Peugeot Türkiye Fun Club Ana Sayfa
  SSS SSS  Forumu Ara Arama  Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

yakıt sorunu..fenalardayım :)

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 8>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı cesva25 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı cesva25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: yakıt sorunu..fenalardayım :)
    Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 10:54
arkadaşlar 306 1.6 manuel 2001 model pejomu aldım allahın izniyle.. çok memnunum.. tek sıkıntım.. 600 krş yakıo hemde sakin kullanımda delircem....  arabanın ön tarafında yapmadığım işlem kalmadı .. yağı suyu kelebek boğazı temizliği enjeksion temizliği enjeksionlar sibob ayarı pejocuda pc ye bağlattım rolanti sorunu vardı o bile yapıldı..şanzımanı dahi indirttim :) ön takımı bile komple sıfırladım.. 2.100 tl masraf yaptım gene araba çok yakıyor anlamadım..lpg yok arabada.... son işlem olarak aracın hava filtre kutusundan ön tarafa doru gelen bi boru var ucu ördek ağzı gibi.. bende o yok.. açık hava filtresi vardı ..onu söktüm gene aynı.. şimdi  o hava borusunun siparişini verdim onu takıcam  orjinali bakalım gene yakacakmı... bu konuda bana yardım edin .. yoksa benzini döküp yakıcam cazibemi :)))
Çevrimdışı Muhammet ÇAKIR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 26
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010
Konum: Kütahya
Mesajlar: 3136
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı Muhammet ÇAKIR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 10:59

normaldir kardeşim benzinin litresi 4tlyı gectı :) motorda 1,6 olunca affetmez pek ama 600 kuruş cok fazla gıbı aracı yakacaksan benzin kullanma çok pahalı başka bi yakıtla yak Sırıtma

1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!
Çevrimdışı cesva25 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı cesva25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 11:09
:)) ya o işin şakasıda :)) napcam ben ? lpg deme sakın :)) ama 306 tının o ıvlemesi yokmu direksiyondayken yakıtı düşündürtmüyo :))) cidden 600 krş yakması normalmi sizce.. 1.6 böleyse gtı ne yakar kimbilir :))
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 29
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Mesajlar: 5809
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 11:11

cevsa25 şu yakıt hesaplamasını litre olarak yapsan daha iyi olacak çünki benzin fiyatları sürekli değişiyor buna bağlı olarak yakıtında artıyor ama aracın 100 km de yaktığı litre değişmediği için daha rahat hesap yapılır. Neyse

aracın 100 km de 13,95 litre yakıyor ki bu rakam çok yüksek. Benim aracım 307 1.6 otomatik bile 10,7 litre yakıyor. seninde 13,95 yerine 8-9 litre yakması gerektiğini tahmin ediyorum yani senin değişnle 0,34 tl ile 0,39 tl arası yakması lazım.
 
bu arada termostatı gösterdin mi arızalı olabilir? benim arızalıyken değiştirdiğimde yakıtım yaklaşık 2 litre kadar düşmüştü.
 
arızalımı değilmi diye merak ediyorsan bak bakalım hararet 90-95 derece arasındamı duruyor yoksa çok altına veya çok üzerinemi çıkıyor. Çünki araç en iyi 90 derecenin üzerinde yakar eğer motor soğuk kalırsa hararet hep düşükse yakıtın artar.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 11:13
Orjinalini yazan: cesva25 cesva25 Yazdı:

:)) ya o işin şakasıda :)) napcam ben ? lpg deme sakın :)) ama 306 tının o ıvlemesi yokmu direksiyondayken yakıtı düşündürtmüyo :))) cidden 600 krş yakması normalmi sizce.. 1.6 böleyse gtı ne yakar kimbilir :))
 
aracı cok mu sıkıstırıyorsun nedır??? veyahut bır bakımsızlık durumumu soz konusu acaba?
 
km de 60kr demek 100km de 14 LT demek yanı Göz Kırpma


Düzenleyen CeCoLi - 04 Mayıs 2011 Saat 11:15
Çevrimdışı tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 206 GTI 2002 2.0 16V
Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Mesajlar: 3426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 11:14
hesaplamanızın doğru olduğuna eminmisiniz. 60 Kr yaktığını nasıl tespit ettiniz oda önemli
Çevrimdışı cesva25 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı cesva25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 11:19
METİN ABİ KİMSE BANA BUNU DEMEDİ AAAAAAAAAA..ŞAŞIRDIM EVET ..ŞÖLEKİ HARERET GÖSTERGESİ SAKİN KULLANIYORUM SIKIŞTIRMIYORUM YANİ 3.000 DEVİRDE VİTES DEĞİŞTİRİRİM.. AMA O HARARET GÖSTERGESİ HEP  95-100 DE.. TERMOSTATIDA HİÇ GÖSTERMEDİM.. AMA BABAM DEMİŞTİ OĞLUM BAK BU HARARET 90 YADA ALTINDA OLMALI Bİ BAKITALIM DEMİŞTİ ..İŞTE BÜYÜK SÖZÜ DİNLEMEMENİN ZARARLŞARI.. TAMAM BEN TERMOSTATLA MÜŞİRİ DEĞİŞTİRİM.. EĞERKİ YAKIT DÜŞERSE METİN ABİ DİLE BENDEN  NE DİLERSEN... CECOLİ  SIKIŞTIRMIYORUM :)) O BENİ SIKIŞTIRIP DURU :)) HABİRE SU İÇER GİBİ  BENZİN İÇİO ABİ :))

ŞİMDİ SORUM ŞU.. TERMOSTAT KAÇLIK OLMALI YADA MÜŞİR KAÇLIK OLMALI TAVSİYE EDECEĞİNİZ Bİ ŞE VARMI BU KONUDA... YARINA HALLEDMEYE ÇALIŞÇAM ... VAY BEEEEE TERMOSTATA BAK OCAĞIMA İNCİR AĞACI  DİKECEK DESENİZE... :))
Çevrimdışı cesva25 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı cesva25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 11:22
ABİ 50 TL LİK BENZİN ALIYORUM KM SIFIRLIYORUM  80 KM DE BENZİN IŞIĞI YANIO :))) BÖLE HESAPLADIM... BUDA 0,625 KRŞ YAPAR.. KİMİ DENEMELERDE 0,666 KRŞ TA  ÇIKTI SONUÇ..
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 29
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Mesajlar: 5809
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 11:48
Orjinalini yazan: cesva25 cesva25 Yazdı:

METİN ABİ KİMSE BANA BUNU DEMEDİ AAAAAAAAAA..ŞAŞIRDIM EVET ..ŞÖLEKİ HARERET GÖSTERGESİ SAKİN KULLANIYORUM SIKIŞTIRMIYORUM YANİ 3.000 DEVİRDE VİTES DEĞİŞTİRİRİM.. AMA O HARARET GÖSTERGESİ HEP  95-100 DE.. TERMOSTATIDA HİÇ GÖSTERMEDİM.. AMA BABAM DEMİŞTİ OĞLUM BAK BU HARARET 90 YADA ALTINDA OLMALI Bİ BAKITALIM DEMİŞTİ ..İŞTE BÜYÜK SÖZÜ DİNLEMEMENİN ZARARLŞARI.. TAMAM BEN TERMOSTATLA MÜŞİRİ DEĞİŞTİRİM.. EĞERKİ YAKIT DÜŞERSE METİN ABİ DİLE BENDEN  NE DİLERSEN... CECOLİ  SIKIŞTIRMIYORUM :)) O BENİ SIKIŞTIRIP DURU :)) HABİRE SU İÇER GİBİ  BENZİN İÇİO ABİ :))

ŞİMDİ SORUM ŞU.. TERMOSTAT KAÇLIK OLMALI YADA MÜŞİR KAÇLIK OLMALI TAVSİYE EDECEĞİNİZ Bİ ŞE VARMI BU KONUDA... YARINA HALLEDMEYE ÇALIŞÇAM ... VAY BEEEEE TERMOSTATA BAK OCAĞIMA İNCİR AĞACI  DİKECEK DESENİZE... :))
 
Estafurullah.
 
termostat normal şartlarda motorun sıcaklığını hep 90 da tutar tabi 307 için öyle. 306 ların kaç olması lazım bilmiyorum.
 
inş termostatdandır mesela benim sakin kullanmama rağmen ortalamam 13,5 den aşağı inmiyordu, hararette hep 60-70 derecede idi bu yüzden motor 90 dereceyi yakalamak için hep zengin karışımda çalışıyor ve yakıt artıyordu. cem abi sağolsun farketti gittim değiştirdim şimdi 10,7 litreye kadar indi.
 
ayrıca sorun sade termostattan olmayabilir çünki eğer arızalı ise değiştirdiğinde senin aracın 5 litre fazla yakıyorsa 2,5 - 3 litre düşer diye tahmin ediyorum. değiştirde sonucu bizimle paylaş bakalım.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 11:53
Orjinalini yazan: cesva25 cesva25 Yazdı:

METİN ABİ KİMSE BANA BUNU DEMEDİ AAAAAAAAAA..ŞAŞIRDIM EVET ..ŞÖLEKİ HARERET GÖSTERGESİ SAKİN KULLANIYORUM SIKIŞTIRMIYORUM YANİ 3.000 DEVİRDE VİTES DEĞİŞTİRİRİM.. AMA O HARARET GÖSTERGESİ HEP  95-100 DE.. TERMOSTATIDA HİÇ GÖSTERMEDİM.. AMA BABAM DEMİŞTİ OĞLUM BAK BU HARARET 90 YADA ALTINDA OLMALI Bİ BAKITALIM DEMİŞTİ ..İŞTE BÜYÜK SÖZÜ DİNLEMEMENİN ZARARLŞARI.. TAMAM BEN TERMOSTATLA MÜŞİRİ DEĞİŞTİRİM.. EĞERKİ YAKIT DÜŞERSE METİN ABİ DİLE BENDEN  NE DİLERSEN... CECOLİ  SIKIŞTIRMIYORUM :)) O BENİ SIKIŞTIRIP DURU :)) HABİRE SU İÇER GİBİ  BENZİN İÇİO ABİ :))

ŞİMDİ SORUM ŞU.. TERMOSTAT KAÇLIK OLMALI YADA MÜŞİR KAÇLIK OLMALI TAVSİYE EDECEĞİNİZ Bİ ŞE VARMI BU KONUDA... YARINA HALLEDMEYE ÇALIŞÇAM ... VAY BEEEEE TERMOSTATA BAK OCAĞIMA İNCİR AĞACI  DİKECEK DESENİZE... :))
 
senın termostatında bır sorun yok guzel kardesım :)) baska yerlerde arayacagın problemını. bujılerıne baktırdın mı? aracın lambda sensorune bakmak gerek. ondan dolayı cok yakıyor olabılır.
 
aracın km sı nedır???
 
metının demek ıstedıgı acık kalırsa motor sogur. senınkınde soguma sorunu yok yanı :)) ama termostat degıstırmek ıstersen orjınalını alacaksın yıne aynı sekılde calısacak. 90-100 arası normaldır. benımkı senınkıne gore bıraz daha genıs aralıklı calısır. 85-100 arası...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 11:55
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: cesva25 cesva25 Yazdı:

METİN ABİ KİMSE BANA BUNU DEMEDİ AAAAAAAAAA..ŞAŞIRDIM EVET ..ŞÖLEKİ HARERET GÖSTERGESİ SAKİN KULLANIYORUM SIKIŞTIRMIYORUM YANİ 3.000 DEVİRDE VİTES DEĞİŞTİRİRİM.. AMA O HARARET GÖSTERGESİ HEP  95-100 DE.. TERMOSTATIDA HİÇ GÖSTERMEDİM.. AMA BABAM DEMİŞTİ OĞLUM BAK BU HARARET 90 YADA ALTINDA OLMALI Bİ BAKITALIM DEMİŞTİ ..İŞTE BÜYÜK SÖZÜ DİNLEMEMENİN ZARARLŞARI.. TAMAM BEN TERMOSTATLA MÜŞİRİ DEĞİŞTİRİM.. EĞERKİ YAKIT DÜŞERSE METİN ABİ DİLE BENDEN  NE DİLERSEN... CECOLİ  SIKIŞTIRMIYORUM :)) O BENİ SIKIŞTIRIP DURU :)) HABİRE SU İÇER GİBİ  BENZİN İÇİO ABİ :))

ŞİMDİ SORUM ŞU.. TERMOSTAT KAÇLIK OLMALI YADA MÜŞİR KAÇLIK OLMALI TAVSİYE EDECEĞİNİZ Bİ ŞE VARMI BU KONUDA... YARINA HALLEDMEYE ÇALIŞÇAM ... VAY BEEEEE TERMOSTATA BAK OCAĞIMA İNCİR AĞACI  DİKECEK DESENİZE... :))
 
Estafurullah.
 
termostat normal şartlarda motorun sıcaklığını hep 90 da tutar tabi 307 için öyle. 306 ların kaç olması lazım bilmiyorum.
 
inş termostatdandır mesela benim sakin kullanmama rağmen ortalamam 13,5 den aşağı inmiyordu, hararette hep 60-70 derecede idi bu yüzden motor 90 dereceyi yakalamak için hep zengin karışımda çalışıyor ve yakıt artıyordu. cem abi sağolsun farketti gittim değiştirdim şimdi 10,7 litreye kadar indi.
 
ayrıca sorun sade termostattan olmayabilir çünki eğer arızalı ise değiştirdiğinde senin aracın 5 litre fazla yakıyorsa 2,5 - 3 litre düşer diye tahmin ediyorum. değiştirde sonucu bizimle paylaş bakalım.
 
metınım senın ısını termostatla cozduk ama herkesde aynı sey olacak dıye bırsey yok. arkadasın aracında soguma yokkı :)))))
 
sende herkese termostatı soyluyorsun sımdı ama yanlıs yonlendırme yanı :) once soguma varmı onu sor yoksa termostatı ellemeye gerek yok yanı :))))))))
Çevrimdışı cesva25 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı cesva25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 12:05
HOPBALAAAAAAAAAAA..... BUJİLER SIFIR ORJİNALLERİYLE DEĞİŞTİRDİM..SIRF BU YÜZDEN... BEN GENEDE TERMOSTATI DEĞİŞTİRCEM.. EĞER YAKIT GENEDE DÜŞMESSE CECOLİ ÇÖZÜM SENDE NE YAP NE ET YARDIM ET BANA O ZAMAN... HARERETİN 90 GEÇMEMESİ LAZIM DEĞİLMİ... BEN BU GÜNE DEK HEP FİAT RENO KULLANDIM PEJHODA İLK ADIMIMI ATTIM ..BUNDAN SONMRADA PEJOLARDAN VAZ GEÇMEM.. AMA BU YAKIT SORUNUM ÇÖZÜLMESİ LAZIM DELİRCEM YOKSA... BUJİLER SIFIR YENİ TAKILDI HATTA DAHA SONRA ROLANTİ YÜZÜNDEN BAŞKA BİR USTAYA GİTTİM ODA ENJEKSİON TEMİZLİĞİ YAPTI... AMA GENE YAKIOR.. CECOLİ SENİN aracın lambda sensorune  BU NEDEMEK ABİ ANLAMADIM ??
Çevrimdışı monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Yaşı : 42
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 12:05
206 1.6 16v 110 luk otomatik şanzıman, tam yarım depoydu en son doldurdum, tam 99 tl de tabanca attı 100 tl ye tamamlatıp bıraktım. bugün tam benzin aldığım noktada 257.5 km yapmış bu durumda km de 0,388.3 tüketimi var.Tabi benimki şuan çok sağlıklı bir ölçüm olmamakla beraber birazdan tekrar doldurturum bakalım 100 tl de tabanca atacak mı.O zaman aldığım litre fiyatı BP nin 4,25 di 23,5 litre üzerinden hesap edicem artık.
Çevrimdışı cesva25 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı cesva25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 12:06
ARAÇ 132 BİNDE DAHA ...ORJİNAL..
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 29
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Mesajlar: 5809
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 12:40
cem abi dikkatli okursan ilk mesajda sordum zaten 90-95 derecenin altındamı üstündemi diye.
 
1. mesajımda = arızalımı değilmi diye merak ediyorsan bak bakalım hararet 90-95 derece arasındamı duruyor yoksa çok altına veya çok üzerinemi çıkıyor. Çünki araç en iyi 90 derecenin üzerinde yakar eğer motor soğuk kalırsa hararet hep düşükse yakıtın artar.
 
2. measjımda = ayrıca sorun sade termostattan olmayabilir çünki eğer arızalı ise değiştirdiğinde senin aracın 5 litre fazla yakıyorsa 2,5 - 3 litre düşer diye tahmin ediyorum. değiştirde sonucu bizimle paylaş bakalım.
 
herşeyi yapmış ama tersmostatı yazmamış bende bildiğim kadar yardımcı olmaya çalışıyorum, ağanın eli öpülmezmiş buyur çöz bakalım (:
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı cesva25 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı cesva25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 13:04
bu termostatı kaçlık alıcam abi biri bişi desin hemen işlemlere başlıcam ... ve sonucu paylaşçam sizinle...
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 29
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Mesajlar: 5809
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 13:23
cem abide 306 kullanıyor ama onun motor 1.8. termostat farkı varmıdır bilmiyorum burada ayrıntılı olarak var.
 
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 13:26
termostatlar farklı zaten. 1.4 ve 1.6 ların aynı, 1.8 ve 2.0 ın aynı :))
Çevrimdışı cesva25 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011
Mesajlar: 138
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı cesva25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 14:07
anladım..bu durumda 89 luk termostat alıcam okey..teşekkür ederim .. inşşalh olay çözülür...
Çevrimdışı nurinuri58 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 30
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2011
Konum: sivas
Mesajlar: 131
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı nurinuri58 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 Saat 14:59
Arkadaşlar bide benim soruma cevap alabilir miyim. yeni 2006 model 206 araba aldım 1.4 motor 102 bg tüplü. üzerinde 205-40-16 jant ve lastik var. yakıtı etkilediği söyleniyor. acaba ne kadar etkiler. 50tl lik tüp ile 210 220 km yol yapıyor şehir içi. ama ilçedeyim pek bi dur kalk yaptırmıyor. km de ortalama 240 kuruş gibi. sizce nasıll
bir nuri bir 206
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 8>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör


Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 30 KONU
Peugeot Türkiye Fun Club Gündem        
Peugeot İkinci El - www.peugeotturkiye.com
konu icon Lpg Tavsiyesi son mesaja git 147 7 adem61 Sohbet \ Muhabbet
konu icon 5008 Tak tak ses sorunu (videolu) son mesaja git 237 15 ALLEX Peugeotlarınız Hakkındaki Arızalar Ve Çözümleri
konu icon YENİ ÜYE 306 SI :D son mesaja git 59 7 ALLEX 306
konu icon Favori konu ekleme son mesaja git 15 0 Onurzdn Şikayet, İstek Ve Öneriler
konu icon Otomatik bagaj açma son mesaja git 134 6 sonerkyl Modifiye Ve Tuning Bilgileri
konu icon Ankara dan selamlar son mesaja git 10 2 sonerkyl Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon Peugeotmarket com kesinlikle hayir son mesaja git 264 11 ricgss Şikayet, İstek Ve Öneriler
konu icon 2016 Ocak 01 itibari ile trafik sigortası fiyatlar son mesaja git 8172 63 Onurzdn Sohbet \ Muhabbet
konu icon Merhaba son mesaja git 49 9 muratgunay48 Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon GEÇ OLDU AMA GÜÇ OLMADI son mesaja git 117 5 GökhaN 307
konu icon 307 yol bilgisayarı ekranı sıcakta silikleşme son mesaja git 473 22 dağdelen34 307
konu icon ZONGULDAKTAN SELAM son mesaja git 23 4 Dlkrn_48 Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon Aracımın içine gelen benzin kokusu son mesaja git 104 6 Dlkrn_48 206
konu icon Partner İlk Çalışma Sorunu son mesaja git 99 5 sonerkyl Partner
konu icon 206 1.4 XR Klima lambası, yağ lambası ve stop lamb son mesaja git 34 1 sonerkyl 206
konu icon Ankaradan Selamlar son mesaja git 42 7 Gokcesel Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon Klimanın devreye girip çıkması?? son mesaja git 2929 15 esstel Peugeotlarınız Hakkındaki Arızalar Ve Çözümleri
konu icon 307 ARAÇ YÜKE BİNDİĞİ ZAMAN SİLECEKLERİN HAREKET E son mesaja git 81 3 sonerkyl 307
konu icon 1998 mode 106 egr son mesaja git 33 1 sonerkyl Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
konu icon unutulmayan 206 reklamı son mesaja git 196 4 muratgunay48 Geyik
konu icon istanbuldan sinan son mesaja git 67 12 akarslansinan Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon Sol ön tekerden gelen ses son mesaja git 130 4 TooJohn 206
konu icon 206 bijon anahtarı ve kriko son mesaja git 77 3 sonerkyl Alınık Parçalar
konu icon Satılık Peugeot 206 Orjinal Helezon Yay ve Pioneer son mesaja git 118 3 xdesign_206 Satılık Parça Ve Aksesuar
konu icon 2014 308 1.2vti Lav Kırmızı son mesaja git 101 7 GökhaN Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
konu icon 206 Jant - Lastik Seçim Kılavuzu son mesaja git 1402 16 GökhaN Peugeot Jant Lastik Seçimi
konu icon Peugeot tarafından değiştirilmiş motoru ruhsata iş son mesaja git 108 3 KILIÇ Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
konu icon 307 Klima Sağ/Sol Yön Sorunu (Çözüldü) son mesaja git 179 7 Nightmarecr 307
konu icon Peugeot 206 Sol (sofor) taraf manuel - katlamali - son mesaja git 230 5 Vefa Satılık Parça Ve Aksesuar
konu icon Klima ışığı problemi son mesaja git 60 1 mistercasper 307