|
1998 Peugeot 306 XN hakkında sorular. |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
altay_26
1. Vites 01 - Ocak - 1983 Kayıt Tarihi: 18 Ağustos 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 18 Ağustos 2011 Saat 20:56 |
1998 Peugeot 306 XN modeli arabam var.Arabayı yeni aldım aldığım kişi baya hor kullanmış arabayı.
Aklıma takılan ve arabada gördüğüm bazı sorunlar mevcut. 1. Arabam tüplü ama enjektörlerinden ses geliyor. 2. İlk çalıştırırken zorluyor ve çalıştığı zaman egzosttan patlama sesi geliyor. 3. Motor arada bir tekliyordu ama şimdi sürekli teklemeye başladı. (Bobin, Buji kabloları ve Bujileri 1000 km. önce değiştirdim. 4. Araç hareket halindeyken arada sırada veya zaman zaman Motor Arıza Işığı yanıyor. 5. Aracın elektirik tesisatındada sorun olduğunu düşünüyorum. 3200 Watt amfi var ama ya akü bitiriyor yada amfi çalışmıyor. (Akü 75 Amper). 6. Biraz öncede bir ustaya gösterdim arabayı Conta yakmış olabilir dedi fakat arabada ne hararet yükseliyor, ne suya yağ karışıyor nede torktan düşüyor. Bu konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
1) Lpg enjektorlerı seslı calısıyordur. Bu cok normal bır durum. Bazı enjektorler seslıdır yapısı boyledır... 2) Benzın yakıt sıstemı ve atesleme sıstemını kontrol etmek lazım. Acaba aku yeterlı mıktarda cevırebılıyormu ??? 3) Supap ayarı yaptırdınız mı??? Belkı tekleme duzelebılır... 4) Arıza ısıgı benzınde gıdınce yanmaya devam edıyormu ??? Benzınde yanmıyorsa lpg karısımından dolayıdır... 5) Elektrık olayına bırsey dıyemeyecegım. 6) Conta yakmıs olsa dedıgın gıbı tepkıler vermesı gerekır. aracın kmsı neydı ??? |
|
altay_26
1. Vites 01 - Ocak - 1983 Kayıt Tarihi: 18 Ağustos 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Subap ayarı yaptırmadım.Aklımdan şöyle bişey geçiyor diğer yorumları okudum.
Kelebekte yada kelebek boğazında sıkıntı olabilirmi yada enjektörlerden birisi tıkanmış veya çalışmıyor olabilirmi.
|
|
altay_26
1. Vites 01 - Ocak - 1983 Kayıt Tarihi: 18 Ağustos 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Araç 215.000 Km.de şu anda.
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
8 supaplı makınelerde duzenlı olarak supap ayarı yapılması gerekır. O acıdan bence ılk olarak supap ayarı kontrolu yaptır. Gerekıyorsa da yaptır. Supap ayarı motorun en temel ayarlarından bırıdır...
16V motorlarda ıse supap ayarı yapmaya gerek yoktur. Bu da 16V makınenın ustunlugudur
|
|
altay_26
1. Vites 01 - Ocak - 1983 Kayıt Tarihi: 18 Ağustos 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
sorunu çözdüm arkadaşlar. aracın şarj dinamosunun yatağı yanmış. ondan kaynaklanan bir sorunmuş.
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
O zaman gecmıs olsun... Ama supap ayarını kontrol ettırmelısın |
|
altay_26
1. Vites 01 - Ocak - 1983 Kayıt Tarihi: 18 Ağustos 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
peki subap ayar aralıgı ölçüleri nedir yazarsan sevinirim.
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |