![]() |
|
168.000 KM deki araç |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
cnrars ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 24 Eylül 2011 Saat 12:16 |
arkadaşlar, 168.000 km deki bir araç için (filtreler, yağ, su, disk balata hariç) ne gibi bir bakım gerekir, ve ortalama ne kadar tutar, bir de bu km deki bir 206 alınır mı?
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dizel benzin?
|
|
![]() |
|
cnrars ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Araç dizel.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O kadar yüksek km'de bir dizel araç alınmamalı bence. Fiyatı uygun olsa dahi ileride açacağı masraflar düşünülmeli.
|
|
![]() |
|
mimitt ![]() 2. Vites ![]() ![]() 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
araç a dan z ye detaylı bir incelemeden geçse iyi olur,dizel motor olması ve Türkiye deki bilinçsiz kullanımdan dolayı motor yıpranmış olabilir,sağlıklı bir motorsa ve bakımları eksiksiz yapılmış ise mazot pompası,tirger,turbo da dahil olmak üzere bence aşına bilir.ama motor kadar kaportada önemli.
|
|
2001 peugeot 406 sv bva
2010 peugeot 308 Millesim hdi(dv6C) Auto6r |
|
![]() |
|
cnrars ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
peki normal şartlarda turbo ne kadar sürede aşınıyor? bir de mazot pompası çok pahallı değil sanırım?
|
|
![]() |
|
cnrars ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yok yok mazot pompası pahalıymış :)
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mesajıma Başlamadan Önce Şöyle Bir Hatırlatmada Bulunmayı İsterim Caner Bey Kardeşim...
Konumun Yaş Bilgilerin Hiç Bişeyini Paylaşmamışsın... Bunları Bizimle Paylaşki Birbirimize Daha Sağlıklı Yardımcı Olalım .... Eğer Araçta Sıkıntı Yoksa Alınır Bence... Fazla Kilometre Diye Bişey Yoktur... Aracın Kmsi Eğer 500 Bine Gelmişse... O Zaman Alıp Almamakta Tereddüt Edebilirsin... Örnek Verecek Olursak, Sitemizin Yöneticilerinden Haşim Ayaz Abimiz Var Aracı Şu Anda En Az 250 Binde, Motorunda Tek Bir Ses Problem Yok... Rutin Bakımdan Başka Hiç Bişey Yapmamış Adam... Sapa Sağlam; Bende 2008 Yılında... 2004 Model 132 Binde Benzinli 307 Aldım... Aldıktan 21 Gün Sonra Motoru Kucakladım... Tamirci Falan Fistan Derken ... Komple Yeni Bir Motor Aldım...Toplamda 6.OOO Liram Gitti Durumu Çözüldü Oysa Daha 132 bindeydi; Daha Önceki Sahibi O Aracı İnsan Gibi Kullansaydı Emin Olun O Araçta Hiç Bir Sıkıntı Yaşamazdık... Yada Yaşamazsınız... Yeniden Bir Örnek Verecek Olursak AHMET SEMİZ Kardeşimizin 206 QUiKSİLVER ı Şu Anda 240 Binde Olsa Gerek; Araca Şöyle Bir Baktığınızda En Fazla 60 - 70 Binde Dersiniz... Araba Alacak Kişide Kilometre Takıntısı Varsa; 2.El Araç Almasını Tavsiye Etmiyorum... Sıfır Araç Almak Daha Mantıklı Olacaktır... Çok Örnek Verdim ![]() 2010 Model 55 Bindeki 3 Parça Boyalı DİZEL (Stock) 206 ya 25.OOO TL İstiyorsa... Satıcıya Bu Durumda Ne Yapılması Gerektiğini Sizde Tahmin Edersiniz... ![]() Düzenleyen AlbaYDemircaN - 24 Eylül 2011 Saat 14:02 |
|
![]() |
|
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1.+ Olarak km si yüksek araç km düşük araca göre daha yüksek Performans sağlar bu unutulmamalı.
2.KM'yüksek falan alınmaz demeyin abicim 0 km alınan araçlarda da 2 ay sonra motor pert olabiliyor geçen hafta bir 508 örneği vardı okuduysanız. eğer bakımları yerindeyse motor sağlamsa alınır zaten bu km si yüksek olayı bi bizim ülkede var yabancı ülkelerde buna bukadar takılmıyor nedense bi bizim pimpirikliğimiz yani |
|
![]() |
|
mimitt ![]() 2. Vites ![]() ![]() 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
turboları iki şekilde inceleyebiliriz,revizyon olabilecek ler ve yenilenmesi gerekenler bir turbo revizyonu için net bir rakam söylemek mümkün değil ama ortalama 500 600 arası işcilik ile birlikte,yeni bir turbo ise markasına göre 800 den başlayıp 3000 tl lere kadar çıkabiliyor,ha turbo değiştiriken şeytan dürtüyor,volvo s40 t4 te bunu yaşadım aynen şöyle oluyor, lan şimdi bunun girişi benimkiyle aynı ama bu daha büyük?
- usta bu benim araca uyar dimi? -uyar abi. -peki basınç durumu? -aynıda kalabilir yükseledebilir bu x bar a kadar çıkıyo? - ne kadar abi bu xxx tl - bi dakka abi bi tlf edeyim,baba ya benim arabanın turbo...şu kadar eksiğim var ay başında hal.... -(baba) benim karnım tok oğlum,annene söyle... anneden destek alınır.. -tamam usta bu olsun.ne zamana çıkartırız aracı.çıkan turboyuda bagaja koyun parçalıycam :) volvo s40 t40 200 yerine 240 hp dir diğer ekstralarla :)
Düzenleyen mimitt - 24 Eylül 2011 Saat 14:42 |
|
2001 peugeot 406 sv bva
2010 peugeot 308 Millesim hdi(dv6C) Auto6r |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |