 1.6 DSG / 206 XT 1.4 |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eline Sağlık Rıfat Kardeşim;
Hay Maşallah Dizele HYBRİD Teknolojisini Uygulamışlar Adamlar... ![]() Düzenleyen AlbaYDemircaN - 14 Ekim 2011 Saat 09:51 |
|
![]() |
|
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yahu bu konu daha önce açılmamışmıydı, hatta e-hdi bundan değilmi bu tamamen farklı mı diye sormuştum
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |