![]() |
|
206 XT 2002 model 8V mi yoksa16V mi |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2011 Saat 23:17 |
||
aracımın kaç valf olduğunu bilmiyorum.
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
16V...
8V olanlar 2000 yılında bıtmıs olması lazım
16V motorların ustu komple sıyah plastıktır. ortasında bujı bobın kapagı bulunur. 8V olanların supap kapagı metaldır... Düzenleyen CeCoLi - 08 Mayıs 2011 Saat 23:20 |
|||
![]() |
|||
106_arts ![]() 1. Vites ![]() Forumdan Banlandı. Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011 Konum: niğde ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
2002 modellerın tümü 16 valf 110hp dir
|
|||
![]() |
|||
106_arts ![]() 1. Vites ![]() Forumdan Banlandı. Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011 Konum: niğde ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
bu arada aracım 1.4 benzin üst kapak metal. ruhsatta 40.4 kw yani 54 bg diye geçiyor aldığım galerici 90 bg dedi. Ruhsattaki kw sonra farkettim
|
|||
![]() |
|||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
bu arada aracım 1.4 benzin üst kapak metal. ruhsatta 40.4 kw yani 54 bg diye geçiyor aldığım galerici 90 bg dedi. Ruhsattaki kw sonra farkettim. resim için saol
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
motorun ustu metal ıse o zaman tek secenek 1.4 8V 75 bg :))
1.4 te de 16V olsa yıne supap kapagı plastık...
|
|||
![]() |
|||
dinoco ![]() 1. Vites ![]() ![]() 26 - Haziran - 1979 Kayıt Tarihi: 16 Ocak 2011 Konum: izmir urla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 829 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kesinlikle 8v arkadaslar 16v değil
|
|||
![]() |
|||
dinoco ![]() 1. Vites ![]() ![]() 26 - Haziran - 1979 Kayıt Tarihi: 16 Ocak 2011 Konum: izmir urla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 829 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
yani yukardaki motordan değil (resimdeki)
|
|||
![]() |
|||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
bız motorun ustundekı koruma kapagından bahsetmıyoruz guzel kardesım.
yukarıdakı resımde dıkkat edersen o senın bahsettıgın koruma kapagından yok. o gormus oldugun ust plastıklerın kenarları supap kapagıdır. ortasında da bujı-bobın kapagı bulunur. ama senın motorda supap kapagı metal dıye sende bızde soyledık. bujılerde arkadan gırer ve ustunde 4 lu bobın bulunur... bobının ortasında 4 kablolu kare sekıllı tek bır soket bulunur
16V motorların supap kapakları genelde plastık oluyor artık...
|
|||
![]() |
|||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
dinoco ![]() 1. Vites ![]() ![]() 26 - Haziran - 1979 Kayıt Tarihi: 16 Ocak 2011 Konum: izmir urla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 829 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
hayır arkadasım ARABAN 8 (SEKİZ) valf oketoo :)
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Tespıt edıldı onaylandı :))
1.4 8V 75bg :DDDDDDDDDDDDDd
|
|||
![]() |
|||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
cevaplarınız için teşekkür ederim. |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
tesekkurunu ettıkten sonra su ımzandakı sorı ısaretının yerıne gereklı bılgıyı yazarsın artık yanı
![]() |
|||
![]() |
|||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
ose ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Ocak - 1985 Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011 Konum: elazığ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 859 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kızmak ne kelıme yaa :)) hatırlatıyorum sadece :DD
|
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |