|
|
motor kulağı (dikkat) bütün araçlar |
Yanıt Yaz
|
Sayfa 123> |
| Yazar | |
GiTaRRa
2. Vites
Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Konum: 106 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 725 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: motor kulağı (dikkat) bütün araçlarGönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 23:08 |
|
arkadaşlar paylaşıyorum cünkü derdi olan ögrensin ne yapacagını bilsin diye..
aracım sarsıntılı çalışıyodu..vites değiştirirken çok zorluk çekiyorddum titreme sayesinde.rot banalsa götürdüm allahtan usta biliyormuş ki işini beni yönlendirdi.motor kulagını taktı tamamen düzeldi sarsıntılı çalışma inanılmaz fark etti.sadece egzoz sesini duyuyorum şimdi.. nedir bu motor kulağı==== "metal uzerine saglam lastik(belkide kaucuk) kapli olan bir parcadir.motorun calisirken yarattigi sarsintiyi en aza indirerek şasiye verir.uzerindeki lastik zamanla ozelligini yitirerek parcalanabilir,kopabilir.o zaman motor,dolayisiyla tumuyle araba daha sarsintili calisir" sonuç olarak memnunum sizinde sarsıntılı çalışma durumunuz varsa bir baktırın derim... Düzenleyen GiTaRRa - 28 Aralık 2010 Saat 23:10 |
|
|
Peugeot 106 XR..
1 saat yürüsem 5 km bu sirada 2 sigara içsem 75 kuruş,75 bölü 5 desek km de 15 kuruş yakiyorum PuG gibi adamım.:) KONYA |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 23:13 |
|
nasıl bozuldugu yada deforme oldugu hakkında fikrin varmı .. onuda anlat bari tam olsun ama dimi :)
|
|
![]() |
|
GiTaRRa
2. Vites
Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Konum: 106 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 725 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 23:15 |
|
sen arada hastaneye gidiyomusun dostum :) oda arada hastalanır hakkıdır
|
|
|
Peugeot 106 XR..
1 saat yürüsem 5 km bu sirada 2 sigara içsem 75 kuruş,75 bölü 5 desek km de 15 kuruş yakiyorum PuG gibi adamım.:) KONYA |
|
![]() |
|
xMEGANx
3. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 23:21 |
şu yaşadığımız dünyada Oksijen denilen bi gaz varya lanet olsun herşeyi yıpratıyo aga ya =) kesin onuda o yapmıştır emin ol ;)
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 23:24 |
|
onu demek istemedim.. neyse.. |
|
![]() |
|
xMEGANx
3. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 23:25 |
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 23:27 |
|
hayır yeni deişsse deforme kullanıma dayalı aşınma zamanı gelmedende kulakcık yırtılabiliyor..
kopabiliyor.. bunun sebebide motorun devriyle kalkışlardaki debriyaj baskıyla alakalı mekanik bişeye demek istedim ama sanırım geyik kısmındayımm=)) sory hata bende
|
|
![]() |
|
xMEGANx
3. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 23:30 |
aman aman hemen bi laf sokmalr :D tmm abicim büyüksünüz
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 23:36 |
|
unut gitsin :) |
|
![]() |
|
xMEGANx
3. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 00:03 |
|
ya bırah ya :P
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 00:14 |
|
ya bende geçen gün motordan vızırtı geliyordu diye ustaya götürdüm
bana motor kulakları dedi onları değiştirmen lazım dedi bana şaşırdım
henüz değiştimedim tam olarak fiyat nedir söyleyebilirmisin kardeşim
|
|
![]() |
|
xMEGANx
3. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 00:16 |
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 00:29 |
|
şu tıkırtıyı biraz açarmısınız ? bnmde tam sol önden geliyo gibi sanki
ya böle şıkır şıkır ediyo öyle bişeymiş sanki bi çubuk varda
etrafavuruyo gibi
Benimkinde düşük devirdeyken vızırtı şöyle kalın bi sivrisinek vızıltısı aynen hafif gazı araladığımda vızırtı yok oluyor yada bazen rolanti de çalıştığı zaman aynısını duyuyorum bencede motor kulağı çünkü usta hafif tornavida ile sıktığı zaman dses biraz gidiyordu tamiri olmaz demişti bana değişmesi lazımmış bende pek inanmadım ona maddi durumdan dolayıda henüz bişey yapamadım ama en kısa zamanda değiştircem |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 00:52 |
|
bu motor kulakları en az 3 tane olur. bazı araclarda 4 tanede olabılır. bunların 2 tanesı motoru sase uzerıne bındırmekte kullanılır. dıgerı ıse motorun cekıs veya kompresor anındakı hareketını sınırlar. yanı motoru dengede tutar...
kaputu actıgımızda bu kulaklardan bır tanesı motorun yanında yanı sag camurluk tarafında bulunur. bu noktada motor kulagının kolu kaucuk ustune basarak saseye baglanır. dıgerı ıse sanzumanın ustundedır ve alttan saseye baglanarak asılmıs olur. bu ıkısının harıcındekı dıgerlerı 1 veya 2 tanesıde motorun on yada arka tarafında olabılır veya kendı aracımda oldugu gıbı altta traverse baglı olabılır...
bu esnek baglantı elemanları motorun kuvvetınden tıtresımınden agırlıgından oncelıklı olarak etkılenırler. ıster ıstemez zamanla koparlar gevserler vs. bu durumda bu kulagı degısmekten baska yapacak bırsey olmaz... Düzenleyen cecoli - 29 Aralık 2010 Saat 00:54 |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 01:01 |
|
cem bişeyide bilme haaaaa
bide söle bakalım kesin sen bilirsin alican :)))
benim bu 206 da motor yağında neden çubuk yok bide yağ seviyesinin düük olduğunu nasıl anlarız sen bilmessen kimse bilmez
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 01:13 |
|
abı yaa ben sana calısmadıgım yerlerden soru sorma dememısmıydım
bu arada abı ben bu ıse gonul vermıs bırıyım. bu ısın egıtımınıde verıyorum. aynı zamanda kendımı gelıstırmeyede devam edıyorum. ben bılıyorum dıye bırsey yok. ıste sıradan bırıne gore 3-5 cumle fazla bılmem goze batmaz hee
saka bır yanada yag cubugu olmadıgını bılmıyordum ve hıc duymamıstım. Allah Allah ılgınc yanı. sen olmadıgından emınmısın? al ıste bak bılmıyorum :DD
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 01:17 |
|
bilmek ayıp değil negüzel işte herkeze yardımcı oluyorsun sevaptır :)) bende yağ çubuğu yok ben de pek anlamadım geçen açtım yağ kapağını haydaaa yağ yok içinde töbe töbe dedim demekki olmuyor kaçdefa servise gitti eğer sıkıntı olsa muhakkak söylerlerdi ama garip geldi öle yağına suyuna bakan bi adam değildim değiştim :))) fakat araba duruyorken baktım dedim ki süzülmüştür bide çalıştırayım çalıştırdım açtım kapağı potur potur ediyo geri kapattım sonra stop ettim baktım duman çıkıyor o normal hani kaç dercede çalışıyor dedim ama bu meretin yağı nasıl kontrol ediliyo yaw |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 01:22 |
|
kullanma kılavuzunda tam hıdrolık dıreksıyon pompasının yanında yag cubugu var goruluyor. acaba gormemıs olmayasın??? turbo ıle dıreksıyon pompası arasında... tutma yerı sarı renklı olabılır.
abıcım kızma ama yag kapagını acınca orada yag olmazkı yanı. motorun ıcı oraya kadar yag dolu olmaz. yag her daım karterdedır. motor calısınca yag pompa sayesınde basıncla kanallardan yukarıya gonderılır ve dıger kanallardan yag kartere gerı doner. bu sekılde yag sırkulasyonu devam eder. motorun devrıne gorede yag basıncı degısır. motor calısırken kapagı acarsan dısarı yag sıcrayabılır...
baktıgım yerın lınkını vereyım
bu arada tekrar edeyım yag cubugu olmayan motor hıc duymadım. yoktur dıye ıddıa etmemde ama bana mantıklı gelmıyor. cunku yag kontrolu mekanık bır ıstır. elektronıge guven olmaz... Düzenleyen cecoli - 29 Aralık 2010 Saat 01:29 |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 01:28 |
|
banada göndersene o kullanım klavuzunu dizel için mi o
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 01:30 |
|
anladımda haklısın yağ sıçramadı onuda denemek için yaptım biraz fakat çalıştığında pistonlarada gelmez mi yağ ben açıkken o yüzden baktım seviye sankidüşük gibi ama dediğim gibi o kullanım klavuzu benim araca aitse atsana bana maille
cem sen motor öğretmenimiydin
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa 123> |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||