![]() |
|
Neden Euro Diesel ? |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 09 Nisan 2011 Saat 15:20 |
|
![]() Benzersiz formülüyle Euro Diesel sürüş keyfinizi aralıksız devam ettirmeniz için dizel motorunuzu tortulardan korumak ve onları uzaklaştırmakta büyük katkı sağlamaktadır. Euro diesel’de Normale göre daha
az alkol(etanol)vardır.Bu da yakıtın daha ince olmasını sağlar.Aracın
sesinin değişmesi de bununla ilgilidir.İnce yakıt daha sessiz yanar.Euro
diesel kullanınca aracınızın sesi az da olsa azalabilir. Zamanla tortular motor gücünü azaltacak şekilde dizel yakıt enjektör sisteminin içinde birikebilir. Yüksek performansı devam ettirmek için, motorun bu son derece teferruatlı ve önemli bölümlerini en iyi koşullarda korumak çok önemlidir. Önemli bir fark da yakıtlar içindeki Kükürt oranıdır. Kükürt oranı 7000 ppm yerine sadece 350 ppm dir.Euro dizelin yeni nesil dizel motorlu araçlarda tavsiye edilmesinin bir nedeni de budur aslında. Çünkü; kükürt’ün yanma sırasında yakıttaki hidrojen havadaki oksijenle birleşerek kükürt asidini oluşturur ve bu asit yeni nesil dizel motorlarda aşındırıcı bir özelliğe sahiptir.Bundan dolayı yeni nesil dizel araçlarınızda kükürt oranı az olan yani euro diesel’i tavsiye ediyoruz. |
||
![]() |
||
d3n1s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yeni nesil dizel motorlar euro dizel'e göre tasarlandığından kırsal dizel kullanımı ciddi masraflara yol açacaktır, ancak ticari dizel motorlar (isuzu'nun, iveco'nun ya da bunun gibi firmaların motorları) ve eski dizel motorlar kırsal yani daha kalın dizele göre tasarlandığı için bu motorlarda da aynı etkiyi euro dizel yaratacaktır. Sözün özü, Peugeot araçlarınızda kırsal dizel kullanmak gibi bir hataya sakın düşmeyin.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zaten artık Kırsal Motorin kaldırıldı diye biliyorum. Yalnızca EuroDizel satılıyor..
|
||
![]() |
||
dinoco ![]() 1. Vites ![]() ![]() 26 - Haziran - 1979 Kayıt Tarihi: 16 Ocak 2011 Konum: izmir urla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 829 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
d3n1s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yasaklandı ama kağıt üzerinde, hala kırsal motorin satan istasyonlar var, ayrıca stoklar bitene kadar kırsal satışı zaten serbest. Bildiğim kadarıyla bazı markalar da kırsal motorin yerine başka bir adla benzer bir motorin piyasaya sürdüler.
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |